Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

System Rejestracji Czasu Pracy Bio-Office OC500

27-01-2015, 9:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 890 zł     
Użytkownik trigona
numer aukcji: 4989056144
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 10   
Koniec: 27-01-2015 09:14:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bio Office OC500

Treść akapitu

Towar dostępny w magazynie.
Można obejrzeć w Krakowie.
Wysyłka tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia (dokonania zapłaty) przed godziną 13.00
od poniedziałku do piątku.

Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Wystawiamy fakturę VAT.

Proponujemy następujące sposoby zapłaty za zakupione towary:
  • przedpłata na rachunek bankowy
    na podstawie faktury proforma,
  • pobranie (gotówka przy odbiorze),
  • gotówka przy odbiorze osobistym
    w naszej siedzibie,
  • Płacę z Allegro (płatność PayU).
Proponujemy dwa sposoby odbioru zakupionych przedmiotów:
  • przesyłka dostarczana przez
    renomowaną firmę kurierską Siódemka
  • odbiór osobisty w naszej siedzibie
    w Krakowie, ul. Przewóz 44
    (pn-pt, 8:00-16:00)
Od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00:

tel.: +48 12 [zasłonięte] 00
kom.: +48 [zasłonięte] 39 31
fax: +48 12 [zasłonięte] 01
mail: [zasłonięte]@trigona.pl

Adres:

Trigona Sp. z o.o.
ul. Przewóz 44
30-716 Kraków


Trigona to legalnie działająca spółka kapitałowa zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Posiadamy siedzibę w Krakowie - biuro handlowe, magazyny, dział pomocy technicznej i serwis.
To tutaj można odbierać zakupione przedmioty, jak również tutaj można realizować ewentualne roszczenia z tytułu gwarancji.
Na rynku systemów automatycznej identyfikacji jesteśmy aktywni od 2006 roku.



Mapa dojazdu:

Gratulacje!

Gościsz na aukcjach prawdziwego profesjonalisty. Od 9 lat specjalizujemy się w dostarczaniu systemów automatycznej identyfikacji . Przez te lata zgromadziliśmy wiedzę, doświadczenie oraz szerokie grono zadowolonych Klientów. Dołącz do nich już teraz i kliknij przycisk Kup teraz.

Czym nasza oferta różni się od konkurencji

  • mamy wiedzę i chętnie się nią dzielimy z naszymi Klientami,
  • dajemy gwarancję i sami ją realizujemy,
  • pomagamy telefonicznie przy instalacji zakupionego urządzenia,
  • doradzamy w doborze sprzętu.

Dlaczego możesz nam zaufać

  • sprzedajemy oryginalny, nowy sprzęt pochodzący z legalnego kanału dystrybucyjnego,
  • jesteśmy oficjalnym partnerem Anviz Biometric,
  • jesteśmy spółką zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy wydany przez Krajowy Rejestr Długów,
  • jesteśmy na Allegro od 2007 roku.

Urządzenie rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu Bio-Office OC500

Bio-Office OC500 to jeden z nielicznych terminali na karty zbliżeniowe w standardzie unique z polskim przejrzystym interfejsem. Bio-Office OC500 to szybkie i niezawodne urządzenie do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu. Zainstalowanie urządzenia podniesie nie tylko bezpieczeństwo, ale także prestiż Twojego biura. Bio-Office OC500 może pracować jako terminal rejestracji czasu pracy. Dołączone oprogramowanie pozwala generować listy obecności, raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp. Oprogramowanie posiada interfejs w języku polskim.

Ponadto terminal posiada możliwość sterowania elektrozaczepem zamontowanym we framudze drzwi. Funkcja Sterowania elektrozaczepem oraz funkcja Kontroli Dostępu w oprogramowaniu sprawia, że Bio-Office OC500 idealnie nadaje się jako urządzenie do kontroli dostępu. Otwarcie elektrozaczepu następuje po odczytaniu karty zbliżeniowej, odczyt trwa krócej niż 1 sekundę. Drzwi mogą zostać otwarte przez odczyt karty zbliżeniowej, podanie numeru użytkownika i jego kodu PIN oraz po wpisaniu ID użytkownika i przyłożeniu karty. Dzięki temu terminal OC 500 jest urządzaniem uniwersalnym.

Komunikację z komputerem zapewnia interfejs USB (kabel w komplecie) działający w systemie Plug&Play – Nie musisz instalować żadnych sterowników! Ponadto urządzenie ma wbudowaną kartę sieciową, można je połączyć bezpośrednio z siecią lokalną Ethernet, oraz gniazdo USB, które umożliwia pobranie danych z terminala za pomocą dowolnego pendrive'a.

Wejścia i wyjścia pracowników są rejestrowane na kilka sposobów:
- odczyt karty zbliżeniowej
- odczyt karty zbliżeniowej i podanie identyfikatora
- wpisanie identyfikatora i kodu PIN

Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy podłączyć zasilacz i już można zapisywać rejestracje. PONADTO !! Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic (bezpłatna roczna licencja). Jako jedyni dodajemy naszą autorską aplikację do rozliczania czasu pracy (oprócz standardowego oprogramowania producenta). TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby!

Bezpłatną wersję demo programu TRI-GO-RCP możesz pobrać TUTAJ. Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje! Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy!

Oprogramowanie umożliwia między innymi:
- Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw,
- Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą,
- Obliczanie godzin nadliczbowych.

Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny.

Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.Poniżej przedstawiamy zrzuty ekranowe z oprogramowania:








Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji.
Jako nie liczni na allegro oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.

Nie wiesz które urządzenie wybrać?
Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu !!

Najważniejsze parametry techniczne

karty zbliżeniowe:
UNIQUE 125kHz
Wyświetlacz:
LCD 128 x 64px
czas identyfikacji:
<0,5 sek
metody identyfikacji:
karta zbliżeniowa i/lub pinkod
FRR:
0,001 %
FAR:
0,00001 %
maksymalna liczba odcisków palców:
20000
maksymalna liczba pamiętanych zdarzeń:
200000
interfejsy:
TCP/IP, RS 232, USB,Wiegand
napięcie zasilające:
12V
wymiary:
szer. 126 mm, wys. 189 mm, głęb. 35 mm
Działa z systemami operacyjnymi:
MS Windows 2000,XP,2003,Vista, 7, 8
temperatury pracy:
-10 ÷ +60 st. C
gwarancja:
12 miesięcy

W pudełku oprócz terminala znajdziesz:

  • płytę CD z oprogramowaniem,

  • kabel USB do połączenia z komputerem

  • zasilacz 12V

  • zestaw do zamontowania urządzenia na ścianie

  • kabel połączeniowy do sterowania elektrozaczepem


Jeśli masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.

Na naszych aukcjach znajdziesz także terminal biometryczny do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu podłączany do komputera przez interfejs USB lub sieć LAN do zastosowania w większych firmach/instytucjach

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQZHEByCysmnF+KeqROnvGjKDRnOLyQu0NpW0mgM/hvKTAnHIjibxvn5JQgJkabaVudaDzASB4lhpDUfRs3l8aKmRhmlh5/a+KrEoyGBl/EhFnMc8jyPHpEQ==[/DANE_EU]