Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Tel. 696-[zasłonięte]-356
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Najnowszy Moog Sub Phatty pod względem duszy i układu sterowania jest
zbliżony do klasycznych instrumentów marki Moog, szokuje jednak
agresywnym brzmieniem i umożliwia pełną kontrolę nad dźwiękiem w czasie
rzeczywistym. Wyposażono go w 25 pełno-wymiarowych klawiszy o akcji
syntezatorowej, 16 komórek pamięci na brzmienia i 31 kontrolerów
obrotowych dostępnych na panelu przednim. Typowy i znany z klasycznych
instrumentów Moog układ sterowania pozwoli Ci bezpośrednio dotrzeć do
analogowego serca tego nowego, znakomitego instrumentu.
Inżynierowie z Moog Music wyposażyli Sub Phatty w wyjątkowo stabilne
oscylatory, które nie potrzebują dużo czasu na rozgrzewkę. Po prostu,
włącz zasilanie, ustaw parametry i w chwili, gdy Twoje palce dotkną
klawiatury syntezator zaskoczy cię ostrym i konkretnym brzmieniem. Żywe
i drapieżne dźwięki, jakie wydaje z siebie Sub Phatty są więcej niż
synonimem pełnego i tłustego brzmienia, z którego słyną wszystkie
produkty Moog.
Sub Phatty to pierwszy analogowy syntezator, w którym zamontowano nowy
układ Multidrive. Funkcja przy niskich ustawieniach ociepla i poszerza
brzmienie. Kiedy zwiększysz poziom Multidrive, pojawi się krzykliwy
warkot, w wyjątkowy sposób reagujący na zmiany ustawień rezonansu,
rodzaju przebiegu i poziomu sygnału z oscylatorów. Zacznij eksperymenty
z nowym układem, a odkryjesz nieznany dotąd, barwny świat analogowych
dźwięków.
W sekcji miksera również znalazło się sporo innowacji. Wśród nich
suboscylator generujący przebiegi kwadratowe oktawę niżej w stosunku do
Oscylatora nr 1. Suboscylator to potężne narzędzie, które możesz
wykorzystać w roli trzeciego oscylatora by dodać podstawę harmoniczną
do barwy, lub przy tworzeniu własnej wersji monstrualnego brzmienia
basu spod znaku Moog. Sekcja miksera zawiera także generator szumu
dostrojony w taki sposób, aby można było uzyskać tłuste i dosadne
brzmienie w najniższym zakresie pasma. Jeżeli masz w planach
programowanie analogowych brzmień perkusyjnych oraz efektów dźwiękowych
- trafiłeś w dziesiątkę, dalej nie musisz już szukać.
Pod maską Sub Phatty ukryto wiele parametrów, których ustawienia bez
problemu można zmieniać za pomocą regulatorów dostępnych na panelu
przednim instrumentu. W tym celu możesz też wykorzystać bezpłatny
edytor programowy działający w trybie samodzielnym lub w postaci
wtyczki. Zmieniaj poziomy nachylenia filtra, zarządzaj sekcją modulacji
lub zaprogramuj ustawienia kontrolera pitch bend - wszystkie te funkcje
są tutaj pod ręką.
Sub Phatty to nowy, groźny model w rodzinie syntezatorów Moog.
Przejrzysty interfejs i łatwość programowania dynamicznych barw, czynią
z tego syntezatora instrument w bezprecedensowy sposób łączący
człowieka i technologię. Moog Sub Phatty to analogowy syntezator, który
otworzy przed Tobą drzwi do krainy dźwiękowych poszukiwań.
Dane techniczne:
Typ syntezatora: Analogowy
Liczba klawiszy: 25
Rodzaj klawiszy: Pół-ważone
Pozostałe regulatory: Pitch Bend, koło
modulacji
Polifonia: Monofoniczny
Źródła sygnału: 2 oscylatory z
regulacją, 1 sub-oscylator z przebiegiem kwadratowym, 1 generator szumu
Zakres kalibracji oscylatora: 22 Hz-6.8
KHz. Gwarantowany zakres nut 18 - 116 w pozycji 8’
Źródła modulacji: trójkąt, kwadrat,
piła, liniowo narastający (Ramp), SH, obwiednia filtra
Parametry modulowane: wysokość dźwięku
(Pitch), tylko Pitch dla Osc 2, Filtr, kształt przebiegu
Filtr: Moog Ladder Filter (filtr
drabinkowy) 20 Hz - 20 Khz
Wejście audio: 1 x TS
Wyjście audio: 1 x TS, 1 x słuchawkowe
TRS
Pamięć na barwy: 4 Banki, 4 Barwy w
Banku (Patche)
Wejście/wyjście MIDI: DIN In, DIN Out,
MIDI działa także przez USB
Analogowe wejścia CV/Gate: Filter CV,
Pitch CV, Volume CV, KB Gate
Transpozycja: +/- 2 oktawy
LFO: 0.1 Hz - 100 Hz.
Parametry regulacji dostępne pod maską:
Czułość Filter Velocity
Czułość Volume Velocity
Poziom sygnału zewnętrznego Poziom
sygnału
Częstotliwość Osc2 Beat Frequency
VCO Gate Reset
VCO Gate Reset
Zakres górny sterownika Pitch Bend
Zakres dolny sterownika Pitch Bend Glide
Legato
Typ przejścia Glide
Poziomy nachylenia Filtra (Poles).
|