Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYSTEM INFORMACYJNY MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW

17-10-2014, 18:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4617257496
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-10-2014 18:20:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
786 [zasłonięte] 370
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 
 
 

SYSTEM INFORMACYJNY MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW

MODELOWANIE 


  WYDAWNICTWO PWE WYDANIE I  255 STRON

 

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".