Prowadzisz zakład fotograficzny?
Chciałbyś rozpocząć sprzedaż przez internet. ale nie wiesz jak? Nic prostszego!
Przedstawiamy system Imago, który pozwoli Ci rozpocząć obsługę zleceń internetowych i zwiększy obroty Twojej firmy. Korzystają z niego najlepsi, przyda się także Tobie. Co potrafi?
System składa się z 2 aplikacji: jednej dla klientów, drugiej dla Ciebie. Za pomocą aplikacji klienckiej zamówienia trafiają na serwer, skąd pobierasz je na swój komputer. System automatyzuje pewne czynności: po przyjęciu zlecenia do realizacji klient otrzymuje potwierdzający email. A klienci lubią znać stan swojego zamówienia. Przy każdej zmianie statusu (przyjęcie, odrzucenie, wysłanie towaru do klienta) Twój klient otrzyma od systemu odpowiednią wiadomość
Analiza oczekiwań klienta doprowadziła nas do wniosku, że klienci oczekują aplikacji szybkiej, intuicyjnej w obsłudze i uruchamianej jednym kliknięciem. Dlatego nasz system działania klienta sprowadza do pobrania programu, uruchomienia go kliknięciem myszki i złożenia zamówienia. Program wylicza automatycznie wartość zamówienia, przesyła pliki zdjęć i przekierowuje klienta na stronę płatności on-line. Bez instalatora, instrukcji i prowizji dla allegro:) Nie musisz mieć nawet swojej strony internetowej aby prowadzić skuteczną sprzedaż on-line!
|