|
Płatność z góry Numer konta: 87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 570116 Płatność przy odbiorze (za pobraniem) lub odbiór osobisty
|
![](http://hydrozagadka782.w.interii.pl/img_allegro/menu.gif)
UWAGA JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN ŻE TEN PRODUKT PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU ZAPYTAJ, UNIKNIESZ NIEPOROZUMIEŃ I ZWROTÓW Zamówienia mogą Państwo składać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Złożone w dni powszednie po godz. 21 oraz w sobotę, niedziele oraz święta rozpatrywane będą następnego dnia pracy. Po dokonaniu zakupu otrzymacie Państwo wiadomość z potwierdzeniem zawarcia transakcji oraz prośbą o wybranie formy płatności (formularz Allegro). Domyślnie wystawiamy paragon, natomiast jeżeli życzycie sobie Państwo fakturę vat lub fakturę fiskalną na osobę cywilną prosimy o przesłanie pełnych danych z numerem NIP. Zamówiony towar wysyłamy tego samego, lub następnego dnia od daty zamówienia bądź daty zaksięgowania pełnej kwoty za towar oraz kosztów przesyłki. Pełen regulamin dostępny na stronie "O mnie" - Kliknij TUTAJ
= Acura Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bentley Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daewoo Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Ford Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Łada MG Maserati Mazda Mercedes Mercury Mini Mitsubishi Nissan OldSmobile Opel Peugeot Plymouth Polonez Pontiac Porsche Proton Renault Rolls-Royce Rover Saab Seat Skoda Smart Ssang Yong SubaruSuzuki Tata Tavria Toyota Trabant UAZ Volkswagen Volvo Wartburg 09550
|
![](http://hydrozagadka782.w.interii.pl/img_allegro/dolek.gif)
|
![SWIECe ZAROWe NGK DP58 Y-8001AS CITROEN C4 2.0 HDI](http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/28/79/85/382<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>8564)
![](http://hydrozagadka782.w.interii.pl/ngk%20zarowe.gif)
![NGK.jpg (100×100)](http://hydrozagadka782.w.interii.pl/logafirm/NGK.jpg)
OSTATNIE 8 SZTUK W TEJ CENIE
Y-8001AS NGK 8904 NGK8904
Y8001AS Y8001 AS
Kod silnika: DW10CTED4
Numery użytkowe Y-8001AS, D-Power 58, DP 58
CITROEN/PEUGEOT 968[zasłonięte]5280
CITROEN/PEUGEOT 5960E6
CITROEN - C3 II - 1.6 HDi 110 11.09- - 82 112 1560 CITROEN - C4 Picasso (UD_) - 2.0 HDi 150 07.09- - 110 150 1997 CITROEN - C4 Picasso (UD_) - 2.0 HDi 165 09.10- - 120 163 1997 CITROEN - C4 Grand Picasso (UA_) - 2.0 HDi 150 07.09- - 110 150 1997 CITROEN - C4 Grand Picasso (UA_) - 2.0 HDi 165 09.10- - 120 163 1997 CITROEN - C4 (B7) - 2.0 HDi 150 11.09- - 110 [zasłonięte] 1997 CITROEN - DS3 - 1.6 HDi 90 11.09- - 68 92 1560 CITROEN - DS3 - 1.6 HDi 110 11.09- - 82 112 1560 CITROEN - DS4 - 1.6 HDi 110 04.11- - 82 [zasłonięte] 1560 CITROEN - DS4 - 1.6 e-HDi 110 04.11- - 81 [zasłonięte] 1560 CITROEN - DS4 - 2.0 HDi 160 04.11- - 120 [zasłonięte]163 19 FORD - FIESTA VI - 1.6 TDCi 02.10- - 70 95 1560 FORD - C-MAX - 1.6 TDCi 12.10- - 70 95 1560 FORD - C-MAX - 1.6 TDCi 12.10- - 85 115 1560 FORD - C-MAX - 2.0 TDCi 02.11- - 85 [zasłonięte] 1997 FORD - C-MAX - 2.0 TDCi 02.11- - 103 [zasłonięte] 1997 FORD - C-MAX - 2.0 TDCi 12.10- - 120 163 1997 FORD - GRAND C-MAX - 1.6 TDCi 12.10- - 70 95 1560 FORD - GRAND C-MAX - 1.6 TDCi 12.10- - 85 [zasłonięte] 1560 FORD - GRAND C-MAX - 2.0 TDCi 02.11- - 85 [zasłonięte] 1997 FORD - GRAND C-MAX - 2.0 TDCi 02.11- - 103 [zasłonięte] 1997 FORD - GRAND C-MAX - 2.0 TDCi 12.10- - 120 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III - 1.6 TDCi 04.11- - 70 95 1560 FORD - FOCUS III - 1.6 TDCi 04.11- - 85 115 1560 FORD - FOCUS III - 2.0 TDCi 04.11- - 85 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III - 2.0 TDCi 04.11- - 103 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III - 2.0 TDCi 04.11- - 120 163 1997 FORD - FOCUS III sedan - 1.6 TDCi 04.11- - 70 95 1560 FORD - FOCUS III sedan - 1.6 TDCi 04.11- - 85 [zasłonięte] 1560 FORD - FOCUS III sedan - 2.0 TDCi 04.11- - 85 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III sedan - 2.0 TDCi 04.11- - 103 140 1997 FORD - FOCUS III sedan - 2.0 TDCi 04.11- - 120 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III Turnier - 1.6 TDCi 05.11- - 70 95 1560 FORD - FOCUS III Turnier - 1.6 TDCi 05.11- - 85 [zasłonięte] 1560 FORD - FOCUS III Turnier - 2.0 TDCi 05.11- - 85 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III Turnier - 2.0 TDCi 05.11- - 103 [zasłonięte] 1997 FORD - FOCUS III Turnier - 2.0 TDCi 05.11- - 120 [zasłonięte] 1997 FORD - GALAXY - 1.6 TDCi 02.11- - 85 [zasłonięte] 1560 FORD - GALAXY - 2.0 TDCi 05.06- - 100 136 1997 FORD - GALAXY - 2.0 TDCi 03.10- - 120 [zasłonięte]1997 FORD - KUGA - 2.0 TDCi 03.10- - 103 [zasłonięte] 1997 FORD - KUGA - 2.0 TDCi 4x4 03.10- - 103 140 1997 FORD - MONDEO IV - 1.6 TDCi 02.11- - 85 [zasłonięte] 1560 FORD - MONDEO IV - 2.0 TDCi 03.10- - 120 [zasłonięte] 1997 FORD - MONDEO IV Turnier - 1.6 TDCi 02.11- - 85 [zasłonięte] 1560 FORD - MONDEO IV Turnier - 2.0 TDCi 03.10- - 120 163 1997 FORD - S-MAX - 1.6 TDCi 02.11- - 85 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 207 (WA_, WC_) - 1.6 HDi 110 08.09- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 207 CC (WD_) - 1.6 HDi 08.09- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 207 SW (WK_) - 1.6 HDi 08.09- - 82 112 1560 PEUGEOT - 308 (4A_, 4C_) - 1.6 HDi 12.09- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 308 SW - 1.6 HDi 12.09- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 308 SW - 2.0 HDi 06.09- - 120 [zasłonięte] 1997 PEUGEOT - 308 CC - 1.6 HDi 06.09- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 308 CC - 2.0 HDi 06.09- - 120 [zasłonięte] 1997 PEUGEOT - 508 - 1.6 HDi 11.10- - 82 [zasłonięte]112 15 PEUGEOT - 508 - 2.0 HDi 11.10- - 120 [zasłonięte] 1997 PEUGEOT - 508 SW - 1.6 HDi 11.10- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 508 SW - 2.0 HDi 11.10- - 120 163 1997 PEUGEOT - 3008 - 1.6 HDi 08.10- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 3008 - 2.0 HDi 06.09- - 110 [zasłonięte] 1997 PEUGEOT - 3008 - 2.0 HDi 06.09- - 120 165 1997 PEUGEOT - 3008 - 2.0 Hybrid4 02.11- - 120 [zasłonięte] 1997 PEUGEOT - 5008 - 1.6 HDi 08.10- - 82 [zasłonięte] 1560 PEUGEOT - 5008 - 2.0 HDi 06.09- - 110 150 1997 PEUGEOT - 5008 - 2.0 HDi 09.09- - 120 [zasłonięte] 1997 PEUGEOT - RCZ - 2.0 HDi 03.10- - 120 [zasłonięte] 1997
NGK jest zawsze tam, gdzie "przeskakuje iskra". Dostarczamy części do produkcji dla czołowych producentów samochodów osobowych, a także dla najlepszych zespołów konstrukcyjnych Formuły 1, jesteśmy również obecni w sportach motocyklowych. Nasze podzespoły można też spotkać w większości samochodów jeżdżących na co dzień po normalnych drogach.
NGK wyznacza standardy w spełnianiu najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki stawianiu na zaawansowaną technikę zapewniamy standard usług, będący w stanie sprostać najbardziej ekstremalnym warunkom. Jesteśmy w stanie spełnić każde życzenia w zakresie asortymentu.
Świece zarowe NGK cechuje zarówno sprawdzona jakość, jak i nowatorstwo. Jesteśmy najlepszymi specjalistami, jeśli chodzi o osiągnięcie maksymalnej mocy przy jednoczesnym zminimalizowaniu negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne.
Nowoczesne trzpieniowe świece żarowe składają się zasadniczo z korpusu świecy, trzpienia żarowego ze spiralą żarową i spiralą regulacyjną oraz z nasadki stykowej. Energia elektryczna pobierana przez świecę pochodzi z akumulatora. Sterowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznego sterownika czasu żarzenia.
Główną zasadą działania nowoczesnych trzpieniowych świec żarowych jest połączeniespirali żarowej ze spiralą regulacyjną w taki sposób, aby tworzyły wspólny element oporowy. Spirala żarowa wraz z końcówką żarową tworzą strefę żarową. Spirala regulacyjna posiada z kolei taką właściwość, że wraz ze wzrostem temperatury wzrasta jej opór, dzięki czemu możliwa jest regulacja przepływu prądu przez świecę, a co za tym idzie również i temperatury.
Dobrze działające i niezawodne świece żarowe są niezbędne przy każdym zimnym rozruchu. Dzięki prowadzeniu intensywnych prac badawczych i rozwojowych, firma NGK stale oferuje produkty odpowiadające aktualnemu stanowi techniki, wyznaczając tym samym standardy w technologii wytwarzania świec żarowych.
Świece żarowe NGK poprzez stwarzanie optymalnych warunków zapłonu wtryskiwanej dawki paliwa przez dostarczaną do komory spalania energię cieplną, zapewniają szybki zapłon oraz przyjazne dla środowiska spalanie również poniżej temperatur zamarzania. Silniki wysokoprężne są silnikami o zapłonie samoczynnym. Wtryskiwana dawka paliwa zapala się bez konieczności podania iskry. Do spalania doprowadzanego paliwa w silnikach wysokoprężnych wykorzystywana jest wysoka temperatura, powstająca na skutek sprężania zasysanego powietrza. Aby doszło do zapłonu przy niskich temperaturach, potrzebne jest bardzo dużo energii.
Dlatego właśnie w sezonie zimowym silniki wysokoprężne nie zawsze uruchamiają się odpowiednio szybko! Wytwarzana temperatura nie zawsze jest na tyle wysoka, aby silnik został uruchomiony. Bardzo często w komorach spalania brakuje wystarczającego ciepła. Utraty ciepła spowodowane zimnymi cylindrami i zasysanym powietrzem uniemożliwiają samoczynny zapłon. Silnik wysokoprężny bez doprowadzenia odpowiedniego ciepła nie jest w stanie osiągnąć wymaganych temperatur.
Zasadniczo głównym zadaniem świec żarowych jest dostarczenie dodatkowej energii potrzebnej do uruchomienia silnika.
Świece żarowe NGK dostarczają wyjątkowo dużo energii. Są one montowanew głowicy silnika. Końcówka żarowa wystaje w kierunku komory spalania. Końcówka żarowa świecy powinna być umieszczona dokładnie na krawędzi wiru mieszanki. W ten sposób końcówka dostarcza ciepło dokładnie w miejsce, w którym jest ono wymagane. Końcówka żarowa nigdy nie może wystawać za bardzo w głąb komory spalania, ponieważ spowodowałoby to nieprawidłowe wzbogacanie paliwa oraz uniemożliwienie tworzenia się odpowiedniej do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Przed rozruchem silnika, do świecy zapłonowej zostaje doprowadzone napięcie, przez co rdzeń żarowy nagrzewa się do temperatury przeszło 800°C. Wysoka temperatura poprawia zdolność uruchomienia zimnego silnika. Ciepło wytwarzane przez świecę żarową optymalizuje ponadto proces spalania, dzięki czemu znacznie ograniczone zostaje powstawanie dymu i innych substancji trafiających do atmosfery.
![](file:///C:/Program%20Files/QXL%20Poland/Quick%20Loader/clear.gif)
Świeca żarowa poddawana jest działaniu spalanego paliwa.
Z tego względu musi ona być odporna na wysoką temperaturę,wysokie ciśnienie,drgania, działanie związków chemicznych powodujących korozję, a także powinna szybko osiągać właściwą temperaturę robocząi charakteryzować się długą żywotnością.
Wszystkie te warunki spełniają świece NGK.
Świece żarowe wymagają ponadto sterowania, które albo w sposób ręczny, albo za pośrednictwem specjalnego sterownika będzie regulować określony czas wytwarzania napięcia. Bardzo często układ posiada również lampkę kontrolną, która świeci się w trakcie żarzenia wstępnego.
Dla środowiska naturalnego:
redukcja białego i niebieskiego dymu. Poprzez żarzenie przedłużone paliwo może wypalić się do końca, przez co wydzielanie się dymu zostaje zredukowane o ok. 49 procent.
Brak klekotania przy uruchamianiu zimnego silnika
Paliwo wypala się równomierniej i pełniej, przez co uwalniane jest więcej energii, a temperatura w komorze spalania wzrasta szybciej.
W OFERCIE AUKCJI ALLEGRO POSIADAM RÓWNIEŻ INNE ŚWIECE NGK BOSCH ISKRA BERU DENSO CHAMPION
ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE POSIADAMY CZĘŚCI DO WSZYSTKICH MAREK AUT DOSTĘPNE NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO Wszelkie pytania proszę kierować na e-mail: [zasłonięte]@POCZTA.ONET.PL tel. 500-[zasłonięte]-515 GG:12[zasłonięte]972
PRODUKT NOWY ORYGINALNY PARAGON Na życzenie wystawiam faktury VAT
![](http://hydrozagadka782.w.interii.pl/ngk%20srebro.jpg)
Acura Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bentley Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daewoo Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Ford Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Łada MG Maserati Mazda Mercedes Mercury Mini Mitsubishi Nissan OldSmobile Opel Peugeot Plymouth Polonez Pontiac Porsche Proton Renault Rolls-Royce Rover Saab Seat Skoda Smart Ssang Yong SubaruSuzuki Tata Tavria Toyota Trabant UAZ Volkswagen Volvo Wartburg
Aby podać szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub innego produktu do twojego samochodu prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny
Kliknij TU by zadać pytanie
Zobacz nasze pozostałe aukcje: ![Panelealle](http://llog.pl/views/73182/12<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>056/)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|