Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SWIECE ZAROWe NGK 4520 DP27 FORD FOCUS 1.8 TDCI DI

25-01-2014, 15:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik hydrozagadka782
numer aukcji: 3831194221
Miejscowość CHORZELÓW MIELEC
Wyświetleń: 28   
Koniec: 25-01-2014 14:51:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

Tel. kom.: 500-[zasłonięte]-515
GG: 12[zasłonięte]972
[zasłonięte]@poczta.onet.pl

Dane firmy:
PHU HYDROZAGADKA ZIOBROŃ PAWEŁ
CHORZELÓW 782
39-331 CHORZELÓW
MIELEC
Nip: 817[zasłonięte]8333
Regon: 180[zasłonięte]109

Płatność z góry

mBANK
Numer konta:
87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 570116

Płatność przy odbiorze
(za pobraniem)

lub odbiór osobisty


UWAGA JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN ŻE TEN PRODUKT PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU ZAPYTAJ, UNIKNIESZ NIEPOROZUMIEŃ I ZWROTÓW Zamówienia mogą Państwo składać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Złożone w dni powszednie po godz. 21 oraz w sobotę, niedziele oraz święta rozpatrywane będą następnego dnia pracy. Po dokonaniu zakupu otrzymacie Państwo wiadomość z potwierdzeniem zawarcia transakcji oraz prośbą o wybranie formy płatności (formularz Allegro). Domyślnie wystawiamy paragon, natomiast jeżeli życzycie sobie Państwo fakturę vat lub fakturę fiskalną na osobę cywilną prosimy o przesłanie pełnych danych z numerem NIP. Zamówiony towar wysyłamy tego samego, lub następnego dnia od daty zamówienia bądź daty zaksięgowania pełnej kwoty za towar oraz kosztów przesyłki.

Pełen regulamin dostępny na stronie "O mnie" - Kliknij TUTAJ
= Acura Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bentley Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daewoo Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Ford Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Łada MG Maserati Mazda Mercedes Mercury Mini Mitsubishi Nissan OldSmobile Opel Peugeot Plymouth Polonez Pontiac Porsche Proton Renault Rolls-Royce Rover Saab Seat Skoda Smart Ssang Yong SubaruSuzuki Tata Tavria Toyota Trabant UAZ Volkswagen Volvo Wartburg 09550
SWIECE ZAROWe NGK 4520 DP27 FORD FOCUS 1.8 TDCI DI

 

DO SPRZEDANIA SWIECE NGK DPOWER D-POWER ZAROWE


NGK 4520 NGK4520
SWIECA ZAROWA DP27 Y-524J D-POWER NR 27 FORD C-MAX/FIESTA/FOCUS/GALAXY/MONDEO/S-MAX/TRANSIT 1.8 DI/TD /NGK 138378/ SZT NGK DP27
Spannung [V]:  10V
Stromstärke [A]:  5A
Widerstand [Ohm]:  0,9Ohm
Länge über Alles [mm]:  95,5mm
Einbautiefe [mm]:  24mm
Gewindemaß:  M10 X 1,0 mm
Anzugsdrehmoment [Nm]:  17Nm
Schlüsselweite:  10 mm
Anschlußtechnik:  M4 / 0,8 - 1,5 Nm
BREMI: 26022
FAE: 74194
FEBI BILSTEIN: 19447
MEYLE: 714 020 0002
NGK: 4520
SWAG: 50 91 9447
TOPRAN: 302 115
VALEO: 345005
VEMO: V99-14-0034

Verwendung:  FORD

FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 DI RTN, RTP, RTQ 55 (75) 1753 2000.04 - 2002.01
FORD FIESTA nadwozie pełne (J5_, J3_) 1.8 DI RTN, RTP 55 (75) 1753 2000.09 - .
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi BHDA, BHDB 55 (75) 1753 1999.08 - 2004.11
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi FFDA 74 (100) 1753 2002.09 - 2004.11
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi F9DA, F9DB 85 (115) 1753 2001.03 - 2004.11
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi C9DC, C9DA, C9DB 66 (90) 1753 1998.10 - 2004.11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 DI / TDDi BHDA, BHDB 55 (75) 1753 1999.08 - 2004.11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 TDCi FFDA 74 (100) 1753 2002.09 - 2004.11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 TDCi F9DA, F9DB 85 (115) 1753 2001.03 - 2004.11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi C9DC, C9DA, C9DB 66 (90) 1753 1999.02 - 2004.11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi FFDA 74 (100) 1753 2002.09 - 2004.11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi F9DA, F9DB 85 (115) 1753 2001.03 - 2004.11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi C9DC, C9DA, C9DB 66 (90) 1753 1999.02 - 2004.11
FORD TOURNEO CONNECT 1.8 Di BHPA 55 (75) 1753 2002.06 - .
FORD TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi RWPA 81 (110) 1753 2006.08 - .
FORD TOURNEO CONNECT 1.8 Turbo Di HCPA, HCPB 66 (90) 1753 2002.06 - .
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 Di BHPA 55 (75) 1753 2002.06 - .
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi HCPA, HCPB 66 (90) 1753 2002.06 - .
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi RWPA 81 (110) 1753 2006.08 - .

FORD KW (PS) Hubraum Baujahr von - bis
FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 (90) 1753 10/1998 - 11/2004
FOCUS Stufenheck (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 (90) 1753 02/1999 - 11/2004
FOCUS Kombi (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 (90) 1753 02/1999 - 11/2004
FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi 55 (75) 1753 08/1999 - 11/2004
FOCUS Kombi (DNW) 1.8 DI / TDDi 55 (75) 1753 08/1999 - 11/2004
FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 DI 55 (75) 1753 04/2000 - 01/2002
FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 85 (115) 1753 03/2001 - 11/2004
FOCUS Stufenheck (DFW) 1.8 TDCi 85 (115) 1753 03/2001 - 11/2004
FOCUS Kombi (DNW) 1.8 TDCi 85 (115) 1753 03/2001 - 11/2004
COURIER Kasten (J5_, J3_) 1.8 DI 55 (75) 1753 09/2000 -
TOURNEO CONNECT 1.8 Di 55 (75) 1753 06/2002 -
TOURNEO CONNECT 1.8 Turbo Di 66 (90) 1753 06/2002 -
TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 Di 55 (75) 1753 06/2002 -
FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 74 (100) 1753 09/2002 - 11/2004
FOCUS Stufenheck (DFW) 1.8 TDCi 74 (100) 1753 09/2002 - 11/2004
FOCUS Kombi (DNW) 1.8 TDCi 74 (100) 1753 09/2002 - 11/2004
TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 66 (90) 1753 06/2002 -
TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 81 (110) 1753 08/2006 -
TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi 81 (110) 1753 08/2006 -


NGK jest zawsze tam, gdzie "przeskakuje iskra". Dostarczamy części do produkcji dla czołowych producentów samochodów osobowych, a także dla najlepszych zespołów konstrukcyjnych Formuły 1, jesteśmy również obecni w sportach motocyklowych. Nasze podzespoły można też spotkać w większości samochodów jeżdżących na co dzień po normalnych drogach. 
NGK wyznacza standardy w spełnianiu najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki stawianiu na zaawansowaną technikę zapewniamy standard usług, będący w stanie sprostać najbardziej ekstremalnym warunkom. Jesteśmy w stanie spełnić każde życzenia w zakresie asortymentu. 

Świece zarowe NGK cechuje zarówno sprawdzona jakość, jak i nowatorstwo. Jesteśmy najlepszymi specjalistami, jeśli chodzi o osiągnięcie maksymalnej mocy przy jednoczesnym zminimalizowaniu negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne.

Nowoczesne trzpieniowe świece żarowe składają się zasadniczo z korpusu świecy, trzpienia żarowego ze spiralą żarową i spiralą regulacyjną oraz z nasadki stykowej. Energia elektryczna pobierana przez świecę pochodzi z akumulatora. Sterowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznego sterownika czasu żarzenia. 

Główną zasadą działania nowoczesnych trzpieniowych świec żarowych jest połączeniespirali żarowej ze spiralą regulacyjną w taki sposób, aby tworzyły wspólny element oporowy. Spirala żarowa wraz z końcówką żarową tworzą strefę żarową. Spirala regulacyjna posiada z kolei taką właściwość, że wraz ze wzrostem temperatury wzrasta jej opór, dzięki czemu możliwa jest regulacja przepływu prądu przez świecę, a co za tym idzie również i temperatury.

Dobrze działające i niezawodne świece żarowe są niezbędne przy każdym zimnym rozruchu. Dzięki prowadzeniu intensywnych prac badawczych i rozwojowych, firma NGK stale oferuje produkty odpowiadające aktualnemu stanowi techniki, wyznaczając tym samym standardy w technologii wytwarzania świec żarowych. 

Świece żarowe NGK poprzez stwarzanie optymalnych warunków zapłonu wtryskiwanej dawki paliwa przez dostarczaną do komory spalania energię cieplną, zapewniają szybki zapłon oraz przyjazne dla środowiska spalanie również poniżej temperatur zamarzania. Silniki wysokoprężne są silnikami o zapłonie samoczynnym. Wtryskiwana dawka paliwa zapala się bez konieczności podania iskry. Do spalania doprowadzanego paliwa w silnikach wysokoprężnych wykorzystywana jest wysoka temperatura, powstająca na skutek sprężania zasysanego powietrza. Aby doszło do zapłonu przy niskich temperaturach, potrzebne jest bardzo dużo energii.

Dlatego właśnie w sezonie zimowym silniki wysokoprężne nie zawsze uruchamiają się odpowiednio szybko! Wytwarzana temperatura nie zawsze jest na tyle wysoka, aby silnik został uruchomiony. Bardzo często w komorach spalania brakuje wystarczającego ciepła. Utraty ciepła spowodowane zimnymi cylindrami i zasysanym powietrzem uniemożliwiają samoczynny zapłon. Silnik wysokoprężny bez doprowadzenia odpowiedniego ciepła nie jest w stanie osiągnąć wymaganych temperatur.

Zasadniczo głównym zadaniem świec żarowych jest dostarczenie dodatkowej energii potrzebnej do uruchomienia silnika. 

Świece żarowe NGK dostarczają wyjątkowo dużo energii. Są one montowanew głowicy silnika. Końcówka żarowa wystaje w kierunku komory spalania. Końcówka żarowa świecy powinna być umieszczona dokładnie na krawędzi wiru mieszanki. W ten sposób końcówka dostarcza ciepło dokładnie w miejsce, w którym jest ono wymagane. Końcówka żarowa nigdy nie może wystawać za bardzo w głąb komory spalania, ponieważ spowodowałoby to nieprawidłowe wzbogacanie paliwa oraz uniemożliwienie tworzenia się odpowiedniej do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Przed rozruchem silnika, do świecy zapłonowej zostaje doprowadzone napięcie, przez co rdzeń żarowy nagrzewa się do temperatury przeszło 800°C. Wysoka temperatura poprawia zdolność uruchomienia zimnego silnika. Ciepło wytwarzane przez świecę żarową optymalizuje ponadto proces spalania, dzięki czemu znacznie ograniczone zostaje powstawanie dymu i innych substancji trafiających do atmosfery.


Świeca żarowa poddawana jest działaniu spalanego paliwa.

Z tego względu musi ona być odporna na wysoką temperaturę,wysokie ciśnienie,drgania, działanie związków chemicznych powodujących korozję,  a także powinna szybko osiągać właściwą temperaturę robocząi charakteryzować się długą żywotnością.

Wszystkie te warunki spełniają świece NGK.

Świece żarowe wymagają ponadto sterowania, które albo w sposób ręczny, albo za pośrednictwem specjalnego sterownika będzie regulować określony czas wytwarzania napięcia. Bardzo często układ posiada również lampkę kontrolną, która świeci się w trakcie żarzenia wstępnego.

Dla środowiska naturalnego:

redukcja białego i niebieskiego dymu. Poprzez żarzenie przedłużone paliwo może wypalić się do końca, przez co wydzielanie się dymu zostaje zredukowane o ok. 49 procent.

Brak klekotania przy uruchamianiu zimnego silnika

Paliwo wypala się równomierniej i pełniej, przez co uwalniane jest więcej energii, a temperatura w komorze spalania wzrasta szybciej.


 ZOBACZ TU I WYBIERZ PRODUKT DLA SIEBIE  

 W OFERCIE AUKCJI ALLEGRO POSIADAM RÓWNIEŻ INNE ŚWIECE NGK BOSCH ISKRA BERU DENSO CHAMPION

ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE
POSIADAMY CZĘŚCI DO WSZYSTKICH MAREK AUT DOSTĘPNE NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO
Wszelkie pytania proszę kierować na e-mail:
[zasłonięte]@POCZTA.ONET.PL
tel. 500-[zasłonięte]-515  GG:12[zasłonięte]972

 

acura Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bentley Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daewoo Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Ford Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Łada
MG  Maserati Mazda Mercedes Mercury Mini Mitsubishi Nissan OldSmobile Opel Peugeot Plymouth Polonez Pontiac
Porsche  Proton Renault Rolls-Royce Rover Saab Seat Skoda Smart Ssang Yong SubaruSuzuki
Tata  Tavria Toyota Trabant UAZ Volkswagen Volvo Wartburg

Aby podac szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub

Aby podac szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub innego produktu do twojego samochodu prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny

Kliknij TU by zadać pytanie