Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYMPLEX SMALL BUSINESS MAGAZYN SPRZEDAŻ BIZNES 24H

10-07-2015, 13:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 548.99 zł     
Użytkownik kasjer24__pl
numer aukcji: 5438749659
Miejscowość WARSZAWA BIAŁOŁĘKA WYSYŁKA PL 24H
Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-07-2015 13:15:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
 
SYMPLEX SMALL BUSINESS
---
Program Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm ze szczególnym uwzględnieniem firm handlowych posiadających urządzenia fiskalne. Mimo swej wszechstronności program jest łatwy w obsłudze, posiada przyjazną platformę komunikacji z użytkownikiem, a co najważniejsze doskonale sprawdza się w codziennej pracy. Program wyposażony jest w szerokie możliwości raportowania, a wśród jego szczególnych cech należy wymienić dużą elastyczność pozwalającą na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb użytkownika

 
 
 
Poza prostym jednostanowiskowym programem do fakturowania lub programem, który składa się z kilku modułów (pełna magazynówka, kasy fiskalne, księgowość i kadry) istnieje również możliwość innego, szerszego skonfigurowania programu. Small Business umożliwia różne metody pracy wielostanowiskowej. Może on być obsługiwany przez wielu użytkowników w różnych miejscach.
 
 
 
 
 
 
Użytkownik dostaje do ręki między innymi takie narzędzia:
 
 
  • Sieć - czyli możliwość spięcia kilku komputerów (do 20 stanowisk) w wewnętrznej sieci lokalnej. Taka konfiguracja umożliwia pracę kilku użytkowników na jednej bazie danych w tym samym czasie.
  • Samodzielne stanowiska pos (SSPOS) - czyli wyposażenie sklepu, najczęściej spożywczego, w większą ilość stanowisk sprzedaży (do 99), do których podpięte są drukarki fiskalne. Całość konfiguracji oparta jest o sieć lokalną, z tym, że każde stanowisko sprzedaży jest samodzielnym oprogramowaniem z własną bazą danych i jedynie komunikuje się z serwerem co jakiś czas, aby wymienić się z nim danymi. Jest to rozwiązanie zapewniające większe bezpieczeństwo pracy.
  • Terminal - to oprogramowanie oparte o komunikację przez sieć internetową lub lokalną i umożliwiające zdalne połączenie się z programem zainstalowanym na komputerze w innej lokalizacji. Taka konfiguracja najczęściej wykorzystywana jest do podglądu i pracy z laptopa lub komputera w domu, do programu w firmie, lub do programów w placówkach położonych w różnych lokalizacjach. Aby można było uzyskać dostęp do programu, musi on być w wersji sieciowej. Praca w trybie terminalowym nie wymaga dużej transmisji danych ponieważ stanowisko robocze przesyła tylko obraz uruchomionego na nim programu. W drugą stronę natomiast przesyłane są komendy sterujące pochodzące z klawiatury i myszki stanowiska terminalowego.
  • Filie POS, Filie magazynowe, Filie uproszczone - to moduły programu, które umożliwiają wymianę danych pomiędzy programami w obrębie centrali i placówek jednej firmy. Mogą działać jak sklepy firmowe gdzie centrala firmy podejmuje większość decyzji handlowych, jako w pełni autonomiczne placówki lub przesyłać dane tylko w celach księgowych.
 
 
 


 
Szczegółowa specyfikacja programu:

PROGRAM DO FAKTUROWANIA:
Small Business - Mini

PROGRAM PODSTAWOWY:
Small Business - Sprzedaż

DODATKOWE MODUŁY:
kasy fiskalne
kadry płace
księga podatkowa
księga handlowa
praca sieciowa
samodzielne stanowiska POS
filie (przesyłanie danych pomiędzy filiami firmy a centralą), występują w odmianach:
- filie magazynowe
- filie uproszczone
- filie POS

WSPÓŁPRACA Z URZĄDZENIAMI ZEWNĘTRZNYMI:
Kasy fiskalne
Drukarki fiskalne
Inwentaryzatory
Drukarki kodów
Sprawdzarki cen
Wagi metkujące
Wagi kalkulacyjne
Urządzenia mobilne
Drukarki kuchenne
Wyświetlacze zewnętrzne
Terminale płatnicze
Dystrybutory paliw

WSPÓŁPRACA Z SYSTEMAMI ZEWNĘTRZNYMI (HURTOWNIAMI):
Polbita - wtyczka *
Eurocash - opcja w programie
Merkury - opcja w programie***
Forum - wtyczka *
PSI - program konwertujący
Hurt - wtyczka *

* wtyczki są dostępne bezpłatnie na stronie: Wtyczki
** dodawana bezpłatnie na życzenie użytkownika
*** dodawana bezpłatnie dla członków systemu Merkury

WCZYTYWANIE FAKTUR ZAKUPU Z PROGRAMÓW:
Eurocash
Subiekt
Kolporter
McLane
ESH Merkury
WF-Mag*
Selgros*
Subiekt GT*
Subiekt
Sygel-Jool*
Slawex*
Ruch*
Hart Autoczęści*
BRW Meble*
Else*
PSI*
i inne.
* opcja dostępna po wgraniu wtyczki konwertującej

WSPÓŁPRACA Z SYSTEMAMI BANKOWYMI (EKSPORT PRZELEWÓW):
Elixir Bank Śląski
Minibank Bank BZWBK
Superkonto PKO BP
Elixir Bank BPH
Elixir Bank PKO BP (program Kontakt)
Elixir Bank PKO SA (program Proffice)
Konto internetowe Sezam (Bank BPH)
Konto internetowe KB24 (Kredyt Bank)
Konto internetowe Raiffeisen Bank
Elixir Invest Bank
Elixir BRE Bank - iBRE

EKSPORT DANYCH DO PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH:
Symfonia FK Altokom Matrix
Rewizor/Rachmistrz (EDI++)
KH CDN
AC Nielsen
FIKS Macrosoft
LD Lewiatan Detal
Comped Bonus
FK Agrobex
FK1
FK2
F32 System (Micrus)
FK Procomp - Skoczów
Buchalter GrafSoft
KPiR Wapro
FaKiR Wapro
KPiR Varico
KsH Varico
FK Yuma
Softar
ECOD ComArch
Finka Tik-Soft
EBI Anica System


 

Wybrane cechy produktu:

  • stabilna praca w środowisku Windows (9x, ME, 2000, NT, XP, Vista, Windows7)
  • niewielkie wymagania sprzętowe
  • współpraca z większością urządzeń fiskalnych (kasy, wagi, drukarki, itp.)
  • łatwość wdrożenia i obsługi
  • telefoniczna pomoc techniczna
  • tworzy liczne raporty i analizy
  • obsługuje karty rabatowe
  • eksport/import danych w różnych formatach
  • komunikacja z innymi programami i urządzeniami przez internet
  • łatwa edycja wyglądu dokumentów
  • współpraca z Płatnikiem
  • zaawansowana ochrona bezpieczeństwa danych

Pomoc w uzyskaniu 90% zwrotu z US
Nasi sprzedawcy pomogą Państwu wypełnić odpowiednie zgłoszenia, aby sumaryczny koszt urządzenia fiskalnego był dla Państwa jak najmniejszy.
Fiskalizacja
Fiskalizacja to proces, w którym wprowadzamy numer NIP Państwa działalności do pamięci fiskalnej kasy. Dzięki temu mogą Państwo ewidencjonować sprzedaż na nabytym urządzeniu.
Programowanie urządzenia
Konfiguracja urządzenia tak, aby było ono w pełni gotowe do pracy w Państwa działalności. Ustawienia nagłówka, stawek VAT oraz zaprogramowania bazy towarowej według Państwa potrzeb.
Szkolenie z obsługi urządzenia
W pełni tłumaczymy jak obsługiwać urządzenie. Przeszkolimy jak dokonywać sprzedaży, jak wykonywać konieczne raporty oraz wytłumaczymy podstawy programowania kasy.
Pomoc serwisowa
Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem z urządzeniem fiskalnym nasi serwisanci pomogą rozwiać wszystkie niejasności oraz usunąć ewentualne awarie.
Dowóz do klienta i instalacja
Na Państwa zamówienie dowozimy urządzenia na terenie Warszawy i okolic. Podłączamy i konfigurujemy tak, aby mogli Państwo od razu z niego korzystać.
Dokumentacja do Urzędu Skarbowego
Każde zakupione urządzenie fiskalne musi zostać zgłoszone w odpowiednim Urzędzie Skarbowym. My wypełnimy wszelkie niezbędne dokumentacje, które są w nim wymagane.
Satysfakcja udanego zakupu
Połączenie wszystkich naszych usług sprawia że pomimo skomplikowanych przepisów i obsługi nasi klienci otrzymują gotowy do pracy produkt wraz z potrzebą wiedzą i wsparciem. Wspieramy przedsiębiorczych!
 
FirmaBiuroAmigo

Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.

Paczkomaty wysyłane są codziennie.

Wysyłamy paczki również kurierem Pocztex48, możliwy jest też odbiór w punkcie e-przesyłka.

Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.

W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.

Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie w Warszawie i jest zawsze bezpłatny. Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC , do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.

 
Centrum wysyłkowe
ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
31[zasłonięte]531 883-[zasłonięte]-264
Oferty i wyceny
482[zasłonięte]620 883-[zasłonięte]-191
Zamówienia hurtowe
Współpraca handlowa
ul. ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
Serwis
ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
883-[zasłonięte]-287
 
Salon Warszawa
ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
Pon-pt 10-18
883-[zasłonięte]-274 31[zasłonięte]633
 
Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.

Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.

Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”

Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
 
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
 
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod 883-[zasłonięte]-274.
Dane firmy
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
BNP Paribas Bank
67 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4624888 [zasłonięte] 700001