Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYLABY ZAMKNIĘTE+WIELOZNAKI Metoda Krakowska MOWA

12-06-2015, 10:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 83.60 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5351712259
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 100    Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SYLABY ZAMKNIĘTE+WIELOZNAKI Metoda Krakowska MOWA
B.D

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 2 zestawów:

 

Sylaby inaczej 2 ZAMKNIĘTE

 

Autor: Jagoda Cieszyńska

 

Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.

 Sporządzane  przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.

AM OM UM ÓM EM YM IM

AJ OJ UJ ÓJ EJ YJ IJ

AL OL UL ÓL EL YL IL

AN ON UN EN YN IN 

AS OS US ÓS ES YS IS

AC OC UC ÓC EC YC IC

AK OK UK ÓK EK YK IK

AF OF UF ÓF EF YF IF

AT OT UT ÓT ET YT IT

AP OP UP ÓP EP YP IP

AŁ OŁ UŁ ÓŁ EŁ YŁ IŁ

AŚ OŚ UŚ EŚ YŚ IŚ

AĆ OĆ UĆ EĆ YĆ IĆ

AR OR UR ÓR ER YR IR

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Sylaby inaczej 4 wieloznaki

 

Autor: Jagoda Cieszyńska

 

Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.

 Sporządzane  przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.

Pudełko zawiera paradygmaty:

CHA CHE CHI CHO CHU

CIA CIE CIO CIU CI

CZA CZE CZO CZU CZÓ CZY

DRZA DRZE DRZO DRZU DRZY

DZIA DZIE DZIO DZIU DZIÓ DZI

DZA DZE DZO DZÓ DZU DZY

DŻA DŻE DŻO DŻU DŻY

RZA RZE RZO RZU RZY

SIA SIE SIO SIU SIÓ SI

SZA SZE SZO SZÓ SZU SZY

ZIA ZIE ZIO ZIU ZIÓ ZI

ASZ ESZ ISZ OSZ USZ ÓSZ YSZ

ACZ ECZ ICZ OCZ UCZ ÓCZ YCZ

ACH ECH ICH OCH UCH ÓCH YCH


Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

 


 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72