Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYSTEM ALARMOWY 6 CZUJEK ALARM SATEL - WOŁOMIN

07-09-2014, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 709.99 zł     
Użytkownik monitoruj24
numer aukcji: 4496570951
Miejscowość Ząbki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 07-09-2014 12:25:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Typ alarmu: Przewodowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

sdf
 

 

System alarmowy porównać można do wartownika, który stoi na straży domu, biura lub innego obiektu. Jednak w przeciwieństwie do człowieka nigdy się nie męczy, jest zawsze czujny, nie musi spać i może chronić dobytek przez 24 godziny na dobę

Na system alarmowy składa się szereg urządzeń elektronicznych, takich jak: centrala alarmowa, urządzenia sterujące, czujki i sygnalizatory. Przydatna jest także linia telefoniczna oraz obecny chyba już w większości gospodarstw domowych komputer.

 

Oferujemy Państwu nowoczesny system alarmowy
renomowanej firmy SATEL

 

Zestaw przedstawiony na aukcji zawiera:
(opis techniczny centrali na dole strony)

 


DLA SPRAGNIONYCH WIEDZY OPISY TECHNICZNE PRZEDSTAWIONEGO ASORTYMENTU:

 

 CA-6 P
  • maksymalnie 8 wejść
    • wybór konfiguracji: NO, NC, EOL, 2EOL/NO i 2EOL/NC
    • wybór typów reakcji
  • 5 programowalnych wyjść
  • 2 strefy
  • port RS-232 (TTL)
  • komunikator telefoniczny
  • sterowanie systemem:
    • manipulator LED
    • telefon (jeżeli zainstalowany jest moduł MST-1)
  • programowanie ustawień centrali:
    • lokalnie (manipulator LED lub komputer podłączony do portu RS-232)
    • zdalnie (komputer łączący się za pomocą modemu)
  • hasła:
    • 1 hasło administratora
    • maksymalnie do 12 haseł pozostałych użytkowników
    • 1 hasło serwisowe
    • możliwość definiowania dla haseł uprawnień określających zakres dostępu do systemu
  • 4 timery
  • pamięć zdarzeń (możliwość zapamiętania do 255 zdarzeń)
  • monitoring w formacie Contact ID i w kilkunastu innych formatach:
    • 2 numery stacji monitorujących
  • powiadamianie:
    • 4 numery telefonów
    • 1 komunikat głosowy
    • 2 komunikaty tekstowe
  • odpowiadanie na telefon i informowanie o stanie systemu
  • zaawansowana analiza sygnału centrali telefonicznej:
    • rozpoznawanie sygnałów telefonicznych zgodnych z normą TBR 21
    • inteligentne ponawianie próby transmisji danych
    • programowalny algorytm postępowania centrali
  • modem wewnętrzny 300 bps
  • automatyczna diagnostyka podstawowych elementów systemu