Symfonia Start jest idealnym rozwiązaniem dla osób prowadzących
działalność gospodarczą oraz dla nowopowstałych firm, które dopiero
wkraczają na rynek biznesowy. To linia programów w wersji jednostanowiskowej -
przeznaczona dla przedsiębiorstw, w których jedna osoba odpowiada
za kierowanie firmą i administrowanie księgami.
Proste w obsłudze rozwiązania informatyczne, takie jak Mała Księgowość,
Handel, Faktura i Kasa
usprawniają funkcjonowanie małej firmy - ułatwiają
tworzenie podstawowych dokumentów, zarządzanie księgowością i obsługę
sprzedaży.
Faktura i Kasa
Program pozwala zaplanować i prowadzić sprzedaż w firmach nieposiadających
magazynu. Wystawia różne typy dokumentów sprzedaży: faktury VAT,
rachunki przy sprzedaży nieobjętej VAT i dokumenty korygujące. Umożliwia
kontrolę płatności za wystawione dokumenty sprzedaży. Współpracuje z
drukarkami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
Wygodne prowadzenie i planowanie sprzedaży
- Wprowadzanie pozycji do dokumentów sprzedaży ręcznie (bez ograniczeń)
lub automatycznie (poprzez wybór z listy towarowej zawierającej
maksymalnie 1000 asortymentów)
- Obsługa drukarek fiskalnych (Optimus, Elzab, Posnet, Inova) i
czytników kodów kreskowych
- Możliwość odłożenia faktury do poczekalni
- Prowadzenie elastycznej polityki cenowo-rabatowej dzięki możliwości
udzielania rabatów w przypadku każdej pozycji
- Możliwość ograniczenia wysokości kredytu kupieckiego dla każdego kontrahenta
- Prowadzenie cenników (także w walutach)
- Zestawienia handlowe kontrahentów (wg dokumentów i towarów)
oraz towarów (wg dokumentów i kontrahentów)
- Tworzenie rejestrów sprzedaży VAT
Pełna obsługa płatności i rozrachunków
- Wystawianie dokumentów kasowych i tworzenie raportów kasowych
- Możliwość rejestracji płatności, w tym także cząstkowych, za wystawione dokumenty
- Rozliczanie należności i zobowiązań
- Obsługa kont bankowych, drukowanie przelewów, rejestrowanie czeków
i płatności w dowolnych formach
- Kontrola rozrachunków i terminów płatności (dokumenty przeterminowane
i niezapłacone, dłużnicy)
- Pełna obsługa płatności i rozrachunków danego kontrahenta
Wymiana danych z innymi programami
- Przygotowywanie danych do programów obsługujących Księgę Przychodów i Rozchodów oraz Ewidencję Sprzedaży lub Księgi Handlowe
- Współpraca z MS Office, m.in.: kopiowanie zestawień do schowka systemu Windows i przekazywanie ich do innych programów (MS Excel lub MS Word)