SWiSH Max4 oferuje PRAWDZIWĄ MOC TWORZENIA FLASH, Z PODGLĄDEM NA ŻYWO i OSIĄ CZASU, z dziesiątkami wbudowanych funkcji oraz nowoczesnym i przyjaznym interface-em użytkownika.
Tworzenie animacji flash:
- oś czasu
- wbudowany wewnętrzny odtwarzacz
pozwala na łatwe testowanie i generowanie komunikatów testowych
- animacja poklatkowa
- animacja od jednego stanu do drugiego
- animacja po ścieżce ruchu
- podgląd klatek i stanów obiektów w wewnętrznym odtwarzaczu
- możliwość narzucenia prędkości łącza klientów do testów prędkości ładowania
- nowoczesny panelowy interface użytkownika
Radykalne skrócenie czasu tworzenia wynikowych prac:
- animacja po ścieżce ruchu
- 380 efektów do zastosowania do tekstu, a także elementów wektorowych, bitmap. w tym setki klipartów i animowanych elementów.
- 300 komponentów do przeciągnięcia na pulpit programu i ustawienia parametrów
- kreatory: banerów, stron www we Flash, galerii zdjęć
Bogate narzędzia graficzne:
- bogaty pasek narzędziowy: wypełnienia gradientowe, linie z możliwością ustawienia zakończeń (strzałek itp)., elipsy, perspektywa, krzywe bizera, transformacja wektorowa wierzchołków, nóż do cięcią kształtów wektorowych, możliwość zespalania kształtów (podobnie jak w Corel)
- filtry (np. cienie, rozświetlenia)
- warstwy ze sterowaniem trybu nakładania
- morfing czyli płynne przeistoczanie jednego prostego kształtu w drugi
- autokształty: szybkie do uzyskania kształty, gwiazdki itp.
Eksport i generowanie wynikowych plików:
- Eksport do Flasha: plików SWF + kod HTML
- Eksport do i konwersja do FLV (Flash Video)
- Eksport do plików wideo AVI,WMV (np. dla Telebimów)
- Eksport do EXE (prezentacji multimedialnej)
- Eksport do animowanego GIF
- Eksport do sekwencji bitmap PNG
Import plików:
- dźwięk: mp3,wma,wav,
- wideo (z możliwością konwersji do flv): swf, avi, flv, mpg, wmv, asf, mepg, mov, gif
- grafika bitmapowa: png,gif,jpg,bmp
- grafika wektorowa: emf, wmf
- tekst: txt
Zdecydowane ograniczenie rozmiaru wynikowych prac:
- stosowanie biblioteki obiektów
- możliwość wewnętrznej kompresji bitmap
Skrypty:
- Actionscript 2.0
- Asysta skryptu: pozwala łatwo ustawiać parametry funkcji skryptu
- Drzewo funkcji skryptu: pozwala na łatwe używanie skryptu, bez konieczności zaglądania do dokumentacji.
- Obsługa klas
- Wsparcie dla cech fizycznych: tarcie, prędkość itp. do wykorzystania w grach Flash
Wysyłanie na serwer:
Wersja językowa do wyboru podczas zakupu:
LICENCJA:
To jest licencja dla nowych użytkowników
Zezwala na komercyjne wykorzystanie programu
Licencja jest na użytkownika. Jedna licencja pozwala na instalację na
dwóch komputerach tego samego użytkownika (np. komputer stacjonarny i laptop, komputer firmowy i domowy).
Aktualizacje są bezpłatne w ramach tej samej wersji.