Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X MAGNA OUTLANDER PAJERO

29-05-2014, 11:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16.50 zł     
Użytkownik krzychu_114
numer aukcji: 4196721211
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 3   
Koniec: 29-05-2014 11:29:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 792 [zasłonięte] 44 66
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]76243

 
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Odbiór towaru
Łódź 93-121
tylko po uzgodnieniu
tel.792-[zasłonięte]-616
 
Pracujemy
Poniedziałek-Piątek 9-18
Sobota 9-13

 
Zasady panujące na  naszych aukcjach.
znajdują się
na stronie "O mnie"


 
 

Witamy w internetowym sklepie z częściami do samochodów

 

 
 

ORYGINALNE
świece zapłonowe

BOSCH

Cena dotyczy jednej sztuki

SUPER 4
„Fot.: Bosch”
SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X MAGNA OUTLANDER PAJERO
Nr kat 024[zasłonięte]2502
FR78X
      
    Gwint zewnętrzny [mm]: 14
    Skok gwintu [mm]: 1,25
    Długość gwintu [mm]: 19
    Rozmiar klucza: 16
    Położenie elektrod [mm]: 4
    Ilość biegunów: 4
 
 
 
 
Szukasz przewodów zapłonowych - kliknij TUTAJ
 
 
lub tutaj i aby poszukać innych świec zapłonowych 
   
Konstrukcja:
 
Świeca zapłonowa Bosch Super 4 różni się następującymi cechami od typowych świec zapłonowych:
 
Cztery symetrycznie umieszczone elektrody masowe.
 
Pokryta srebrem elektroda centralna wykonana jest ze stopu chromowo-niklowego, posiada wbudowany rdzeń miedziany
 
Odstęp między elektrodami ustawiony dla utrzymania sprawnej pracy świecy zapłonowej przez cały okres użytkowania
 
 
 
 
 
Skok iskry:
 
W przypadku świecy zapłonowej z czterema elektrodami masowymi, iskra zapala mieszaninę paliwowo-powietrzną tak samo ja w przypadku świec z dwiema elektrodami masowymi. Za pomocą iskry powietrznej lub iskry powietrzno-slizgowej Różnicą jest to, że przy czterech elektrodach masowych w świecy zapłonowej Super 4, iskra ma 8 potencjalnych dróg przeskoku. Droga, która zostanie wybrana, jest przypadkowe. Iskry są rozprowadzane równomiernie wokół stopy izolatora. Jeżeli izolowana końcówka jest zanieczyszczona (np. sadzą), iskra przeskoczy ponad zanieczyszczeniem i dalej do najbliższej elektrody masowej. W takim przypadku, iskra również wypali zanieczyszczenie.
 
 
 
Równe zużycie elektrody:
 
Prawdopodobieństwo przeskoku iskry jest równe dla wszystkich elektrod. Dlatego zużycie elektrod rozdziela się również na cztery elektrody. Opór stopu szklanego umieszczonego wewnątrz świecy powoduje zmniejszenie powstawania nagaru i tym samym ogranicza zużycie elektrod.
 
Wartość cieplna:
 
 
Pokryta srebrem elektroda środkowa dobrze odprowadza temperaturę. Zmniejsza to ryzyko wystąpienia samozapłonu spowodowanego przegrzewaniem i rozszerza zakres bezpiecznej pracy w kierunku wyższych temperatur. Dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej świeca oczyszcza się samodzielnie nawet w niskich temperaturach. Świeca zapłonowa Super 4 pokrywa przynajmniej dwa zakresy wartości cieplnej typowych świec zapłonowych. W ten sposób niewielką liczbą typów można pokryć dużą część rynku nawet samochodów wyposażonych w tradycyjne świece.
 
 
 
Sprawność świecy zapłonowej:   
 
 
Dzięki smukłemu kształtowi elektrod masowych w świecach zapłonowych Super 4, iskra zapłonowa ma większą energię niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych świec zapłonowych. Sprawność świecy wzrasta, ponieważ mieszanka paliwowo-powietrzna ma przy każdym zapłonie do dyspozycji 40% więcej energii.
 
 
 
 
Korzyści:
 
Świeca zapłonowa Super 4 ma następujące przewagi nad typowymi świecami zapłonowymi:
 
Wyższa niezawodność zapłonu dzięki ośmiu potencjalnym drogom przeskoku iskry
 
Samooczyszczanie dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej
 
Szerszy zakres wartości cieplnych.
 
Świeca zapłonowa Super 4 może być również wykorzystywana w starszych pojazdach, umożliwiając im dostęp do korzyści związanych z stosowaniem współczesnej technologii produkcji świec zapłonowych.
 
Rozruch zimnego silnika:
 
Lepsza praca w niskich temperaturach i samooczyszczanie świecy umożliwia do trzech razy więcej rozruchów zimnego silnika (uruchamianie wcześniej nie pracującego silnika) niż w przypadku tradycyjnych świec.
 
 
 
info i „Fot.: Bosch” 
 
Dokonując zakupów w naszej firmie macie Państwo pewność, że otrzymacie produkt w 100% oryginalny.
 
 
W razie wątpliwości czy część będzie pasowała do Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny 079[zasłonięte]6616 lub mailowy [zasłonięte]@twojabryka.pl, - posiadamy wiele innych wystawionych części do większości samochodów.
   
Do każdego przedmiotu dołączamy paragon, a na życzenie klienta FAKTURĘ VAT
W naszej ofercie posiadamy:
  • akumulatory, przewody zapłonowe, świece, itp.

  • części układu hamulcowego (klocki, tarcze, bębny, zaciski i zestawy naprawcze)

  • części zawieszenia, układu kierowniczego (drążki, wahacze, gumy wahaczy, łączniki, amortyzatory, itp.)

  • części rozrządu (paski, koła, napinacze)

  • przeguby, osłony, sprzęgła

  • oleje, filtry, płyny, chemię samochodową

 
 
Zastosowanie 

MITSUBISHI MAGNA kombi (TF) 

  2.4 (1997.05 - 1999.03); 2351.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: 4G64 (SOHC 16V) 

 MITSUBISHI MAGNA kombi (TJ) 

  3.0 i (2000.08 - 2002.07); 2972.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: 6G72 (SOHC 24V) 

 MITSUBISHI MAGNA kombi (TL) 

  3.5 i VR (2003.06 - 2004.09); 3497.00 ccm - 222.00 KM/163.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i (2003.06 - 2004.09); 3497.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

 MITSUBISHI MAGNA kombi (TW, TJ, TF, TL, TH, TE) 

  3.5 i Sport (2000.08 - 2005.05); 3497.00 ccm - 222.00 KM/163.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 (1999.06 - 2000.08); 3497.00 ccm - 200.00 KM/147.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i (2004.10 - 2005.05); 3497.00 ccm - 214.00 KM/157.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i (2000.08 - 2004.09); 3497.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  2.4 (1996.04 - 1999.03); 2351.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: 4G64 (SOHC 16V) 

 MITSUBISHI MAGNA sedan (TF) 

  2.4 i (1997.05 - 1999.03); 2351.00 ccm - 143.00 KM/105.00 kW; Silnik: 4G64 (SOHC 16V) 

 MITSUBISHI MAGNA sedan (TJ) 

  3.0 i (2000.08 - 2002.07); 2972.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: 6G72 (SOHC 24V) 

 MITSUBISHI MAGNA sedan (TL) 

  3.5 i (2003.06 - 2004.09); 3497.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i Napęd na 4 koła (2003.06 - 2004.09); 3497.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i (2003.06 - 2004.09); 3497.00 ccm - 222.00 KM/163.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

 MITSUBISHI MAGNA sedan (TL, TJ, TH, TE, TW, TF) 

  3.5 i (1999.03 - 2001.07); 3497.00 ccm - 200.00 KM/147.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.0 (2000.08 - 2002.07); 2972.00 ccm - 204.00 KM/150.00 kW; Silnik: 6G72 (SOHC 24V) 

  3.5 Series II Sports VR-X (2002.08 - 2005.05); 3497.00 ccm - 222.00 KM/163.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i (2001.08 - 2005.05); 3497.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

  3.5 i Series II Raliant (2002.08 - 2005.05); 3497.00 ccm - 245.00 KM/180.00 kW; Silnik: 6G74 (DOHC 24V) 

  3.5 i Napęd na 4 koła AWD (2003.06 - 2005.05); 3497.00 ccm - 216.00 KM/159.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

 MITSUBISHI MAGNA sedan (TW) 

  3.5 (2004.10 - 2005.09); 3497.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: 6G74 (SOHC 24V) 

 MITSUBISHI MIRAGE hatchback 

  1.5 (1995.09 - 1999.08); 1468.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: 4G15 (12V) 

 MITSUBISHI OUTLANDER I (CU_W) 

  2.4 4WD (2003.05 - 2006.10); 2351.00 ccm - 139.00 KM/102.00 kW; Silnik: 4G64 (SOHC 16V) 

 MITSUBISHI PAJERO PININ (H6_W, H7_W) 

  1.8 (H76W, H66W) (2001.11 - 2007.06); 1834.00 ccm - 114.00 KM/84.00 kW; Silnik: 4G93   

  
 
  UWAGA!!!
Szczegółowych informacji do jakich silników, poszczególnych samochodów udzielamy telefonicznie[zasłonięte]792-44-16 lub mailowo [zasłonięte]@twojabryka.pl