Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

System informacyjny marketingu, Nowa

14-10-2014, 0:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4605606477
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 14-10-2014 00:15:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

System informacyjny marketingu, Nowa
ISBN: 832[zasłonięte]6025
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 256
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: PWE

Opis książki

Podtytuł: Modelowanie
W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Zobacz także...