Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYMFONIA HANDEL - NOWE STAWKI VAT

27-01-2012, 19:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 709.70 zł     
Użytkownik m_klara
numer aukcji: 2057855467
Miejscowość Poznań, Dąbrowa gm. Dopiewo
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-02-2012 22:22:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

O MNIE  |  INNE AUKCJE  |  KOMENTARZENAPISZ DO MNIE

 

      
tel. 061 670 33 84
fax. 061 [zasłonięte] 61
GG:[zasłonięte]54267
kom. 509 132 839
e-mail: [zasłonięte]@mkmsoft.pl
strona www: www.mkmsoft.pl

POCZTA POLSKA:
Paczka priorytetowa
WYSYŁKA NA KOSZT SPRZEDAJĄCEGO
  
DOJAZD DO KLIENTA: 10.00 zł
 

 
Przelew na konto:
ING Bank Śląski O/Poznań :
61 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5200022 [zasłonięte] 775065


 
Podana cena zawiera podatek VAT.
Wystawiamy fakturę VAT.
Towar wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu
wpłaty na koncie.
Każdy produkt który sprzedajemy jest objęty gwarancją


 

 

Przedmiotem aukcji jest:

Oprogramowanie

 

SYMFONIA

  

HANDEL

 

(faktury, magazyn, płatności)

Wersja: 2011.1

+

4

GODZINY

WDROŻENIA

GRATIS

(dotyczy klientów z Poznania i okolic do 15 km)

PRZED ZAKUPEM ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PREZENTACJI PROGRAMU

U PAŃSTWA W FIRMIE LUB W NASZEJ SIEDZIBIE

Symfonia Handel premium wersja 1 stanowiskowa dla 1 firmy

(MAGAZYNY, SPRZEDAŻ, USŁUGI, ROZLICZENIA)
Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.


MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZYSTOSOWANIA PROGRAMU DO POTRZEB FIRMY
- Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników.
- Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program.
- Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny, miesięczny, dzienny).
- Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz według wskazanej dostawy.
- Możliwość przekazywania wszystkich wydruków do plików w formacie PDF oraz wysyłania ich pocztą elektroniczną.


Czytelna prezentacja wystawianych dokumentów na ekranie monitora.

PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
- Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów handlowych).
- Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM, korekt.
- Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy.
- Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów).
- Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne.
- Obsługa numerów seryjnych towarów.

PEŁNA OBSŁUGA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH I KASOWYCH
- Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur wewnętrznych, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych (transakcje wenątrzwspólnotowe, eksport, import, sprzedaż walutowa w kraju) i faktur VAT RR.
- Dokumenty kasowe - KP, KW.
- Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru.
- Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień).
- Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP).
- Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień).
- Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji.
- Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu.
- Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między kontrahentami użytkującymi program Handel premium.


Możliwość użycia jednej z trzech automatycznie przeliczanych jednostek miary

OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH W FIRMIE
- Możliwość tworzenia raportów kasowych.
- Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych.
- Obsługa dowolnych form płatności, m.in. czeki, karty kredytowe, kompensaty.
- Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych.
- Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części).


Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie. Rozliczenia.

WYGODNE PLANOWANIE I PROWADZENIE OKREŚLONEJ POLITYKI SPRZEDAŻY
- Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów).
- Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru.
- Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar.
- Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów.
- Możliwość prowadzenia cenników w walutach.
- Pomoc w naliczaniu bieżących cen. Wyznaczanie cen na podstawie zadanych poziomów marży lub narzutu.
- Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów.

SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI
- Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie.
- Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb Użytkownika. Różne formy organizacji kartotek: liniowa, jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez Użytkownika.
- Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem.
- Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu.
- Możliwość tworzenia własnych raportów za pomocą narzędzi wbudowanych w program.
- Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów. Sortowanie malejące i rosnące według dowolnej kolumny zestawienia.


Selekcja, sumy cząstkowe i sortowanie danych w zestawieniach.

BOGATY ZESTAW RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ MAGAZYNOWYCH I HANDLOWYCH
- Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów.
- Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium. Zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem.
- Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności.
- Przygotowanie deklaracji Intrastat przywóz i Intrastat wywóz w formie elektronicznej.
- Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty.
- Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne.
- Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych.
- Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta.
- Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu.
- Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym).
- Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych.


Kontrola rozrachunków.

WSPÓŁPRACA Z PROGRAMAMI FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM i FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ FORTE ORAZ MAŁA KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM
- Tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów z dowolną liczbą dekretów. Możliwość definiowania syntetyk i analityk oraz sposobu podziału księgowanych kwot na części.
- Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z programami Finanse i Księgowość premium, Finanse i Księgowość forte oraz Mała Księgowość premium.
- Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość premium i Finanse i Księgowość forte.
- Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel premium do programu Mała Księgowość premium.

WSPÓŁPRACA Z PAKIETEM MS OFFICE I INNYMI PROGRAMAMI PRACUJĄCYMI W ŚRODOWISKU WINDOWS
- Zautomatyzowane przekazywanie danych do programów tworzących MS Office 2000/XP/2003.
- Możliwość kopiowania zestawień do schowka Windows i wykorzystywania ich w innych programach.
- Wydruk dokumentów sprzedaży do plików w formatach RTF i HTML.

.

 

PROGRAMY SĄ NOWE Z LICENCJĄ

  

CENA

1709,70 zł

Cena zawiera podatek VAT. Wystawiamy fakturę VAT

  

UWAGA !!!

W Poznaniu i okolicy (do 15 km) instalacja

i konfiguracja  (4 godziny) w cenie programu. 

Dojazd do klienta : 10,00 zł

 

W przypadku zakupu większej liczby stanowisk lub w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

 

 

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE

OFERUJEMY NA NICH INNE PROGRAMY SYMFONIA