Treść akapitu
Towar dostępny w magazynie.
Można obejrzeć w Krakowie.
Wysyłka tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia (dokonania zapłaty) przed godziną 13.00
od poniedziałku do piątku.
Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Wystawiamy fakturę VAT.
Proponujemy następujące sposoby zapłaty za zakupione towary:
- przedpłata na rachunek bankowy
na podstawie faktury proforma, - pobranie (gotówka przy odbiorze),
- gotówka przy odbiorze osobistym
w naszej siedzibie, - Płacę z Allegro (płatność PayU).
Proponujemy dwa sposoby odbioru zakupionych przedmiotów:
- przesyłka dostarczana przez
renomowaną firmę kurierską Siódemka - odbiór osobisty w naszej siedzibie
w Krakowie, ul. Przewóz 44
(pn-pt, 8:00-16:00)
Od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00:
tel.: +48 12
[zasłonięte] 00
kom.: +48
[zasłonięte] 39 31
fax: +48 12
[zasłonięte] 01
mail:
[zasłonięte]@trigona.pl
Adres:
Trigona Sp. z o.o.
ul. Przewóz 44
30-716 Kraków
Trigona to legalnie działająca spółka kapitałowa zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Posiadamy siedzibę w Krakowie - biuro handlowe, magazyny, dział pomocy technicznej i serwis.
To tutaj można odbierać zakupione przedmioty, jak również tutaj można realizować ewentualne roszczenia z tytułu gwarancji.
Na rynku systemów automatycznej identyfikacji jesteśmy aktywni od 2006 roku.
Mapa dojazdu: Gratulacje!
Gościsz na aukcjach prawdziwego profesjonalisty. Od 9 lat specjalizujemy się w dostarczaniu systemów automatycznej identyfikacji . Przez te lata zgromadziliśmy wiedzę, doświadczenie oraz szerokie grono zadowolonych Klientów. Dołącz do nich już teraz i kliknij przycisk Kup teraz.
Czym nasza oferta różni się od konkurencji
- mamy wiedzę i chętnie się nią dzielimy z naszymi Klientami,
- dajemy gwarancję i sami ją realizujemy,
- pomagamy telefonicznie przy instalacji zakupionego urządzenia,
- doradzamy w doborze sprzętu.
Dlaczego możesz nam zaufać
- sprzedajemy oryginalny, nowy sprzęt pochodzący z legalnego kanału dystrybucyjnego,
- jesteśmy oficjalnym partnerem Anviz Biometric,
- jesteśmy spółką zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
- posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy wydany przez Krajowy Rejestr Długów,
- jesteśmy na Allegro od 2007 roku.
Urządzenie rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu Bio-Office OC500
Bio-Office OC500 to jeden z nielicznych terminali na karty zbliżeniowe w standardzie unique z polskim przejrzystym interfejsem. Bio-Office OC500 to szybkie i niezawodne urządzenie do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu. Zainstalowanie urządzenia podniesie nie tylko bezpieczeństwo, ale także prestiż Twojego biura. Bio-Office OC500 może pracować jako terminal rejestracji czasu pracy. Dołączone oprogramowanie pozwala generować listy obecności, raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp. Oprogramowanie posiada interfejs w języku polskim.
Ponadto terminal posiada możliwość sterowania elektrozaczepem zamontowanym we framudze drzwi. Funkcja Sterowania elektrozaczepem oraz funkcja Kontroli Dostępu w oprogramowaniu sprawia, że Bio-Office OC500 idealnie nadaje się jako urządzenie do kontroli dostępu. Otwarcie elektrozaczepu następuje po odczytaniu karty zbliżeniowej, odczyt trwa krócej niż 1 sekundę. Drzwi mogą zostać otwarte przez odczyt karty zbliżeniowej, podanie numeru użytkownika i jego kodu PIN oraz po wpisaniu ID użytkownika i przyłożeniu karty. Dzięki temu terminal OC 500 jest urządzaniem uniwersalnym.
Komunikację z komputerem zapewnia interfejs USB (kabel w komplecie) działający w systemie Plug&Play – Nie musisz instalować żadnych sterowników! Ponadto urządzenie ma wbudowaną kartę sieciową, można je połączyć bezpośrednio z siecią lokalną Ethernet, oraz gniazdo USB, które umożliwia pobranie danych z terminala za pomocą dowolnego pendrive'a.
Wejścia i wyjścia pracowników są rejestrowane na kilka sposobów:
- odczyt karty zbliżeniowej
- odczyt karty zbliżeniowej i podanie identyfikatora
- wpisanie identyfikatora i kodu PIN
Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy podłączyć zasilacz i już można zapisywać rejestracje. PONADTO !! Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic (bezpłatna roczna licencja). Jako jedyni dodajemy naszą autorską aplikację do rozliczania czasu pracy (oprócz standardowego oprogramowania producenta). TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby!
Bezpłatną wersję demo programu TRI-GO-RCP możesz pobrać TUTAJ. Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje! Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy!
Oprogramowanie umożliwia między innymi:
- Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw,
- Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą,
- Obliczanie godzin nadliczbowych.
Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny.
Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.Poniżej przedstawiamy zrzuty ekranowe z oprogramowania:
Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji.
Jako nie liczni na allegro oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.
Nie wiesz które urządzenie wybrać?
Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu !!
Najważniejsze parametry techniczne
| |
karty zbliżeniowe: | UNIQUE 125kHz |
Wyświetlacz: | LCD 128 x 64px |
czas identyfikacji: | <0,5 sek |
metody identyfikacji: | karta zbliżeniowa i/lub pinkod |
FRR: | 0,001 % |
FAR: | 0,00001 % |
maksymalna liczba odcisków palców: | 20000 |
maksymalna liczba pamiętanych zdarzeń: | 200000 |
interfejsy: | TCP/IP, RS 232, USB,Wiegand |
napięcie zasilające: | 12V |
wymiary: | szer. 126 mm, wys. 189 mm, głęb. 35 mm |
Działa z systemami operacyjnymi: | MS Windows 2000,XP,2003,Vista, 7, 8 |
temperatury pracy: | -10 ÷ +60 st. C |
gwarancja: | 12 miesięcy |
W pudełku oprócz terminala znajdziesz:
-
płytę CD z oprogramowaniem,
-
kabel USB do połączenia z komputerem
-
zasilacz 12V
-
zestaw do zamontowania urządzenia na ścianie
-
kabel połączeniowy do sterowania elektrozaczepem
Jeśli masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.
Na naszych aukcjach znajdziesz także terminal biometryczny do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu podłączany do komputera przez interfejs USB lub sieć LAN do zastosowania w większych firmach/instytucjach