Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

System Imago - obsługa zleceń internetowych

24-03-2015, 10:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 299 zł     
Użytkownik maniutek20
numer aukcji: 5183197796
Miejscowość Rusiec
Wyświetleń: 104   
Koniec: 24-03-2015 10:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rysunek4

Prowadzisz zakład fotograficzny?

Chciałbyś rozpocząć sprzedaż przez internet. ale nie wiesz jak? Nic prostszego!

Przedstawiamy system Imago, który pozwoli Ci rozpocząć obsługę zleceń internetowych i zwiększy obroty Twojej firmy. Korzystają z niego najlepsi, przyda się także Tobie. Co potrafi?

System składa się z 2 aplikacji: jednej dla klientów, drugiej dla Ciebie. Za pomocą aplikacji klienckiej zamówienia trafiają na serwer, skąd pobierasz je na swój komputer. System automatyzuje pewne czynności: po przyjęciu zlecenia do realizacji klient otrzymuje potwierdzający email. A klienci lubią znać stan swojego zamówienia. Przy każdej zmianie statusu (przyjęcie, odrzucenie, wysłanie towaru do klienta) Twój klient otrzyma od systemu odpowiednią wiadomość

Analiza oczekiwań klienta doprowadziła nas do wniosku, że klienci oczekują aplikacji szybkiej, intuicyjnej w obsłudze i uruchamianej jednym kliknięciem. Dlatego nasz system działania klienta sprowadza do pobrania programu, uruchomienia go kliknięciem myszki i złożenia zamówienia. Program wylicza automatycznie wartość zamówienia, przesyła pliki zdjęć i przekierowuje klienta na stronę płatności on-line. Bez instalatora, instrukcji i prowizji dla allegro:) Nie musisz mieć nawet swojej strony internetowej aby prowadzić skuteczną sprzedaż on-line!

Własne logo/baner reklamowy jak w największych firmach. Jeśli chcesz, możesz ustawić w programie własny plik graficzny z logotypem zakładu. Możesz też wykorzystać okno programu do prowadzenia akcji reklamowej, umieszczając tam graficzne informacje o trwających promocjach czy nowych usługach.

Możliwość zdalnej modyfikacji opcji
Takich jak formaty papieru czy rodzaje papieru. Np. jeśli nagle zaczniesz robić odbitki na papierze metalizowanym możesz dodać taką opcję w konsoli programu. Klienci którzy już mają zainstalowany Imago zobaczą wprowadzoną zmianę po uruchomieniu programu.

Koniec mnożeniem kosztów! Imago może pracować na naszym serwerze, ale jeśli masz już swój hosting nasz system może na nim pracować. Wystarczy wprowadzić adres serwera w ustawieniach programu. Gdy Twoi klienci będą wysyłać zamówienia, nasz system utworzy dla nich specjalne subkonta, na które trafią pliki.

Licencja programu jest dożywotnia: kupujesz raz - korzystasz do końca świata. Nie musisz co roku ponosić drakońskich opłat za odnowienie licencji, nie musisz kupować kont hostingowych.

Twój klient pobiera tylko JEDEN plik w wersji portable. Szybko, bez rozpakowywania, bez instalowania. Kliknięcie myszką i już składa zamówienie.

Integracja z Przelewy24 pozwala na szybką
płatność za usługę. Po dodaniu zdjęć i wyborze
opcji program przeliczy wartość zlecenia, wliczając koszty transportu i skieruje użytkownika na stronę płatności.



Szybkie przesyłanie zdjęć
Koniec z grzebaniem się z Total Commanderem. Koniec z problemami klientów. Nie każdy klient jest informatycznym geniuszem, potrafiącym w 30 sekund skonfigurować klienta FTP. Ponadto takie rozwiązanie nie jest bezpieczne (jakiś niefrasobliwy Pan Henio może uszkodzić pliki innych klientów), i mało wygodne: pliki na serwerze, opisy w mailu. Obsługa takiego zlecenia to udręka
W naszym systemie klient wybiera pliki, formaty i papier za pomocą prostego programu z intuicyjnym interfejsem, który prowadzi go krok po kroku do złożenia zamówienia. Po przesłaniu zamówienia jest kierowany na stronę płatności on-line


Automatyczne aktualizacje
cen, formatów zdjęć, opcji papieru i innych danych.Program łączy się z serwerem
i pobiera najświeższe, aktualne informacje dotyczące Twoich usług. Przy każdym uruchomieniu sprawdza wprowadzone przez Ciebie zmiany bez konieczności instalacji łatek, patch-ów.

To jednak nie wszystko. Korzystając z systemu Imago zyskujesz opinię prawdziwego profesjonalisty. Wiele osób próbowało zbierać zlecenia przez wbudowane na stronach WWW formularze do składania zleceń i przesyłania plików. Klienci początkowo entuzjastyczni rezygnowali w połowie wysyłania. Dlaczego? Bo trwało to

w nieskończoność – 140 zdjęć to stracone 3 godziny. Naszej aplikacji zajmuje to 15 minut! Nikt nie lubi tracić czasu, klienci wolą kupować przez Internet, bo tak jest szybciej, prościej i wygodniej. Im szybciej, prościej i wygodniej tym lepiej!

Bezpieczeństwo danych to dzisiaj temat wielu dyskusji. System Imago wysyła pliki zamówień na własne konto na dedykowanym serwerze, skąd pobierzesz je za pomocą programu administracyjnego. Dzięki temu Twoi klienci nie będą podglądać zdjęć innych klientów.
W erze nacisku na ochronę prywatności w sieci to wielki plus.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz wiadomość, chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Tel. 534-[zasłonięte]-161, [zasłonięte]@gmail.com