Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X TOYOTA CARINA CELICA

29-05-2014, 15:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16.50 zł     
Użytkownik krzychu_114
numer aukcji: 4197401931
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 6   
Koniec: 29-05-2014 15:18:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 792 [zasłonięte] 44 66
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]76243

 
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Odbiór towaru
Łódź 93-121
tylko po uzgodnieniu
tel.792-[zasłonięte]-616
 
Pracujemy
Poniedziałek-Piątek 9-18
Sobota 9-13

 
Zasady panujące na  naszych aukcjach.
znajdują się
na stronie "O mnie"


 
 

Witamy w internetowym sklepie z częściami do samochodów

 

 
 

ORYGINALNE
świece zapłonowe

BOSCH

Cena dotyczy jednej sztuki

SUPER 4
„Fot.: Bosch”
SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X TOYOTA CARINA CELICA
Nr kat 024[zasłonięte]2502
FR78X
      
    Gwint zewnętrzny [mm]: 14
    Skok gwintu [mm]: 1,25
    Długość gwintu [mm]: 19
    Rozmiar klucza: 16
    Położenie elektrod [mm]: 4
    Ilość biegunów: 4
 
 
 
 
Szukasz przewodów zapłonowych - kliknij TUTAJ
 
 
lub tutaj i aby poszukać innych świec zapłonowych 
   
Konstrukcja:
 
Świeca zapłonowa Bosch Super 4 różni się następującymi cechami od typowych świec zapłonowych:
 
Cztery symetrycznie umieszczone elektrody masowe.
 
Pokryta srebrem elektroda centralna wykonana jest ze stopu chromowo-niklowego, posiada wbudowany rdzeń miedziany
 
Odstęp między elektrodami ustawiony dla utrzymania sprawnej pracy świecy zapłonowej przez cały okres użytkowania
 
 
 
 
 
Skok iskry:
 
W przypadku świecy zapłonowej z czterema elektrodami masowymi, iskra zapala mieszaninę paliwowo-powietrzną tak samo ja w przypadku świec z dwiema elektrodami masowymi. Za pomocą iskry powietrznej lub iskry powietrzno-slizgowej Różnicą jest to, że przy czterech elektrodach masowych w świecy zapłonowej Super 4, iskra ma 8 potencjalnych dróg przeskoku. Droga, która zostanie wybrana, jest przypadkowe. Iskry są rozprowadzane równomiernie wokół stopy izolatora. Jeżeli izolowana końcówka jest zanieczyszczona (np. sadzą), iskra przeskoczy ponad zanieczyszczeniem i dalej do najbliższej elektrody masowej. W takim przypadku, iskra również wypali zanieczyszczenie.
 
 
 
Równe zużycie elektrody:
 
Prawdopodobieństwo przeskoku iskry jest równe dla wszystkich elektrod. Dlatego zużycie elektrod rozdziela się również na cztery elektrody. Opór stopu szklanego umieszczonego wewnątrz świecy powoduje zmniejszenie powstawania nagaru i tym samym ogranicza zużycie elektrod.
 
Wartość cieplna:
 
 
Pokryta srebrem elektroda środkowa dobrze odprowadza temperaturę. Zmniejsza to ryzyko wystąpienia samozapłonu spowodowanego przegrzewaniem i rozszerza zakres bezpiecznej pracy w kierunku wyższych temperatur. Dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej świeca oczyszcza się samodzielnie nawet w niskich temperaturach. Świeca zapłonowa Super 4 pokrywa przynajmniej dwa zakresy wartości cieplnej typowych świec zapłonowych. W ten sposób niewielką liczbą typów można pokryć dużą część rynku nawet samochodów wyposażonych w tradycyjne świece.
 
 
 
Sprawność świecy zapłonowej:   
 
 
Dzięki smukłemu kształtowi elektrod masowych w świecach zapłonowych Super 4, iskra zapłonowa ma większą energię niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych świec zapłonowych. Sprawność świecy wzrasta, ponieważ mieszanka paliwowo-powietrzna ma przy każdym zapłonie do dyspozycji 40% więcej energii.
 
 
 
 
Korzyści:
 
Świeca zapłonowa Super 4 ma następujące przewagi nad typowymi świecami zapłonowymi:
 
Wyższa niezawodność zapłonu dzięki ośmiu potencjalnym drogom przeskoku iskry
 
Samooczyszczanie dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej
 
Szerszy zakres wartości cieplnych.
 
Świeca zapłonowa Super 4 może być również wykorzystywana w starszych pojazdach, umożliwiając im dostęp do korzyści związanych z stosowaniem współczesnej technologii produkcji świec zapłonowych.
 
Rozruch zimnego silnika:
 
Lepsza praca w niskich temperaturach i samooczyszczanie świecy umożliwia do trzech razy więcej rozruchów zimnego silnika (uruchamianie wcześniej nie pracującego silnika) niż w przypadku tradycyjnych świec.
 
 
 
info i „Fot.: Bosch” 
 
Dokonując zakupów w naszej firmie macie Państwo pewność, że otrzymacie produkt w 100% oryginalny.
 
 
W razie wątpliwości czy część będzie pasowała do Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny 079[zasłonięte]6616 lub mailowy [zasłonięte]@twojabryka.pl, - posiadamy wiele innych wystawionych części do większości samochodów.
   
Do każdego przedmiotu dołączamy paragon, a na życzenie klienta FAKTURĘ VAT
W naszej ofercie posiadamy:
  • akumulatory, przewody zapłonowe, świece, itp.

  • części układu hamulcowego (klocki, tarcze, bębny, zaciski i zestawy naprawcze)

  • części zawieszenia, układu kierowniczego (drążki, wahacze, gumy wahaczy, łączniki, amortyzatory, itp.)

  • części rozrządu (paski, koła, napinacze)

  • przeguby, osłony, sprzęgła

  • oleje, filtry, płyny, chemię samochodową

 
 
Zastosowanie  

 TOYOTA CARINA E (_T19_) 

  1.6 GLI (AT190) (1992.04 - 1997.09); 1587.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 GLI (ST191) (1992.04 - 1997.09); 1998.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 (AT190) (1993.12 - 1997.09); 1587.00 ccm - 99.00 KM/73.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  1.6 (AT190) (1993.12 - 1997.09); 1587.00 ccm - 116.00 KM/85.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 i (ST191) (1993.12 - 1997.09); 1998.00 ccm - 126.00 KM/93.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 16V (1995.10 - 1997.09); 1587.00 ccm - 106.00 KM/78.00 kW; Silnik: 4A-FE 

 TOYOTA CARINA E sedan (_T19_) 

  1.6 (AT190) (1993.01 - 1997.09); 1587.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 (ST191) (1993.01 - 1997.09); 1998.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 (AT190) (1995.01 - 1997.09); 1587.00 ccm - 99.00 KM/73.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  1.6 (AT190) (1995.10 - 1997.09); 1587.00 ccm - 106.00 KM/78.00 kW; Silnik: 4A-FE  

  2.0 i (ST191) (1992.12 - 1997.09); 1998.00 ccm - 126.00 KM/93.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 16V (AT190_) (1994.12 - 1997.09); 1587.00 ccm - 116.00 KM/85.00 kW; Silnik: 4A-FE 

 TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 

  1.6 GLI (AT190_) (1993.01 - 1997.09); 1587.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 GLI (ST191_) (1993.01 - 1997.09); 1998.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 i (AT190_) (1995.02 - 1997.09); 1587.00 ccm - 99.00 KM/73.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 i (ST191_) (1995.05 - 1997.09); 1998.00 ccm - 126.00 KM/93.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 (1992.04 - 1997.09); 1587.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: 4A-FE 

 TOYOTA CARINA II (_T17_) 

  1.6 (AT171) (1987.12 - 1989.11); 1587.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 4A-F 

  1.6 (AT171) (1987.12 - 1992.03); 1587.00 ccm - 102.00 KM/75.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 GLI (ST171) (1987.12 - 1992.03); 1998.00 ccm - 121.00 KM/89.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  1.6 (AT171) (1987.12 - 1992.03); 1587.00 ccm - 98.00 KM/72.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 GLi (1987.12 - 1992.03); 1998.00 ccm - 128.00 KM/94.00 kW; Silnik: 3S-FE 

 TOYOTA CARINA II sedan (_T17_) 

  1.6 (AT171) (1987.12 - 1990.08); 1587.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 4A-F 

  2.0 GLI (ST171) (1987.12 - 1992.03); 1998.00 ccm - 121.00 KM/89.00 kW; Silnik: 3S-FE 

  2.0 (1987.12 - 1992.03); 1998.00 ccm - 128.00 KM/94.00 kW; Silnik: 3S-FE 

 TOYOTA CARINA II Station Wagon (_T17_) 

  1.6 (AT171) (1987.12 - 1992.03); 1587.00 ccm - 102.00 KM/75.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  1.6 (AT171) (1987.12 - 1992.03); 1587.00 ccm - 98.00 KM/72.00 kW; Silnik: 4A-FE 

  2.0 (1987.12 - 1992.04); 1998.00 ccm - 121.00 KM/89.00 kW; Silnik: 3S-FE 

 TOYOTA CELICA (AT16_, ST16_) 

  2.0 i 16V (1987.01 - 1989.08); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: 3S-GEL 

  1.6 GT 16V (1986.04 - 1989.08); 1587.00 ccm - 124.00 KM/91.00 kW; Silnik: 4A-GEL 

 TOYOTA CELICA (TA60, RA40, RA6_) 

  1.6 (1983.08 - 1985.07); 1587.00 ccm - 124.00 KM/91.00 kW; Silnik: 4A-GE 

 TOYOTA CELICA coupe (_A6_) 

  1.6 (1983.12 - 1985.12); 1587.00 ccm - 124.00 KM/91.00 kW; Silnik: 4A-GE 

 TOYOTA CELICA coupe (AT18_, ST18_) 

  2.0 GTi (ST182) (1989.10 - 1993.11); 1998.00 ccm - 156.00 KM/115.00 kW; Silnik: 3S-GE 

  2.2 (1989.10 - 1993.10); 2164.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: 5S-FE 

 TOYOTA CELICA hatchback (ST16_, AT16_) 

  1.6 GT 16V (1985.09 - 1989.08); 1587.00 ccm - 124.00 KM/91.00 kW; Silnik: 4A-GEL 

  2.0 GT (1985.08 - 1989.08); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: 3S-GEL 

  2.0 GT (1985.09 - 1989.08); 1998.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: 3S-GELC 

  2.0 (ST162) (1987.01 - 1989.08); 1998.00 ccm - 120.00 KM/88.00 kW; Silnik: 3S-FE 

 TOYOTA CELICA kabriolet (AT18_, ST18_) 

  2.0 GTi (ST182) (1989.10 - 1993.11); 1998.00 ccm - 156.00 KM/115.00 kW; Silnik: 3S-GE 

  2.0 GTi (1990.10 - 1993.10); 1998.00 ccm - 160.00 KM/118.00 kW; Silnik: 3S-GE 

 TOYOTA CELICA kabriolet (ST16_, AT16_) 

  2.0 GT (ST162) (1985.08 - 1989.08); 1998.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: 3S-GELC 

  2.0 GT (ST162) (1986.10 - 1989.08); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: 3S-GEL   

  UWAGA!!!

Szczegółowych informacji do jakich silników, poszczególnych samochodów udzielamy telefonicznie[zasłonięte]792-44-16 lub mailowo [zasłonięte]@twojabryka.pl