Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X GRAND VITARA WAGON R

29-05-2014, 15:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16.50 zł     
Użytkownik krzychu_114
numer aukcji: 4197373473
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 4   
Koniec: 29-05-2014 15:02:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 792 [zasłonięte] 44 66
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]76243

 
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Odbiór towaru
Łódź 93-121
tylko po uzgodnieniu
tel.792-[zasłonięte]-616
 
Pracujemy
Poniedziałek-Piątek 9-18
Sobota 9-13

 
Zasady panujące na  naszych aukcjach.
znajdują się
na stronie "O mnie"


 
 

Witamy w internetowym sklepie z częściami do samochodów

 

 
 

ORYGINALNE
świece zapłonowe

BOSCH

Cena dotyczy jednej sztuki

SUPER 4
„Fot.: Bosch”
SWIECE BOSCH SUPER 4 FR78X GRAND VITARA WAGON R
Nr kat 024[zasłonięte]2502
FR78X
      
    Gwint zewnętrzny [mm]: 14
    Skok gwintu [mm]: 1,25
    Długość gwintu [mm]: 19
    Rozmiar klucza: 16
    Położenie elektrod [mm]: 4
    Ilość biegunów: 4
 
 
 
 
Szukasz przewodów zapłonowych - kliknij TUTAJ
 
 
lub tutaj i aby poszukać innych świec zapłonowych 
   
Konstrukcja:
 
Świeca zapłonowa Bosch Super 4 różni się następującymi cechami od typowych świec zapłonowych:
 
Cztery symetrycznie umieszczone elektrody masowe.
 
Pokryta srebrem elektroda centralna wykonana jest ze stopu chromowo-niklowego, posiada wbudowany rdzeń miedziany
 
Odstęp między elektrodami ustawiony dla utrzymania sprawnej pracy świecy zapłonowej przez cały okres użytkowania
 
 
 
 
 
Skok iskry:
 
W przypadku świecy zapłonowej z czterema elektrodami masowymi, iskra zapala mieszaninę paliwowo-powietrzną tak samo ja w przypadku świec z dwiema elektrodami masowymi. Za pomocą iskry powietrznej lub iskry powietrzno-slizgowej Różnicą jest to, że przy czterech elektrodach masowych w świecy zapłonowej Super 4, iskra ma 8 potencjalnych dróg przeskoku. Droga, która zostanie wybrana, jest przypadkowe. Iskry są rozprowadzane równomiernie wokół stopy izolatora. Jeżeli izolowana końcówka jest zanieczyszczona (np. sadzą), iskra przeskoczy ponad zanieczyszczeniem i dalej do najbliższej elektrody masowej. W takim przypadku, iskra również wypali zanieczyszczenie.
 
 
 
Równe zużycie elektrody:
 
Prawdopodobieństwo przeskoku iskry jest równe dla wszystkich elektrod. Dlatego zużycie elektrod rozdziela się również na cztery elektrody. Opór stopu szklanego umieszczonego wewnątrz świecy powoduje zmniejszenie powstawania nagaru i tym samym ogranicza zużycie elektrod.
 
Wartość cieplna:
 
 
Pokryta srebrem elektroda środkowa dobrze odprowadza temperaturę. Zmniejsza to ryzyko wystąpienia samozapłonu spowodowanego przegrzewaniem i rozszerza zakres bezpiecznej pracy w kierunku wyższych temperatur. Dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej świeca oczyszcza się samodzielnie nawet w niskich temperaturach. Świeca zapłonowa Super 4 pokrywa przynajmniej dwa zakresy wartości cieplnej typowych świec zapłonowych. W ten sposób niewielką liczbą typów można pokryć dużą część rynku nawet samochodów wyposażonych w tradycyjne świece.
 
 
 
Sprawność świecy zapłonowej:   
 
 
Dzięki smukłemu kształtowi elektrod masowych w świecach zapłonowych Super 4, iskra zapłonowa ma większą energię niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych świec zapłonowych. Sprawność świecy wzrasta, ponieważ mieszanka paliwowo-powietrzna ma przy każdym zapłonie do dyspozycji 40% więcej energii.
 
 
 
 
Korzyści:
 
Świeca zapłonowa Super 4 ma następujące przewagi nad typowymi świecami zapłonowymi:
 
Wyższa niezawodność zapłonu dzięki ośmiu potencjalnym drogom przeskoku iskry
 
Samooczyszczanie dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej
 
Szerszy zakres wartości cieplnych.
 
Świeca zapłonowa Super 4 może być również wykorzystywana w starszych pojazdach, umożliwiając im dostęp do korzyści związanych z stosowaniem współczesnej technologii produkcji świec zapłonowych.
 
Rozruch zimnego silnika:
 
Lepsza praca w niskich temperaturach i samooczyszczanie świecy umożliwia do trzech razy więcej rozruchów zimnego silnika (uruchamianie wcześniej nie pracującego silnika) niż w przypadku tradycyjnych świec.
 
 
 
info i „Fot.: Bosch” 
 
Dokonując zakupów w naszej firmie macie Państwo pewność, że otrzymacie produkt w 100% oryginalny.
 
 
W razie wątpliwości czy część będzie pasowała do Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny 079[zasłonięte]6616 lub mailowy [zasłonięte]@twojabryka.pl, - posiadamy wiele innych wystawionych części do większości samochodów.
   
Do każdego przedmiotu dołączamy paragon, a na życzenie klienta FAKTURĘ VAT
W naszej ofercie posiadamy:
  • akumulatory, przewody zapłonowe, świece, itp.

  • części układu hamulcowego (klocki, tarcze, bębny, zaciski i zestawy naprawcze)

  • części zawieszenia, układu kierowniczego (drążki, wahacze, gumy wahaczy, łączniki, amortyzatory, itp.)

  • części rozrządu (paski, koła, napinacze)

  • przeguby, osłony, sprzęgła

  • oleje, filtry, płyny, chemię samochodową

 
 
Zastosowanie  

 SUZUKI VITARA (ET, TA) 

  2.0 16V (ET, TA51) (1996.12 - 1998.03); 1995.00 ccm - 132.00 KM/97.00 kW; Silnik: J20A 

 SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 

  2.0 16V (1996.12 - 1999.03); 1995.00 ccm - 132.00 KM/97.00 kW; Silnik: J20A 

 SUZUKI WAGON R+ (MM) 

  1.3 (2000.05 - ???); 1298.00 ccm - 76.00 KM/56.00 kW; Silnik: G13BB 

  1.3 4WD (2001.10 - ???); 1298.00 ccm - 76.00 KM/56.00 kW; Silnik: 

SUZUKI GRAND VITARA I (FT, GT) 

  2.5 V6 24V (FT) (1998.04 - 2003.07); 2493.00 ccm - 144.00 KM/106.00 kW; Silnik: H 25 A 

  1.6 (1998.03 - 2003.07); 1590.00 ccm - 94.00 KM/69.00 kW; Silnik: G16B 

  2.0 (1998.03 - 2003.07); 1995.00 ccm - 128.00 KM/94.00 kW; Silnik: J20A 

  2.7 XL-7 (2001.09 - 2003.07); 2736.00 ccm - 173.00 KM/127.00 kW; Silnik: 

  2.5 V6 24V (2001.04 - 2003.07); 2493.00 ccm - 158.00 KM/116.00 kW; Silnik: H 25 A 

  2.0 Napęd na 4 koła (1998.04 - 2005.08); 1995.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: J20A 

  1.6 Napęd na 4 koła (2000.02 - 2002.09); 1590.00 ccm - 99.00 KM/73.00 kW; Silnik: G16B 

  2.7 XL-7 4x4 (TX92) (2001.07 - 2003.07); 2736.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: H 27 A 

 SUZUKI GRAND VITARA II (JT) 

  1.6 Napęd na 4 koła (2005.04 - ???); 1586.00 ccm - 106.00 KM/78.00 kW; Silnik: M16A 

  2.0 Napęd na 4 koła (2005.10 - ???); 1995.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: J20A 

  UWAGA!!!

Szczegółowych informacji do jakich silników, poszczególnych samochodów udzielamy telefonicznie[zasłonięte]792-44-16 lub mailowo [zasłonięte]@twojabryka.pl