Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYMULATOR CZOŁGU _Qs_ Elsnera 13 ŁÓDŹ

04-07-2015, 18:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik _QuickSave_
numer aukcji: 5153690616
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 77   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


NIP: 725[zasłonięte]181-74
REGON: 101[zasłonięte]208






Możliwy odbiór osobisty w naszym sklepie w Łodzi na ulicy Elsnera 13


81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4610090 [zasłonięte] 777623

SYMULATOR CZOŁGU

Steel Armor: Blaze of War jest symulatorem czołgu oferującym możliwość wzięcia udziału w największych konfliktach lat 80 XX wieku. Za produkcję odpowiedzialne jest Graviteam, niezależne ukraińskie studio skupiające się przede wszystkim na tworzeniu realistycznych gier wojennych. Firma ma w dorobku kilka symulatorów czołgów zarówno z czasów II wojny światowej (Steel Fury: Kharkov 1942), jak i późniejszych okresów (T-72: Balkans in Fire). Ukraińcy mają na swoim koncie również strategię Achtung Panzer: Kharkov 1943.


Steel Armor: Blaze of War oferuje możliwość wzięcia udziału w 4 historycznych operacjach rozgrywanych w sumie na terenie o powierzchni 60 km kwadratowych. Gracze mogą sprawdzić się w trzech dużych konfliktach: wojnie irańsko-irackiej (1981 rok) oraz w walkach w Afganistanie (1984 r.) i Angoli (1987 r.). W sumie na polu bitwy może znaleźć się jednocześnie do 9 plutonów czołgów (około 30 maszyn).


W Blaze of War rozgrywka stanowi wypadkową z poprzednich produkcji. Autorzy połączyli bowiem warstwę symulacyjną ze strategiczną. Podczas misji gracze powinni zatem zwracać uwagę nie tylko na kierowany przez siebie czołg, ale również zarządzać ogólną strategią (nie jest to jednak tak swobodne, jak w Achtung Panzer: Kharkov 1943). Jeśli ktoś nie jest zainteresowany dowodzeniem, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby powierzyć to zadanie sztucznej inteligencji.

W grze można pokierować dwoma czołgami: radzieckim T-62 stworzonym w 1960 roku oraz powstałym dwa lata później amerykańskim M60A1. Autorzy umożliwi graczom wcielenie się w różnych członków załogi: kierowcę-mechanika, działonowego i dowódcę.

Według autorów opracowana przez nich sztuczna inteligencja jest dynamiczna - nie oskryptowana - i na bieżąco reaguje na poczynania gracza. Sporo czasu poświęcono na stworzenie realistycznych modeli czołgów i innych pojazdów naziemnych oraz powietrznych. Wszystkie obiekty w grze są zniszczalne, a teren ulega przekształceniom na przykład w wyniku ostrzału. W grze znalazła się również encyklopedia techniczna pojawiających się w produkcji pojazdów.
 
UWAGA :

   
 
Gier za POBRANIEM Nie wysyłamy
 
użytkownikom z mniej niż 10 pozytywnymi
 
komentarzami w serwisie
 
ALLEGRO