Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sylaby i czasowniki. L. mn. (z CD) - Wianecka E.

12-02-2015, 17:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 5062815499
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-02-2015 15:59:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30 

Sylaby i czasowniki. Liczba mnoga (z CD). Słucham i uczę się mówić

Autor: Wianecka E.

 

Wydawca: Arson

Wydanie, Rok wyd: 2007

Ilość stron: 24

Format: 14,5 x 21,0 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]10220

Seria Słucham i uczę się mówić

 

Opis:

Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek. Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.
Drugi etap to przygotowanie do słuchania, rozumienia i samodzielnego tworzenia zdań. Aby mogło w indywidualnym systemie komunikacji pojawić się zdanie niezbędne jest rozumienie i użycie czasownika. To właśnie czasownik otwiera drogę do pojawienia się gramatyki, bo to on wyznacza formę użycia odmienionego przez przypadki rzeczownika. Dziecko musi słuchać własnych realizacji językowych, aby mogło skutecznie uczyć się systemu językowego. Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem indywidualnych słuchawek.