![SWIECE ZAROWe NGK 4520 DP27 FORD FOCUS 1.8 TDCI DI](http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/31/19/42/383<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>4221)
DO SPRZEDANIA SWIECE NGK DPOWER D-POWER ZAROWE
![](http://www.ngk-dpower.com/uploads/pics/header_gluehkerzen_03.jpg) NGK 4520 NGK4520 SWIECA ZAROWA DP27 Y-524J D-POWER NR 27 FORD C-MAX/FIESTA/FOCUS/GALAXY/MONDEO/S-MAX/TRANSIT 1.8 DI/TD /NGK 138378/ SZT NGK DP27 Spannung [V]: 10V Stromstärke [A]: 5A Widerstand [Ohm]: 0,9Ohm Länge über Alles [mm]: 95,5mm Einbautiefe [mm]: 24mm Gewindemaß: M10 X 1,0 mm Anzugsdrehmoment [Nm]: 17Nm Schlüsselweite: 10 mm Anschlußtechnik: M4 / 0,8 - 1,5 Nm BREMI: 26022 FAE: 74194 FEBI BILSTEIN: 19447 MEYLE: 714 020 0002 NGK: 4520 SWAG: 50 91 9447 TOPRAN: 302 115 VALEO: 345005 VEMO: V99-14-0034
Verwendung: FORD
FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 DI RTN, RTP, RTQ 55 (75) 1753 2000.04 - 2002.01 FORD FIESTA nadwozie pełne (J5_, J3_) 1.8 DI RTN, RTP 55 (75) 1753 2000.09 - . FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi BHDA, BHDB 55 (75) 1753 1999.08 - 2004.11 FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi FFDA 74 (100) 1753 2002.09 - 2004.11 FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi F9DA, F9DB 85 (115) 1753 2001.03 - 2004.11 FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi C9DC, C9DA, C9DB 66 (90) 1753 1998.10 - 2004.11 FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 DI / TDDi BHDA, BHDB 55 (75) 1753 1999.08 - 2004.11 FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 TDCi FFDA 74 (100) 1753 2002.09 - 2004.11 FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 TDCi F9DA, F9DB 85 (115) 1753 2001.03 - 2004.11 FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi C9DC, C9DA, C9DB 66 (90) 1753 1999.02 - 2004.11 FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi FFDA 74 (100) 1753 2002.09 - 2004.11 FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi F9DA, F9DB 85 (115) 1753 2001.03 - 2004.11 FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi C9DC, C9DA, C9DB 66 (90) 1753 1999.02 - 2004.11 FORD TOURNEO CONNECT 1.8 Di BHPA 55 (75) 1753 2002.06 - . FORD TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi RWPA 81 (110) 1753 2006.08 - . FORD TOURNEO CONNECT 1.8 Turbo Di HCPA, HCPB 66 (90) 1753 2002.06 - . FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 Di BHPA 55 (75) 1753 2002.06 - . FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi HCPA, HCPB 66 (90) 1753 2002.06 - . FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi RWPA 81 (110) 1753 2006.08 - .
FORD KW (PS) Hubraum Baujahr von - bis FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 (90) 1753 10/1998 - 11/2004 FOCUS Stufenheck (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 (90) 1753 02/1999 - 11/2004 FOCUS Kombi (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 (90) 1753 02/1999 - 11/2004 FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi 55 (75) 1753 08/1999 - 11/2004 FOCUS Kombi (DNW) 1.8 DI / TDDi 55 (75) 1753 08/1999 - 11/2004 FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 DI 55 (75) 1753 04/2000 - 01/2002 FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 85 (115) 1753 03/2001 - 11/2004 FOCUS Stufenheck (DFW) 1.8 TDCi 85 (115) 1753 03/2001 - 11/2004 FOCUS Kombi (DNW) 1.8 TDCi 85 (115) 1753 03/2001 - 11/2004 COURIER Kasten (J5_, J3_) 1.8 DI 55 (75) 1753 09/2000 - TOURNEO CONNECT 1.8 Di 55 (75) 1753 06/2002 - TOURNEO CONNECT 1.8 Turbo Di 66 (90) 1753 06/2002 - TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 Di 55 (75) 1753 06/2002 - FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 74 (100) 1753 09/2002 - 11/2004 FOCUS Stufenheck (DFW) 1.8 TDCi 74 (100) 1753 09/2002 - 11/2004 FOCUS Kombi (DNW) 1.8 TDCi 74 (100) 1753 09/2002 - 11/2004 TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 66 (90) 1753 06/2002 - TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 81 (110) 1753 08/2006 - TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi 81 (110) 1753 08/2006 -
NGK jest zawsze tam, gdzie "przeskakuje iskra". Dostarczamy części do produkcji dla czołowych producentów samochodów osobowych, a także dla najlepszych zespołów konstrukcyjnych Formuły 1, jesteśmy również obecni w sportach motocyklowych. Nasze podzespoły można też spotkać w większości samochodów jeżdżących na co dzień po normalnych drogach. NGK wyznacza standardy w spełnianiu najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki stawianiu na zaawansowaną technikę zapewniamy standard usług, będący w stanie sprostać najbardziej ekstremalnym warunkom. Jesteśmy w stanie spełnić każde życzenia w zakresie asortymentu.
Świece zarowe NGK cechuje zarówno sprawdzona jakość, jak i nowatorstwo. Jesteśmy najlepszymi specjalistami, jeśli chodzi o osiągnięcie maksymalnej mocy przy jednoczesnym zminimalizowaniu negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne.
Nowoczesne trzpieniowe świece żarowe składają się zasadniczo z korpusu świecy, trzpienia żarowego ze spiralą żarową i spiralą regulacyjną oraz z nasadki stykowej. Energia elektryczna pobierana przez świecę pochodzi z akumulatora. Sterowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznego sterownika czasu żarzenia.
Główną zasadą działania nowoczesnych trzpieniowych świec żarowych jest połączeniespirali żarowej ze spiralą regulacyjną w taki sposób, aby tworzyły wspólny element oporowy. Spirala żarowa wraz z końcówką żarową tworzą strefę żarową. Spirala regulacyjna posiada z kolei taką właściwość, że wraz ze wzrostem temperatury wzrasta jej opór, dzięki czemu możliwa jest regulacja przepływu prądu przez świecę, a co za tym idzie również i temperatury.
Dobrze działające i niezawodne świece żarowe są niezbędne przy każdym zimnym rozruchu. Dzięki prowadzeniu intensywnych prac badawczych i rozwojowych, firma NGK stale oferuje produkty odpowiadające aktualnemu stanowi techniki, wyznaczając tym samym standardy w technologii wytwarzania świec żarowych.
Świece żarowe NGK poprzez stwarzanie optymalnych warunków zapłonu wtryskiwanej dawki paliwa przez dostarczaną do komory spalania energię cieplną, zapewniają szybki zapłon oraz przyjazne dla środowiska spalanie również poniżej temperatur zamarzania. Silniki wysokoprężne są silnikami o zapłonie samoczynnym. Wtryskiwana dawka paliwa zapala się bez konieczności podania iskry. Do spalania doprowadzanego paliwa w silnikach wysokoprężnych wykorzystywana jest wysoka temperatura, powstająca na skutek sprężania zasysanego powietrza. Aby doszło do zapłonu przy niskich temperaturach, potrzebne jest bardzo dużo energii.
Dlatego właśnie w sezonie zimowym silniki wysokoprężne nie zawsze uruchamiają się odpowiednio szybko! Wytwarzana temperatura nie zawsze jest na tyle wysoka, aby silnik został uruchomiony. Bardzo często w komorach spalania brakuje wystarczającego ciepła. Utraty ciepła spowodowane zimnymi cylindrami i zasysanym powietrzem uniemożliwiają samoczynny zapłon. Silnik wysokoprężny bez doprowadzenia odpowiedniego ciepła nie jest w stanie osiągnąć wymaganych temperatur.
Zasadniczo głównym zadaniem świec żarowych jest dostarczenie dodatkowej energii potrzebnej do uruchomienia silnika.
Świece żarowe NGK dostarczają wyjątkowo dużo energii. Są one montowanew głowicy silnika. Końcówka żarowa wystaje w kierunku komory spalania. Końcówka żarowa świecy powinna być umieszczona dokładnie na krawędzi wiru mieszanki. W ten sposób końcówka dostarcza ciepło dokładnie w miejsce, w którym jest ono wymagane. Końcówka żarowa nigdy nie może wystawać za bardzo w głąb komory spalania, ponieważ spowodowałoby to nieprawidłowe wzbogacanie paliwa oraz uniemożliwienie tworzenia się odpowiedniej do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Przed rozruchem silnika, do świecy zapłonowej zostaje doprowadzone napięcie, przez co rdzeń żarowy nagrzewa się do temperatury przeszło 800°C. Wysoka temperatura poprawia zdolność uruchomienia zimnego silnika. Ciepło wytwarzane przez świecę żarową optymalizuje ponadto proces spalania, dzięki czemu znacznie ograniczone zostaje powstawanie dymu i innych substancji trafiających do atmosfery.
Świeca żarowa poddawana jest działaniu spalanego paliwa.
Z tego względu musi ona być odporna na wysoką temperaturę,wysokie ciśnienie,drgania, działanie związków chemicznych powodujących korozję, a także powinna szybko osiągać właściwą temperaturę robocząi charakteryzować się długą żywotnością.
Wszystkie te warunki spełniają świece NGK.
Świece żarowe wymagają ponadto sterowania, które albo w sposób ręczny, albo za pośrednictwem specjalnego sterownika będzie regulować określony czas wytwarzania napięcia. Bardzo często układ posiada również lampkę kontrolną, która świeci się w trakcie żarzenia wstępnego.
Dla środowiska naturalnego:
redukcja białego i niebieskiego dymu. Poprzez żarzenie przedłużone paliwo może wypalić się do końca, przez co wydzielanie się dymu zostaje zredukowane o ok. 49 procent.
Brak klekotania przy uruchamianiu zimnego silnika
Paliwo wypala się równomierniej i pełniej, przez co uwalniane jest więcej energii, a temperatura w komorze spalania wzrasta szybciej.
W OFERCIE AUKCJI ALLEGRO POSIADAM RÓWNIEŻ INNE ŚWIECE NGK BOSCH ISKRA BERU DENSO CHAMPION
ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE POSIADAMY CZĘŚCI DO WSZYSTKICH MAREK AUT DOSTĘPNE NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO Wszelkie pytania proszę kierować na e-mail: [zasłonięte]@POCZTA.ONET.PL tel. 500-[zasłonięte]-515 GG:12[zasłonięte]972
acura Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bentley Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daewoo Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Ford Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Łada MG Maserati Mazda Mercedes Mercury Mini Mitsubishi Nissan OldSmobile Opel Peugeot Plymouth Polonez Pontiac Porsche Proton Renault Rolls-Royce Rover Saab Seat Skoda Smart Ssang Yong SubaruSuzuki Tata Tavria Toyota Trabant UAZ Volkswagen Volvo Wartburg
![](http://www.ngk-dpower.com/uploads/pics/header_highlights_06.jpg)
Aby podac szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub
Aby podac szczegółowe informacje lub potwierdzić zastosowanie tego lub innego produktu do twojego samochodu prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny
Kliknij TU by zadać pytanie
|