Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Symfonia Handel - DARMOWA WYSYŁKA!

27-01-2012, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 590 zł     
Użytkownik www_gamedia_pl
numer aukcji: 2061800938
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 27   
Koniec: 30-01-2012, 19:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest program:

Symfonia Handel 2011.1 na 1 stanowisko dla 1 firmy

Produkt jest nowy i nieużywany, jedynie pudełko zostało odfoliowane. Program był zakupiony na potrzeby naszej firmy ale nie został nigdy zainstalowany ani aktywowany.

Wysyłka po przedpłacie na konto jest darmowa!

Istnieje możliwość odbioru osobistego we Wrocławiu lub wysyłki za pobraniem.

Wystawiamy fakturę VAT.



Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych. 


MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZYSTOSOWANIA PROGRAMU DO POTRZEB FIRMY

  • Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników. 
  • Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program. 
  • Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny, miesięczny, dzienny). 
  • Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz według wskazanej dostawy. 
  • Możliwość przekazywania wszystkich wydruków do plików w formacie PDF oraz wysyłania ich pocztą elektroniczną.


PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH

  • Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów handlowych). 
  • Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM, korekt. 
  • Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy. 
  • Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów). 
  • Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne. 
  • Obsługa numerów seryjnych towarów.


PEŁNA OBSŁUGA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH I KASOWYCH

  • Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur wewnętrznych, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych (transakcje wenątrzwspólnotowe, eksport, import, sprzedaż walutowa w kraju) i faktur VAT RR. 
  • Dokumenty kasowe - KP, KW. 
  • Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru. 
  • Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień). 
  • Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP). 
  • Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień). 
  • Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji. 
  • Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu. 
  • Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między kontrahentami użytkującymi program SYMFONIA Handel premium.

OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH W FIRMIE
  • Możliwość tworzenia raportów kasowych. 
  • Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych. 
  • Obsługa dowolnych form płatności, m.in.: czeki, karty kredytowe, kompensaty. 
  • Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych. 
  • Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części).

WYGODNE PLANOWANIE I PROWADZENIE OKREŚLONEJ POLITYKI SPRZEDAŻY
  • Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów). 
  • Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru. 
  • Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar. 
  • Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów. 
  • Możliwość prowadzenia cenników w walutach. 
  • Pomoc w naliczaniu bieżących cen. Wyznaczanie cen na podstawie zadanych poziomów marży lub narzutu. 
  • Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów.

SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI
  • Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie. 
  • Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb Użytkownika. Różne formy organizacji kartotek: liniowa, jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez Użytkownika. 
  • Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem.