Symfonia Handel premium wersja 1 stanowiskowa dla 1 firmy
(MAGAZYNY, SPRZEDAŻ, USŁUGI, ROZLICZENIA) Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZYSTOSOWANIA PROGRAMU DO POTRZEB FIRMY - Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników. - Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program. - Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny, miesięczny, dzienny). - Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz według wskazanej dostawy. - Możliwość przekazywania wszystkich wydruków do plików w formacie PDF oraz wysyłania ich pocztą elektroniczną.
Czytelna prezentacja wystawianych dokumentów na ekranie monitora.
PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH - Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów handlowych). - Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM, korekt. - Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy. - Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów). - Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne. - Obsługa numerów seryjnych towarów.
PEŁNA OBSŁUGA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH I KASOWYCH - Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur wewnętrznych, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych (transakcje wenątrzwspólnotowe, eksport, import, sprzedaż walutowa w kraju) i faktur VAT RR. - Dokumenty kasowe - KP, KW. - Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru. - Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień). - Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP). - Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień). - Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji. - Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu. - Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między kontrahentami użytkującymi program Handel premium.
Możliwość użycia jednej z trzech automatycznie przeliczanych jednostek miary
OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH W FIRMIE - Możliwość tworzenia raportów kasowych. - Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych. - Obsługa dowolnych form płatności, m.in. czeki, karty kredytowe, kompensaty. - Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych. - Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części).
Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie. Rozliczenia.
WYGODNE PLANOWANIE I PROWADZENIE OKREŚLONEJ POLITYKI SPRZEDAŻY - Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów). - Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru. - Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar. - Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów. - Możliwość prowadzenia cenników w walutach. - Pomoc w naliczaniu bieżących cen. Wyznaczanie cen na podstawie zadanych poziomów marży lub narzutu. - Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów.
SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI - Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie. - Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb Użytkownika. Różne formy organizacji kartotek: liniowa, jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez Użytkownika. - Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem. - Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu. - Możliwość tworzenia własnych raportów za pomocą narzędzi wbudowanych w program. - Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów. Sortowanie malejące i rosnące według dowolnej kolumny zestawienia.
Selekcja, sumy cząstkowe i sortowanie danych w zestawieniach.
BOGATY ZESTAW RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ MAGAZYNOWYCH I HANDLOWYCH - Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów. - Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium. Zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem. - Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności. - Przygotowanie deklaracji Intrastat przywóz i Intrastat wywóz w formie elektronicznej. - Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty. - Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne. - Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych. - Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta. - Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu. - Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym). - Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych.
Kontrola rozrachunków.
WSPÓŁPRACA Z PROGRAMAMI FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM i FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ FORTE ORAZ MAŁA KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM - Tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów z dowolną liczbą dekretów. Możliwość definiowania syntetyk i analityk oraz sposobu podziału księgowanych kwot na części. - Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z programami Finanse i Księgowość premium, Finanse i Księgowość forte oraz Mała Księgowość premium. - Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość premium i Finanse i Księgowość forte. - Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel premium do programu Mała Księgowość premium.
WSPÓŁPRACA Z PAKIETEM MS OFFICE I INNYMI PROGRAMAMI PRACUJĄCYMI W ŚRODOWISKU WINDOWS - Zautomatyzowane przekazywanie danych do programów tworzących MS Office 2000/XP/2003. - Możliwość kopiowania zestawień do schowka Windows i wykorzystywania ich w innych programach. - Wydruk dokumentów sprzedaży do plików w formatach RTF i HTML.
|