Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYMFONIA HANDEL START

30-06-2015, 13:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik Orangeseven
numer aukcji: 5456841521
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 15   
Koniec: 30-06-2015 12:45:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX, Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

Do sprzedania program sprzedażowy SAGE SYMFONIA HANDEL START wersja 2008. Działał w mojej firmie do czasu przejścia na aktualnie używany program serwerowy wielodostępowy SAGE SYMFONIA HANDEL.

Symfonia Start Handel

Program wspomaga obsługę sprzedaży i magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych. Został dostosowany do wymiany dokumentów elektronicznych za pomocą programu Symfonia Start e-Dokumenty.

 

Wygodne prowadzenie i planowanie sprzedaży

  • Prowadzenie polityki cenowo-rabatowej
  • Prowadzenie cenników w walutach
  • Zestawienia handlowe kontrahentów (wg dokumentów i towarów) oraz towarów (wg dokumentów i kontrahentów z kontrolą zalegania dostaw)
  • Możliwość odłożenia faktury do bufora (poczekalni)

 

Pełna obsługa magazynu

  • Pełna ewidencja stanów magazynowych – rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów (maksymalnie 1000 aktywnych asortymentów)
  • Rozliczanie wartościowe wg cen rzeczywistych za pomocą metod FIFO, LIFO oraz wg wskazanej dostawy
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji
  • Obsługa stanów minimalnych i maksymalnych towarów
  • Obsługa kompletów (asortymentów składających się z wielu towarów i/lub usług)
  • Obsługa numerów seryjnych towarów

 

Pełna obsługa płatności i rozrachunków

  • Pełna obsługa kasy
  • Rozliczanie należności i zobowiązań
  • Obsługa kont bankowych, rejestrowanie czeków i płatności w dowolnych formach

 

Wymiana danych z innymi programami

  • Przygotowywanie danych do programów obsługujących Księgę Przychodów i Rozchodów oraz Ewidencję Sprzedaży
  • Rozbudowana współpraca z programami finansowo-księgowymi (tworzenie wielu schematów księgowań do dokumentów, parametryczne ustalanie syntetyk i analityk, podziału księgowanych kwot na części)
  • Współpraca z MS Office, m.in.: kopiowanie zestawień do schowka systemu Windows i przekazywanie ich do innych programów (MS Excel lub MS Word)
  • Rozszerzenie funkcjonalności o możliwość współpracy z programem Symfonia Start e-Dokumenty, służącym do zarządzania i archiwizacji faktur elektronicznych będących w obiegu przedsiębiorstwa.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

 

Program pracuje w środowisku Windows (95/98/Me/2000/XP/Vista)

Komputer z procesorem Pentium, napęd CD-ROM, 50 MB wolnego miejsca na dysku, karta SVGA (800x600), mysz

Wymagana jest instalacja programu Internet Explorer 6.0 lub nowszego

Instalacja Adobe Acrobat Reader wymagana jest do odczytu dokumentacji dostarczanej w formacie PDF

Program współpracuje z oprogramowaniem Microsoft Office 2000 lub nowszym

 

Skład zestawu:


- płytka instalacyjna z kluczem

- instrukcja obsługi

- oryginalne pudełko

 

Zapraszam na inne moje aukcje. Przy zakupie większej ilości sztuk możliwość negocjacji ceny. Istnieje możliwość wystawienie faktury VAT po uzgodnieniu telefonicznym. Możliwy odbiór osobisty ze sprawdzeniem oprogramowania w Chorzowie lub Siemianowicach Śląskich. Posiadam również do sprzedania w pakiecie systemy operacyjne Microsoft Windows XP, pakiety biurowe Microsoft Office XP, programy Symfonia Handel, Symfonia Księgowość, tanie laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, skanery, routery, karty, modemy itp. sprzęt. Łącznie taniej.

 

Zamieszczone zdjęcia dotyczą konkretnego sprzedawanego egzemplarza sprzętu.

 

Jako plus dodam, że program nie wymaga corocznej odpłatnej aktywacji w cenie całego programu jak aktualnie wypuszczane wersje, koszt zakupu programu jest kosztem "jednorazowym".

 

Program instaluje się, uruchamia, można wprowadzić dane firmy i pracować, program informuje że za 60 dni konieczna będzie aktywacja, przed zakupem należy uzyskać u producenta http://www.sage.com.pl/ informacje na temat możliwości ponownej aktywacji.

 

DANE KONTAKTOWE:
605 [zasłonięte] 040, 505 [zasłonięte] 795
e-mail: [zasłonięte]@orangeseven.pl