Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw

28-02-2012, 14:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.80 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716350
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:27:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 256
Format: B5
Rok wydania: 2005
Oprawa: miękka, klejona
ISBN: 832[zasłonięte]6025


System informacyjny marketingu przedsiębiorstw Modelowanie

Adam Nowicki

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
  • system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu,
  • proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
  • przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu 'Marketing Intelligence'.