Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 567290
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
Wyspa Uśmiechu
ul. Rogalskiego 8
w Warszawie (Gocław).
Prosimy o umawianie się telefonicznie na odbiór.
Kontakt z nami
ul. Rogalskiego 8
03-982 Warszawa
tel.: 22 30 25 103
pon.-pt.: 7:30-17:00
tel. kom.: 790 [zasłonięte] 5432
pon.-pt.: 7.30-20.00
soboty: 10.00-16.00
Produkt nowy
Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania
autor: Agnieszka Kosiba
konsultacja: prof. Jagoda Cieszyńska
Opis:
Powtarzanie, rozpoznawanie i nazywanie samogłosek jest ważnym aspektem nauki mowy i czytania. Obrazki motywujące dzieci do powtarzania pierwszych dźwięków językowych przedstawiają sytuacje, które można opisać nawet jednym dźwiękiem. Takiego materiału pokazującego znaczenia potrzebują także dzieci, które stawiają pierwsze kroki na drodze poznawania pisma. Tak w trakcie nauki czytania dzieci zdrowych, jak i w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, zapis literowy powinien być stosowany zgodnie ze swym przeznaczeniem, a więc musi odsyłać do jakiejś treści. Nawet pojedyncza samogłoska może mieć sens, dzięki któremu praca nad mową, wymową czy techniką czytania staje się jednocześnie pracą nad rozumieniem.
"A" jest dźwiękiem, który może oznaczać zachwyt, przerażenie, cierpienie czy zrozumienie. Może też odnosić się do sytuacji badania gardła przez lekarza czy śpiewania dziecku do snu. Zestaw zawiera aż 5 ilustracji do każdej z samogłosek po to, by uniknąć trwałego przyporządkowania dźwięku mowy do określonego kontekstu (np. kojarzenia "U" wyłącznie z lecącym samolotem). Różnorodność sensów, odnoszących się do tego samego symbolu, uświadamia dziecku uniwersalność znaków językowych i zapoznaje ze zjawiskiem wieloznaczności. Usta postaci na obrazkach ułożone są tak, jakby osoby wypowiadały odpowiednie samogłoski. Dzięki temu identyfikacja dźwięku staje się łatwiejsza, a dziecko uczy się odczytywania układu artykulacyjnego po 2 i 3 znaki (AA oraz AAA itd.) Te ostatnie służą do nauki odczytywania sekwencji samogłosek.
Zestaw został przygotowany tak, aby w terapii, a także w nauce mówienia i czytania dzieci zdrowych, mógł zostać wykorzystany do jak największej liczby ćwiczeń. Głównym jego przeznaczeniem jest stwarzenie sytuacji do powtarzania, rozpoznawania i samodzielnego odczytywania samogłosek, ale może także zostać wykorzystywany do treningu:
- intonacji (dla każdej z 5 ilustracji ta sama samogłoska możne zabrzmieć inaczej),
- odczytywania i nazywania emocji,
- odczytywania i naśladowania układu artykulacyjnego,
- przyjmowania perspektywy drugiej osoby.
Opakowanie: pudełko tekturowe zapinane na rzepy