Symfonia: Handel start. Program wspomaga obsługę sprzedaży i magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
Wybrane możliwości programu:
Wygodne prowadzenie i planowanie sprzedaży
- Prowadzenie polityki cenowo-rabatowej
- Prowadzenie cenników w walutach
- Zestawienia handlowe kontrahentów (wg dokumentów i towarów) oraz towarów (wg dokumentów i kontrahentów z kontrolą zalegania dostaw)
- Możliwość odłożenia faktury do bufora (poczekalni)
Pełna obsługa magazynu
- Pełna ewidencja stanów magazynowych: rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów (do 1000 aktywnych asortymentów)
- Rozliczanie wartościowe wg cen rzeczywistych metodami FIFO, LIFO oraz wg wskazanej dostawy
- Przeprowadzanie inwentaryzacji
- Obsługa stanów minimalnych i maksymalnych towarów
- Obsługa kompletów (asortymentów składających się z wielu towarów i/lub usług)
- Obsługa numerów seryjnych towarów
Pełna obsługa płatności i rozrachunków
- Pełna obsługa kasy
- Rozliczanie należności i zobowiązań
- Obsługa kont bankowych, rejestrowanie czeków i płatności w dowolnych innych formach
Wymiana danych z innymi programami
- Przygotowywanie danych dla programów obsługujących Księgę Przychodów i Rozchodów i Ewidencję Sprzedaży
- Rozwinięta współpraca z programami finansowo-księgowymi (tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów, parametryczne ustalanie syntetyk i analityk, podziału księgowanych kwot na części)
- Kopiowanie zestawień do schowka Windows i przekazywanie ich do innych programów.