Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X NISSAN 200 300 ALMERA

29-05-2014, 11:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16.50 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 16.50 zł     
Użytkownik krzychu_114
numer aukcji: 4196787780
Miejscowość ŁÓDŹ
Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 29-05-2014 11:43:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 792 [zasłonięte] 44 66
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]76243

 
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Odbiór towaru
Łódź 93-121
tylko po uzgodnieniu
tel.792-[zasłonięte]-616
 
Pracujemy
Poniedziałek-Piątek 9-18
Sobota 9-13

 
Zasady panujące na  naszych aukcjach.
znajdują się
na stronie "O mnie"


 
 

Witamy w internetowym sklepie z częściami do samochodów

 

 
 

ORYGINALNE
świece zapłonowe

BOSCH

Cena dotyczy jednej sztuki

SUPER 4
„Fot.: Bosch”
SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X NISSAN 200 300 ALMERA
Nr kat 024[zasłonięte]2502
FR78X
      
    Gwint zewnętrzny [mm]: 14
    Skok gwintu [mm]: 1,25
    Długość gwintu [mm]: 19
    Rozmiar klucza: 16
    Położenie elektrod [mm]: 4
    Ilość biegunów: 4
 
 
 
 
Szukasz przewodów zapłonowych - kliknij TUTAJ
 
 
lub tutaj i aby poszukać innych świec zapłonowych 
   
Konstrukcja:
 
Świeca zapłonowa Bosch Super 4 różni się następującymi cechami od typowych świec zapłonowych:
 
Cztery symetrycznie umieszczone elektrody masowe.
 
Pokryta srebrem elektroda centralna wykonana jest ze stopu chromowo-niklowego, posiada wbudowany rdzeń miedziany
 
Odstęp między elektrodami ustawiony dla utrzymania sprawnej pracy świecy zapłonowej przez cały okres użytkowania
 
 
 
 
 
Skok iskry:
 
W przypadku świecy zapłonowej z czterema elektrodami masowymi, iskra zapala mieszaninę paliwowo-powietrzną tak samo ja w przypadku świec z dwiema elektrodami masowymi. Za pomocą iskry powietrznej lub iskry powietrzno-slizgowej Różnicą jest to, że przy czterech elektrodach masowych w świecy zapłonowej Super 4, iskra ma 8 potencjalnych dróg przeskoku. Droga, która zostanie wybrana, jest przypadkowe. Iskry są rozprowadzane równomiernie wokół stopy izolatora. Jeżeli izolowana końcówka jest zanieczyszczona (np. sadzą), iskra przeskoczy ponad zanieczyszczeniem i dalej do najbliższej elektrody masowej. W takim przypadku, iskra również wypali zanieczyszczenie.
 
 
 
Równe zużycie elektrody:
 
Prawdopodobieństwo przeskoku iskry jest równe dla wszystkich elektrod. Dlatego zużycie elektrod rozdziela się również na cztery elektrody. Opór stopu szklanego umieszczonego wewnątrz świecy powoduje zmniejszenie powstawania nagaru i tym samym ogranicza zużycie elektrod.
 
Wartość cieplna:
 
 
Pokryta srebrem elektroda środkowa dobrze odprowadza temperaturę. Zmniejsza to ryzyko wystąpienia samozapłonu spowodowanego przegrzewaniem i rozszerza zakres bezpiecznej pracy w kierunku wyższych temperatur. Dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej świeca oczyszcza się samodzielnie nawet w niskich temperaturach. Świeca zapłonowa Super 4 pokrywa przynajmniej dwa zakresy wartości cieplnej typowych świec zapłonowych. W ten sposób niewielką liczbą typów można pokryć dużą część rynku nawet samochodów wyposażonych w tradycyjne świece.
 
 
 
Sprawność świecy zapłonowej:   
 
 
Dzięki smukłemu kształtowi elektrod masowych w świecach zapłonowych Super 4, iskra zapłonowa ma większą energię niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych świec zapłonowych. Sprawność świecy wzrasta, ponieważ mieszanka paliwowo-powietrzna ma przy każdym zapłonie do dyspozycji 40% więcej energii.
 
 
 
 
Korzyści:
 
Świeca zapłonowa Super 4 ma następujące przewagi nad typowymi świecami zapłonowymi:
 
Wyższa niezawodność zapłonu dzięki ośmiu potencjalnym drogom przeskoku iskry
 
Samooczyszczanie dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej
 
Szerszy zakres wartości cieplnych.
 
Świeca zapłonowa Super 4 może być również wykorzystywana w starszych pojazdach, umożliwiając im dostęp do korzyści związanych z stosowaniem współczesnej technologii produkcji świec zapłonowych.
 
Rozruch zimnego silnika:
 
Lepsza praca w niskich temperaturach i samooczyszczanie świecy umożliwia do trzech razy więcej rozruchów zimnego silnika (uruchamianie wcześniej nie pracującego silnika) niż w przypadku tradycyjnych świec.
 
 
 
info i „Fot.: Bosch” 
 
Dokonując zakupów w naszej firmie macie Państwo pewność, że otrzymacie produkt w 100% oryginalny.
 
 
W razie wątpliwości czy część będzie pasowała do Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny 079[zasłonięte]6616 lub mailowy [zasłonięte]@twojabryka.pl, - posiadamy wiele innych wystawionych części do większości samochodów.
   
Do każdego przedmiotu dołączamy paragon, a na życzenie klienta FAKTURĘ VAT
W naszej ofercie posiadamy:
  • akumulatory, przewody zapłonowe, świece, itp.

  • części układu hamulcowego (klocki, tarcze, bębny, zaciski i zestawy naprawcze)

  • części zawieszenia, układu kierowniczego (drążki, wahacze, gumy wahaczy, łączniki, amortyzatory, itp.)

  • części rozrządu (paski, koła, napinacze)

  • przeguby, osłony, sprzęgła

  • oleje, filtry, płyny, chemię samochodową

 
 
Zastosowanie 

NISSAN 100 NX (B13) 

  1.6 (1990.03 - 1994.10); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: GA16DS 

  2.0 GTI (1991.03 - 1994.10); 1998.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: SR20DE 

  1.6 SR (1993.09 - 1994.10); 1597.00 ccm - 102.00 KM/75.00 kW; Silnik: GA16DE 

 NISSAN 200 SX (S13) 

  2.0 i 16V (1988.07 - 1993.11); 1998.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: SR20DE 

 NISSAN 200 SX (S14) 

  2.0 i 16V (1993.10 - 1999.12); 1998.00 ccm - 160.00 KM/118.00 kW; Silnik: SR20DE 

 NISSAN 300 ZX (Z31) 

  3.0 (1984.01 - 1987.12); 2960.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: VG30E 

  3.0 Turbo (1987.05 - 1990.10); 2960.00 ccm - 203.00 KM/149.00 kW; Silnik: VG30ET 

  3.0 Turbo (1984.04 - 1990.10); 2960.00 ccm - 228.00 KM/168.00 kW; Silnik: VG30T 

 NISSAN ALMERA I (N15) 

  1.6 SLX (1995.09 - 2000.07); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: GA16DE 

  1.6 (1995.09 - 2000.07); 1597.00 ccm - 99.00 KM/73.00 kW; Silnik: GA16DE 

 NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) 

  1.6 SR,SLX (1995.09 - 2000.03); 1597.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: GA16DE 

  1.6 (1995.09 - 2000.03); 1597.00 ccm - 99.00 KM/73.00 kW; Silnik: GA16DE 

  2.0 GTi (1996.07 - 2000.03); 1998.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: SR20DE 

  1.6 (1995.07 - 2000.03); 1597.00 ccm - 102.00 KM/75.00 kW; Silnik: GA16DE 

  1.6 (1995.09 - 2000.07); 1597.00 ccm - 117.00 KM/86.00 kW; Silnik: GA16DE 

 NISSAN ALMERA II (N16) 

  1.5 i 16V (2000.07 - ???); 1498.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: QG15DE 

  1.8 i 16V (2000.07 - ???); 1769.00 ccm - 114.00 KM/84.00 kW; Silnik: QG18DE 

  1.6 (2000.07 - 2003.02); 1597.00 ccm - 113.00 KM/83.00 kW; Silnik: GA16DE; QG16DE 

 NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 

  1.5 i 16V (2000.03 - ???); 1498.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: QG15DE 

  1.8 (2000.01 - ???); 1769.00 ccm - 114.00 KM/84.00 kW; Silnik: QG18DE 

 NISSAN ALMERA TINO (V10) 

  1.8 (2000.08 - ???); 1769.00 ccm - 114.00 KM/84.00 kW; Silnik: QG18DE 

  2.0 (2000.08 - ???); 1998.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: SR20DE 

  1.8 (2002.12 - ???); 1769.00 ccm - 116.00 KM/85.00 kW; Silnik: QG18DE   

  UWAGA!!!
Szczegółowych informacji do jakich silników, poszczególnych samochodów udzielamy telefonicznie[zasłonięte]792-44-16 lub mailowo [zasłonięte]@twojabryka.pl