DO SPRZEDANIA SWIECE NGK DPOWER D-POWER ZAROWE
NR KATALOGOWY NGK 4994 NGK4994
SWIECA ZAROWA DP21 CY57 D-POWER NR 21 = NGK 5287 SZT NGK
Numery użytkowe CY57, D-Power 21, DP21
Kryteria:
Napięcie [V] 11
Wymiar gwintu M 10 x 1,25
HYUNDAI: 36[zasłonięte]-42500 HYUNDAI: 36[zasłonięte]-42510 MITSUBISHI: 36[zasłonięte]-42500 PROTON: MD197511 Vergleichsummern
HERTH+BUSS JAKOPARTS: J[zasłonięte]57150 MEYLE: 32-14 860 0000 NGK: 4994 VEMO: V99-14-0054 Dodatkowe informacje: Napięcie [V]: 11 Wymiar gwintu: M 10 x 1,25 Numery użytkowe: CY57 DP21 D-Power 21 HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD intercooler D4BH 73 (99) 2476 1998.08 - . HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi - 110 (150) 2902 2001.12 - . HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi J3 120 (163) 2902 2003.11 - . MITSUBISHI GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSTD (E57A) 4 D 68 T 66 (90) 1998 1992.11 - 1996.08 MITSUBISHI GALANT V sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSTD (E57A) 4 D 68 T 66 (90) 1998 1992.11 - 1996.08 MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.0 TDI (EA6A) 4D68 SOHC 66 (90) 1998 1996.09 - 2004.10 MITSUBISHI GALANT VI kombi (EA_) 2.0 TDI (EA6W) 4D68 SOHC 66 (90) 1998 1996.09 - 2003.10 MITSUBISHI L 200 (K__T) 2.5 D (K14T) 4 D 56 51 (70) 2476 1986.11 - 1996.08 MITSUBISHI L 200 (K__T) 2.5 TD 4x4 (K74T) 4 D 56 TD 73 (99) 2477 1996.06 - . MITSUBISHI L 300 autobus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD 4WD (P25W, P25V) 4 D 56 T 64 (87) 2477 1988.11 - . MITSUBISHI LANCER V (CB/D_A) 2.0 Diesel (CB8A) 4 D 68 50 (68) 1998 1992.06 - . MITSUBISHI LANCER V Station Wagon (CB_W, CD_W) 2.0 D (CB8W) 4 D 68 50 (68) 1998 1992.12 - 2003.10 MITSUBISHI PAJERO II (V2_W, V4_W) 2.5 TD 4x4 (V24C, V24W) 4 D 56 TD 73 (99) 2477 1990.12 - 2000.04 MITSUBISHI SPACE GEAR (PA/B/D_V/W) 2.5 TD (PA5V/W, PB5V) 4 D 56 T 64 (87) 2477 1995.05 - 2000.05 MITSUBISHI SPACE RUNNER (N1_W, N2_W) 2.0 TD (N18W) 4D68 T 60 (82) 1998 1992.10 - 1999.08 MITSUBISHI SPACE WAGON (N3_W, N4_W) 2.0 TD (N38W) 4D68 T 60 (82) 1998 1992.10 - 1998.10
L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD 4WD (P25W, P25V) 64 (87) 2477 11/1988 -
PAJERO II (V2_W, V4_W) 2.5 TD (V24C, V24W) 73 (99) 2477 12/1990 - 04/2000
SPACE WAGON (N3_W, N4_W) 2.0 TD (N38W) 60 (82) 1998 10/1992 - 10/1998
GALANT V Stufenheck (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSTD (E57A) 66 (90) 1998 11/1992 - 08/1996
GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSTD (E57A) 66 (90) 1998 11/1992 - 08/1996
LANCER V (CB/D_A) 2.0 Diesel (CB8A) 50 (68) 1998 06/1992 -
SPACE GEAR (PA/B/D_V/W) 2.5 TD (PA5V/W, PB5V) 64 (87) 2477 05/1995 - 05/2000
LANCER V Station Wagon (CB_W, CD_W) 2.0 D (CB8W) 50 (68) 1998 12/1992 - 10/2003
L 200 (K__T) 2.5 D (K14T) 51 (70) 2476 11/1986 - 08/1996
SPACE RUNNER (N1_W, N2_W) 2.0 TD (N18W) 60 (82) 1998 10/1992 - 08/1999
GALANT VI (EA_) 2.0 TDI (EA6A) 66 (90) 1998 09/1996 - 10/2004
GALANT VI Station Wagon (EA_) 2.0 TDI (EA6W) 66 (90) 1998 09/1996 - 10/2003
L 200 (K__T) 2.5 TD 4x4 (K74T) 73 (99) 2477 06/1996 -
GALLOPER (JK-01) 2.5 TD intercooler 73 (99) 2476 02/1999 -
GALLOPER (JK-01) 2.5 TD 65 (88) 2476 02/1999 -
HYUNDAI KW (PS) Hubraum Baujahr von - bis
GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD intercooler 73 (99) 2476 08/1998 -
TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 110 (150) 2902 12/2001 -
TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 120 (163) 2902 11/2003 -
HYUNDAI 36[zasłonięte]-42500
HYUNDAI 36[zasłonięte]-42510
MITSUBISHI 36[zasłonięte]-42500
PROTON MD197511
beru 010[zasłonięte]6511
BOSCH 0 250 312 00
NGK jest zawsze tam, gdzie "przeskakuje iskra". Dostarczamy części do produkcji dla czołowych producentów samochodów osobowych, a także dla najlepszych zespołów konstrukcyjnych Formuły 1, jesteśmy również obecni w sportach motocyklowych. Nasze podzespoły można też spotkać w większości samochodów jeżdżących na co dzień po normalnych drogach. NGK wyznacza standardy w spełnianiu najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki stawianiu na zaawansowaną technikę zapewniamy standard usług, będący w stanie sprostać najbardziej ekstremalnym warunkom. Jesteśmy w stanie spełnić każde życzenia w zakresie asortymentu.
Świece zarowe NGK cechuje zarówno sprawdzona jakość, jak i nowatorstwo. Jesteśmy najlepszymi specjalistami, jeśli chodzi o osiągnięcie maksymalnej mocy przy jednoczesnym zminimalizowaniu negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne.
Nowoczesne trzpieniowe świece żarowe składają się zasadniczo z korpusu świecy, trzpienia żarowego ze spiralą żarową i spiralą regulacyjną oraz z nasadki stykowej. Energia elektryczna pobierana przez świecę pochodzi z akumulatora. Sterowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznego sterownika czasu żarzenia.
Główną zasadą działania nowoczesnych trzpieniowych świec żarowych jest połączeniespirali żarowej ze spiralą regulacyjną w taki sposób, aby tworzyły wspólny element oporowy. Spirala żarowa wraz z końcówką żarową tworzą strefę żarową. Spirala regulacyjna posiada z kolei taką właściwość, że wraz ze wzrostem temperatury wzrasta jej opór, dzięki czemu możliwa jest regulacja przepływu prądu przez świecę, a co za tym idzie również i temperatury.
Dobrze działające i niezawodne świece żarowe są niezbędne przy każdym zimnym rozruchu. Dzięki prowadzeniu intensywnych prac badawczych i rozwojowych, firma NGK stale oferuje produkty odpowiadające aktualnemu stanowi techniki, wyznaczając tym samym standardy w technologii wytwarzania świec żarowych.
Świece żarowe NGK poprzez stwarzanie optymalnych warunków zapłonu wtryskiwanej dawki paliwa przez dostarczaną do komory spalania energię cieplną, zapewniają szybki zapłon oraz przyjazne dla środowiska spalanie również poniżej temperatur zamarzania. Silniki wysokoprężne są silnikami o zapłonie samoczynnym. Wtryskiwana dawka paliwa zapala się bez konieczności podania iskry. Do spalania doprowadzanego paliwa w silnikach wysokoprężnych wykorzystywana jest wysoka temperatura, powstająca na skutek sprężania zasysanego powietrza. Aby doszło do zapłonu przy niskich temperaturach, potrzebne jest bardzo dużo energii.
Dlatego właśnie w sezonie zimowym silniki wysokoprężne nie zawsze uruchamiają się odpowiednio szybko! Wytwarzana temperatura nie zawsze jest na tyle wysoka, aby silnik został uruchomiony. Bardzo często w komorach spalania brakuje wystarczającego ciepła. Utraty ciepła spowodowane zimnymi cylindrami i zasysanym powietrzem uniemożliwiają samoczynny zapłon. Silnik wysokoprężny bez doprowadzenia odpowiedniego ciepła nie jest w stanie osiągnąć wymaganych temperatur.
Zasadniczo głównym zadaniem świec żarowych jest dostarczenie dodatkowej energii potrzebnej do uruchomienia silnika.
Świece żarowe NGK dostarczają wyjątkowo dużo energii. Są one montowanew głowicy silnika. Końcówka żarowa wystaje w kierunku komory spalania. Końcówka żarowa świecy powinna być umieszczona dokładnie na krawędzi wiru mieszanki. W ten sposób końcówka dostarcza ciepło dokładnie w miejsce, w którym jest ono wymagane. Końcówka żarowa nigdy nie może wystawać za bardzo w głąb komory spalania, ponieważ spowodowałoby to nieprawidłowe wzbogacanie paliwa oraz uniemożliwienie tworzenia się odpowiedniej do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Przed rozruchem silnika, do świecy zapłonowej zostaje doprowadzone napięcie, przez co rdzeń żarowy nagrzewa się do temperatury przeszło 800°C. Wysoka temperatura poprawia zdolność uruchomienia zimnego silnika. Ciepło wytwarzane przez świecę żarową optymalizuje ponadto proces spalania, dzięki czemu znacznie ograniczone zostaje powstawanie dymu i innych substancji trafiających do atmosfery.
Świeca żarowa poddawana jest działaniu spalanego paliwa.
Z tego względu musi ona być odporna na wysoką temperaturę,wysokie ciśnienie,drgania, działanie związków chemicznych powodujących korozję, a także powinna szybko osiągać właściwą temperaturę robocząi charakteryzować się długą żywotnością.
Wszystkie te warunki spełniają świece NGK.
Świece żarowe wymagają ponadto sterowania, które albo w sposób ręczny, albo za pośrednictwem specjalnego sterownika będzie regulować określony czas wytwarzania napięcia. Bardzo często układ posiada również lampkę kontrolną, która świeci się w trakcie żarzenia wstępnego.
Dla środowiska naturalnego:
redukcja białego i niebieskiego dymu. Poprzez żarzenie przedłużone paliwo może wypalić się do końca, przez co wydzielanie się dymu zostaje zredukowane o ok. 49 procent.
Brak klekotania przy uruchamianiu zimnego silnika
Paliwo wypala się równomierniej i pełniej, przez co uwalniane jest więcej energii, a temperatura w komorze spalania wzrasta szybciej.
W OFERCIE AUKCJI ALLEGRO POSIADAM RÓWNIEŻ INNE ŚWIECE NGK BOSCH ISKRA BERU DENSO CHAMPION
ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE POSIADAMY CZĘŚCI DO WSZYSTKICH MAREK AUT DOSTĘPNE NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO Wszelkie pytania proszę kierować na e-mail: [zasłonięte]@POCZTA.ONET.PL tel. 500-[zasłonięte]-515 GG:12[zasłonięte]972
acura Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bentley Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daewoo Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Ford Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Łada MG Maserati Mazda Mercedes Mercury Mini Mitsubishi Nissan OldSmobile Opel Peugeot Plymouth Polonez Pontiac Porsche Proton Renault Rolls-Royce Rover Saab Seat Skoda Smart Ssang Yong SubaruSuzuki Tata Tavria Toyota Trabant UAZ Volkswagen Volvo Wartburg
Aby podac szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub
Aby podac szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub innego produktu do twojego samochodu prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny
Kliknij TU by zadać pytanie
|