Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYSTEM REJESTRACJI CZASU PRACY KD ODCISK+KARTA !!

29-03-2015, 8:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 363 zł     
Użytkownik trigona
numer aukcji: 5190656056
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 29-03-2015 08:11:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bio Office VF30

Treść akapitu

Towar dostępny w magazynie.
Można obejrzeć w Krakowie.
Wysyłka tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia (dokonania zapłaty) przed godziną 13.00
od poniedziałku do piątku.

Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Wystawiamy fakturę VAT.

Proponujemy następujące sposoby zapłaty za zakupione towary:
  • przedpłata na rachunek bankowy
    na podstawie faktury proforma,
  • pobranie (gotówka przy odbiorze),
  • gotówka przy odbiorze osobistym
    w naszej siedzibie,
  • Płacę z Allegro (płatność PayU).
Proponujemy dwa sposoby odbioru zakupionych przedmiotów:
  • przesyłka dostarczana przez
    renomowaną firmę kurierską Siódemka
  • odbiór osobisty w naszej siedzibie
    w Krakowie, ul. Przewóz 44
    (pn-pt, 8:00-16:00)
Od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00:

tel.: +48 12 [zasłonięte] 00
kom.: +48 [zasłonięte] 39 31
fax: +48 12 [zasłonięte] 01
mail: [zasłonięte]@trigona.pl

Adres:

Trigona Sp. z o.o.
ul. Przewóz 44
30-716 Kraków


Trigona to legalnie działająca spółka kapitałowa zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Posiadamy siedzibę w Krakowie - biuro handlowe, magazyny, dział pomocy technicznej i serwis.
To tutaj można odbierać zakupione przedmioty, jak również tutaj można realizować ewentualne roszczenia z tytułu gwarancji.
Na rynku systemów automatycznej identyfikacji jesteśmy aktywni od 2006 roku.



Mapa dojazdu:

Gratulacje!

Gościsz na aukcjach prawdziwego profesjonalisty. Od 9 lat specjalizujemy się w dostarczaniu systemów automatycznej identyfikacji . Przez te lata zgromadziliśmy wiedzę, doświadczenie oraz szerokie grono zadowolonych Klientów. Dołącz do nich już teraz i kliknij przycisk Kup teraz.

Czym nasza oferta różni się od konkurencji

  • mamy wiedzę i chętnie się nią dzielimy z naszymi Klientami,
  • dajemy gwarancję i sami ją realizujemy,
  • pomagamy telefonicznie przy instalacji zakupionego urządzenia,
  • doradzamy w doborze sprzętu.

Dlaczego możesz nam zaufać

  • sprzedajemy oryginalny, nowy sprzęt pochodzący z legalnego kanału dystrybucyjnego,
  • jesteśmy oficjalnym partnerem Anviz Biometric,
  • jesteśmy spółką zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy wydany przez Krajowy Rejestr Długów,
  • jesteśmy na Allegro od 2007 roku.

Urządzenie rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu Bio-Office VF30

Bio-Office VF30 to w pełni profesjonalny system kontroli dostępu opracowany dla zabezpieczenia małych i średnich przedsiębiorstw. Łączy w sobie czytnik lini papilarnych, czytnik kart, alarm antywłamaniowy, rejestracje czasu pracy i kontrolę dostępu z modnym, eleganckim wyglądem oraz niezawodnością. Posiada przyjazny dla użytkownika interfejs i szereg funkcji ułatwiających zarządzanie danymi w różnych środowiskach. Obsługuje strefy czasowe i grupową kontrolę dostępu dla wyższego poziomu bezpieczeństwa. VF30 jest wszechstronnym urządzeniem do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.

Zainstalowanie urządzenia sprawi, że Twoi pracownicy będą punktualni jak nigdy dotąd!

Elegancki wygląd, kompaktowe rozmiary to niewątpliwe zalety terminala Bio-Office VF30.

Bio-Office VF30 przeznaczony jest do rejestrowania czasu pracy w małych, średnich i dużych firmach. Dołączone oprogramowanie pozwala tworzyć listy obecności pracowników, sporządzać precyzyjne raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp.


Menu urządzenia oraz dołączone do niego oprogramowanie posiadają interfejs w języku polskim. Urządzenie VF30 Identyfikuje pracowników na podstawie odcisku palca i karty zbliżeniowej. Identyfikacja trwa krócej niż 0,5 sekundy.

Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy podłączyć zasilacz i już można zapisywać rejestracje.

PONADTO !!

Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic. Opłata za licencję na pierwszy rok to 1,00 PLN netto (wliczona jest w cenę urządzenia w tej aukcji). Przedłużenie licencji na kolejny rok kosztuje 100zł netto. To jest tylko 27 GROSZY dziennie!! Jako jedyni dodajemy naszą autorską aplikację do rozliczania czasu pracy (oprócz standardowego oprogramowania producenta). TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby!

Bezpłatną wersję demo programu TRI-GO-RCP możesz pobrać TUTAJ. Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje!

Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy!

Oprogramowanie umożliwia między innymi:

- Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw,

- Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą,

- Obliczanie godzin nadliczbowych.

Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny.

Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.Poniżej przedstawiamy zrzuty ekranowe z oprogramowania:









Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji.
Jako nie liczni na allegro oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.


Nie wiesz które urządzenie wybrać?

Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu !!

Najważniejsze parametry techniczne

procesor:
32-bitowy AMR
karty zbliżeniowe:
UNIQUE 125kHz
typ sensora:
optyczny
rozdzielczość:
500 dpi
Wyświetlacz:
LCD 128 x 64px
czas identyfikacji:
<0,5 sek
metody identyfikacji:
karta zbliżeniowa, odcisk palca, PIN+odcisk palca, PIN+karta, PIN+hasło
FRR:
0,001 %
FAR:
0,00001 %
maksymalna liczba odcisków palców:
2000
maksymalna liczba pamiętanych zdarzeń:
50000
interfejsy:
RS485, Mini USB, TCP/IP, Wiegand
napięcie zasilające:
12V,(5v serwisowe)
wymiary:
szer. 80 mm, wys. 180 mm, głęb. 40 mm
Działa z systemami operacyjnymi:
MS Windows 2000,XP,2003,Vista, 7, 8
temperatury pracy:
-10 ÷ +40 st. C
certyfikaty:
FCC, CE
gwarancja:
12 miesięcy

W pudełku oprócz terminala znajdziesz:

  • płytę CD z oprogramowaniem,

  • kabel USB do połączenia z komputerem (serwisowy)

  • zasilacz 12V

  • zestaw do zamontowania urządzenia na ścianie


Jeśli masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.

Na naszych  aukcjach  znajdziesz także terminal biometryczny do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu podłączany
do komputera przez interfejs USB lub sieć LAN do zastosowania w większych firmach/instytucjach,

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQZHEByCysmnF+KeqROnvGjKDRnOLyQu0NpW0mgM/hvKTAnHIjibxvn5JQgJkabaVudaDzASB4lhpDUfRs3l8aKmRhmlh5/a+KrEoyGBl/EhFnMc8jyPHpEQ==[/DANE_EU]