Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYSTEM CENTER 2012 SERVICE MANAGER UNLEASHED

11-03-2015, 19:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 317.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076387924
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 18:43:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23370, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30146, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15356, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19765, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44714, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23370, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30146, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15356, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19765, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44714

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

System Center 2012 Service Manager Unleashed

SYSTEM CENTER 2012 SERVICE MANAGER UNLEASHED

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kerrie Meyler, Kurt Van Hoecke, Samuel Erskine, Steve Buchanan
Language: English
Publisher: Sams
Publication Date: 24 Oct 2014
Dimensions: 23.2 x 17.8 x 7.2 cm
Format: Paperback
Pages: 960
Condition: NEW
Product_ID: A67BCC707X

 

 

This comprehensive resource will help you automate and optimize all facets of service management with System Center 2012 Service Manager. Expert consultants offer deep ''in the trenches'' insights for improving problem resolution, change control, release management, asset lifecycle management, chargeback, and more. You'll learn how to implement high-value best practices from ITIL and the Microsoft Operations Framework. The authors begin with an expert overview of Service Manager, its evolution, and its new capabilities. Next, they walk through overall planning, design, implementation, and upgrades. Then, to help you focus your efforts, they present stepwise coverage of all topics in each feature area, linking technical information about Service Manager with essential knowledge about the technologies it depends on. Whatever your role in deploying or running Service Manager, this guide will help you deliver more responsive support at lower cost and drive more value from all your IT investments. * Leverage MOF and ITIL processes built into System Center 2012 Service Manager * Plan and design your Service Manager deployment * Install Service Manager or upgrade from earlier versions * Efficiently administer work and configuration items * Use connectors to integrate with Active Directory, Exchange, and System Center components * Create service maps * Enable end user access through Service Manager's self-service portal * Implement incident, problem, change, and release management * Utilize workflows to automate key support processes * Create service level agreements with calendars, metrics, and objectives * Provide quick access to a standardized catalog of services * Use notification to ensure that Service Manager items are promptly addressed * Secure Service Manager and its data warehouse/reporting platform * Perform maintenance, backup, and recovery * Manage Service Manager performance * Customize Service Manager

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MICROSOFT SYSTEM CENTER 2012 Samuel Erskine

 SYSTEM CENTER 2012 ORCHESTRATOR UNLEASHED Meyler

 MICROSOFT SYSTEM CENTER 2012 ENTERPRISE SUITE