Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYSTEM REJESTRACJI CZASU PRACY KD ODCISK+KARTA !!

05-02-2015, 8:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 240 zł     
Użytkownik trigona
numer aukcji: 5029673230
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 14   
Koniec: 05-02-2015 08:06:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bio Office VF30

Treść akapitu

Towar dostępny w magazynie.
Można obejrzeć w Krakowie.
Wysyłka tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia (dokonania zapłaty) przed godziną 13.00
od poniedziałku do piątku.

Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Wystawiamy fakturę VAT.

Proponujemy następujące sposoby zapłaty za zakupione towary:
  • przedpłata na rachunek bankowy
    na podstawie faktury proforma,
  • pobranie (gotówka przy odbiorze),
  • gotówka przy odbiorze osobistym
    w naszej siedzibie,
  • Płacę z Allegro (płatność PayU).
Proponujemy dwa sposoby odbioru zakupionych przedmiotów:
  • przesyłka dostarczana przez
    renomowaną firmę kurierską Siódemka
  • odbiór osobisty w naszej siedzibie
    w Krakowie, ul. Przewóz 44
    (pn-pt, 8:00-16:00)
Od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00:

tel.: +48 12 [zasłonięte] 00
kom.: +48 [zasłonięte] 39 31
fax: +48 12 [zasłonięte] 01
mail: [zasłonięte]@trigona.pl

Adres:

Trigona Sp. z o.o.
ul. Przewóz 44
30-716 Kraków


Trigona to legalnie działająca spółka kapitałowa zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Posiadamy siedzibę w Krakowie - biuro handlowe, magazyny, dział pomocy technicznej i serwis.
To tutaj można odbierać zakupione przedmioty, jak również tutaj można realizować ewentualne roszczenia z tytułu gwarancji.
Na rynku systemów automatycznej identyfikacji jesteśmy aktywni od 2006 roku.



Mapa dojazdu:

Gratulacje!

Gościsz na aukcjach prawdziwego profesjonalisty. Od 9 lat specjalizujemy się w dostarczaniu systemów automatycznej identyfikacji . Przez te lata zgromadziliśmy wiedzę, doświadczenie oraz szerokie grono zadowolonych Klientów. Dołącz do nich już teraz i kliknij przycisk Kup teraz.

Czym nasza oferta różni się od konkurencji

  • mamy wiedzę i chętnie się nią dzielimy z naszymi Klientami,
  • dajemy gwarancję i sami ją realizujemy,
  • pomagamy telefonicznie przy instalacji zakupionego urządzenia,
  • doradzamy w doborze sprzętu.

Dlaczego możesz nam zaufać

  • sprzedajemy oryginalny, nowy sprzęt pochodzący z legalnego kanału dystrybucyjnego,
  • jesteśmy oficjalnym partnerem Anviz Biometric,
  • jesteśmy spółką zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy wydany przez Krajowy Rejestr Długów,
  • jesteśmy na Allegro od 2007 roku.

Urządzenie rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu Bio-Office VF30

Bio-Office VF30 to w pełni profesjonalny system kontroli dostępu opracowany dla zabezpieczenia małych i średnich przedsiębiorstw. Łączy w sobie czytnik lini papilarnych, czytnik kart, alarm antywłamaniowy, rejestracje czasu pracy i kontrolę dostępu z modnym, eleganckim wyglądem oraz niezawodnością. Posiada przyjazny dla użytkownika interfejs i szereg funkcji ułatwiających zarządzanie danymi w różnych środowiskach. Obsługuje strefy czasowe i grupową kontrolę dostępu dla wyższego poziomu bezpieczeństwa. VF30 jest wszechstronnym urządzeniem do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.

Zainstalowanie urządzenia sprawi, że Twoi pracownicy będą punktualni jak nigdy dotąd!

Elegancki wygląd, kompaktowe rozmiary to niewątpliwe zalety terminala Bio-Office VF30.

Bio-Office VF30 przeznaczony jest do rejestrowania czasu pracy w małych, średnich i dużych firmach. Dołączone oprogramowanie pozwala tworzyć listy obecności pracowników, sporządzać precyzyjne raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp.


Menu urządzenia oraz dołączone do niego oprogramowanie posiadają interfejs w języku polskim. Urządzenie VF30 Identyfikuje pracowników na podstawie odcisku palca i karty zbliżeniowej. Identyfikacja trwa krócej niż 0,5 sekundy.

Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy podłączyć zasilacz i już można zapisywać rejestracje.

PONADTO !!

Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic (bezpłatna roczna licencja). Jako jedyni dodajemy naszą autorską aplikację do rozliczania czasu pracy (oprócz standardowego oprogramowania producenta). TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby!

Bezpłatną wersję demo programu TRI-GO-RCP możesz pobrać TUTAJ. Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje!

Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy!

Oprogramowanie umożliwia między innymi:

- Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw,

- Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą,

- Obliczanie godzin nadliczbowych.

Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny.

Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.Poniżej przedstawiamy zrzuty ekranowe z oprogramowania:









Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji.
Jako nie liczni na allegro oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.


Nie wiesz które urządzenie wybrać?

Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu !!

Najważniejsze parametry techniczne

procesor:
32-bitowy AMR
karty zbliżeniowe:
UNIQUE 125kHz
typ sensora:
optyczny
rozdzielczość:
500 dpi
Wyświetlacz:
LCD 128 x 64px
czas identyfikacji:
<0,5 sek
metody identyfikacji:
karta zbliżeniowa, odcisk palca, PIN+odcisk palca, PIN+karta, PIN+hasło
FRR:
0,001 %
FAR:
0,00001 %
maksymalna liczba odcisków palców:
2000
maksymalna liczba pamiętanych zdarzeń:
50000
interfejsy:
RS485, Mini USB, TCP/IP, Wiegand
napięcie zasilające:
12V,(5v serwisowe)
wymiary:
szer. 80 mm, wys. 180 mm, głęb. 40 mm
Działa z systemami operacyjnymi:
MS Windows 2000,XP,2003,Vista, 7, 8
temperatury pracy:
-10 ÷ +40 st. C
certyfikaty:
FCC, CE
gwarancja:
12 miesięcy

W pudełku oprócz terminala znajdziesz:

  • płytę CD z oprogramowaniem,

  • kabel USB do połączenia z komputerem (serwisowy)

  • zasilacz 12V

  • zestaw do zamontowania urządzenia na ścianie


Jeśli masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.

Na naszych  aukcjach  znajdziesz także terminal biometryczny do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu podłączany
do komputera przez interfejs USB lub sieć LAN do zastosowania w większych firmach/instytucjach,

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQZHEByCysmnF+KeqROnvGjKDRnOLyQu0NpW0mgM/hvKTAnHIjibxvn5JQgJkabaVudaDzASB4lhpDUfRs3l8aKmRhmlh5/a+KrEoyGBl/EhFnMc8jyPHpEQ==[/DANE_EU]