OFERTA SKŁADA SIĘ Z 4. zestawów:
Autor: Jagoda Cieszyńska
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab, już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Sporządzane przez badaczy mapy wydatności (saliency map) pozwoliły uzyskać informacje o hierarchii obiektów w scenie wizualnej. „Wskaźnikiem wyróżniania się danego fragmentu obrazu na mapie wydatności jest jego jasność. Im jaśniejszy jest fragment, tym silniej przyciąga wzrok.” Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
MA MO MU MÓ ME MY MI
SA SO SU SÓ SE SY
FA FO FU FÓ FE FY FI
BA BO BU BÓ BE BY BI
WA WO WU WÓ WE WY WI
KA KO KU KÓ KE KY KI
PA PO PU PÓ PE PY PI
DA DO DU DÓ DE DY DI
GA GO GU GÓ GE GY GI
ZA ZO ZU ZÓ ZE ZY
LA LO LU LÓ LE LI
TA TO TU TÓ TE TY TI
IE AY
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
AM OM UM ÓM EM YM IM
AJ OJ UJ ÓJ EJ YJ IJ
AL OL UL ÓL EL YL IL
AN ON UN EN YN IN
AS OS US ÓS ES YS IS
AC OC UC ÓC EC YC IC
AK OK UK ÓK EK YK IK
AF OF UF ÓF EF YF IF
AT OT UT ÓT ET YT IT
AP OP UP ÓP EP YP IP
AŁ OŁ UŁ ÓŁ EŁ YŁ IŁ
AŚ OŚ UŚ EŚ YŚ IŚ
AĆ OĆ UĆ EĆ YĆ IĆ
AR OR UR ÓR ER YR IR
Pudełko zawiera paradygmaty:
CHA CHE CHI CHO CHU
CIA CIE CIO CIU CI
CZA CZE CZO CZU CZÓ CZY
DRZA DRZE DRZO DRZU DRZY
DZIA DZIE DZIO DZIU DZIÓ DZI
DZA DZE DZO DZÓ DZU DZY
DŻA DŻE DŻO DŻU DŻY
RZA RZE RZO RZU RZY
SIA SIE SIO SIU SIÓ SI
SZA SZE SZO SZÓ SZU SZY
ZIA ZIE ZIO ZIU ZIÓ ZI
ASZ ESZ ISZ OSZ USZ ÓSZ YSZ
ACZ ECZ ICZ OCZ UCZ ÓCZ YCZ
ACH ECH ICH OCH UCH ÓCH YCH
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72