Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SWIECE BOSCH SUPER 4 ELEKTRODY FR91X CORSA VECTRA

28-01-2012, 17:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 15.50 zł      Aktualna cena: 15.50 zł     
Użytkownik krzychu_114
numer aukcji: 2019463702
Miejscowość ŁÓDŹ
Kupiono sztuk: 8    Licytowało: 2    Wyświetleń: 105   
Koniec: 25-01-2012, 1:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 792[zasłonięte]616
Gadu-Gadu [zasłonięte]76243

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Cennik poczty
Tu znajdziesz szczegółowy cennik poczty polskiej 

Regulamin
Zajrzyj na "stronę o mnie" a dowiesz się jakie zasady panują na naszych aukcjach

Witam na naszej aukcji

Super okazja!!!

ORYGINALNE

świece zapłonowe 
BOSCH
 Cena dotyczy jednej sztuki
SUPER 4
FR 91 X
    Nr kat 024[zasłonięte]2505
    FR91X
     
    Średnica 1 [mm]: 2,3
    Gwint zewnętrzny [mm]: 14
    Rozmiar klucza: 16
    Ilość biegunów: 4
    Długość gwintu [mm]: 19
    Skok gwintu [mm]: 1,25
    Położenie elektrod [mm]: 4
    Moment obrotowy dokręcenia [Nm]: 28

     



    „Fot.: Bosch” 
    Szukasz przewodów zapłonowych - kliknij TUTAJ i sprawdź sklep na allegro z kablami zapłonowymi
    lub tutaj i aby poszukać innych świec zapłonowych

    Konstrukcja:

    Świeca zapłonowa Bosch Super 4 różni się następującymi cechami od typowych świec zapłonowych:

    Cztery symetrycznie umieszczone elektrody masowe.

    Pokryta srebrem elektroda centralna wykonana jest ze stopu chromowo-niklowego, posiada wbudowany rdzeń miedziany

    Odstęp między elektrodami ustawiony dla utrzymania sprawnej pracy świecy zapłonowej przez cały okres użytkowania

    Skok iskry:

    W przypadku świecy zapłonowej z czterema elektrodami masowymi, iskra zapala mieszaninę paliwowo-powietrzną tak samo ja w przypadku świec z dwiema elektrodami masowymi. Za pomocą iskry powietrznej lub iskry powietrzno-slizgowej Różnicą jest to, że przy czterech elektrodach masowych w świecy zapłonowej Super 4, iskra ma 8 potencjalnych dróg przeskoku. Droga, która zostanie wybrana, jest przypadkowe. Iskry są rozprowadzane równomiernie wokół stopy izolatora. Jeżeli izolowana końcówka jest zanieczyszczona (np. sadzą), iskra przeskoczy ponad zanieczyszczeniem i dalej do najbliższej elektrody masowej. W takim przypadku, iskra również wypali zanieczyszczenie.

     Równe zużycie elektrody:

    Prawdopodobieństwo przeskoku iskry jest równe dla wszystkich elektrod. Dlatego zużycie elektrod rozdziela się również na cztery elektrody. Opór stopu szklanego umieszczonego wewnątrz świecy powoduje zmniejszenie powstawania nagaru i tym samym ogranicza zużycie elektrod.

    Wartość cieplna:

    Pokryta srebrem elektroda środkowa dobrze odprowadza temperaturę. Zmniejsza to ryzyko wystąpienia samozapłonu spowodowanego przegrzewaniem i rozszerza zakres bezpiecznej pracy w kierunku wyższych temperatur. Dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej świeca oczyszcza się samodzielnie nawet w niskich temperaturach. Świeca zapłonowa Super 4 pokrywa przynajmniej dwa zakresy wartości cieplnej typowych świec zapłonowych. W ten sposób niewielką liczbą typów można pokryć dużą część rynku nawet samochodów wyposażonych w tradycyjne świece.

    Sprawność świecy zapłonowej:
    Dzięki smukłemu kształtowi elektrod masowych w świecach zapłonowych Super 4, iskra zapłonowa ma większą energię niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych świec zapłonowych. Sprawność świecy wzrasta, ponieważ mieszanka paliwowo-powietrzna ma przy każdym zapłonie do dyspozycji 40% więcej energii.
     

    Korzyści:

    Świeca zapłonowa Super 4 ma następujące przewagi nad typowymi świecami zapłonowymi:

    Wyższa niezawodność zapłonu dzięki ośmiu potencjalnym drogom przeskoku iskry

    Samooczyszczanie dzięki iskrze powietrzno-ślizgowej

    Szerszy zakres wartości cieplnych.

    Świeca zapłonowa Super 4 może być również wykorzystywana w starszych pojazdach, umożliwiając im dostęp do korzyści związanych z stosowaniem współczesnej technologii produkcji świec zapłonowych.

    Rozruch zimnego silnika:

    Lepsza praca w niskich temperaturach i samooczyszczanie świecy umożliwia do trzech razy więcej rozruchów zimnego silnika (uruchamianie wcześniej nie pracującego silnika) niż w przypadku tradycyjnych świec.

    info i „Fot.: Bosch” 
    Dokonując zakupów w naszej firmie macie Państwo pewność, że otrzymacie produkt w 100% oryginalny.
W razie wątpliwości czy część będzie pasowała do Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny 079[zasłonięte]6616 lub mailowy [zasłonięte]@twojabryka.pl, - posiadamy wiele innych wystawionych części do większości samochodów.
Do każdego przedmiotu dołączamy paragon, a na życzenie klienta FAKTURĘ VAT
W naszej ofercie posiadamy:
  • akumulatory, przewody zapłonowe, świece, itp.
  • części układu hamulcowego (klocki, tarcze, bębny, zaciski i zestawy naprawcze)
  • części zawieszenia, układu kierowniczego (drążki, wahacze, gumy wahaczy, łączniki, amortyzatory, itp.)
  • części rozrządu (paski, koła, napinacze)
  • przeguby, osłony, sprzęgła
  • oleje, filtry, płyny, chemię samochodową

Sprawdź nasz sklep na allegro (klikając tutaj)
ZASTOSOWANIE:  
 
CHEVROLET CAPTIVA
2.4 (2006.06 - ???); 2405 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: Z 24 SED
2.4 4WD (2006.06 - ???); 2405 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: Z 24 SED
CHEVROLET EVANDA
2.0 (2005.03 - ???); 1998 ccm - 131 KM/96 kW; Silnik: X20SED
CHEVROLET LACETTI
1.8 (2005.03 - ???); 1799 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: T18SED
CHEVROLET NUBIRA
1.8 (2005.03 - ???); 1799 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: T18SED
CHEVROLET REZZO
2.0 (2005.03 - ???); 1998 ccm - 121 KM/89 kW; Silnik: T20SED
2.0 (2005.08 - ???); 1998 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: T20SED
DAEWOO EVANDA (KLAL)
2.0 (2002.08 - ???); 1998 ccm - 131 KM/96 kW; Silnik: L88; X20SED
DAEWOO LACETTI (KLAN)
1.8 (2004.02 - ???); 1799 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: T18SED
DAEWOO LEGANZA (KLAV)
2.0 16V (1997.06 - 2002.12); 1998 ccm - 133 KM/98 kW; Silnik: X20SED
2.2 16V (1999.04 - 2002.12); 2198 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: T22SED
DAEWOO NUBIRA (KLAJ)
2.0 16V (1997.05 - ???); 1998 ccm - 133 KM/98 kW; Silnik: X20SED; Z20L
DAEWOO NUBIRA (KLAN)
1.8 (2003.07 - ???); 1799 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: T18SED
DAEWOO REZZO (KLAU)
2.0 (2000.09 - ???); 1998 ccm - 128 KM/94 kW
2.0 (2001.09 - ???); 1998 ccm - 121 KM/89 kW; Silnik: X20SED
OPEL AGILA (H00)
1.0 12V (2000.09 - ???); 973 ccm - 58 KM/43 kW; Silnik: Z 10 XE
1.2 16V (2000.09 - ???); 1199 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: Z 12 XE
OPEL ASTRA F
OPEL ASTRA F CLASSIC
OPEL ASTRA G (F69_)
1.6 (1998.09 - 2000.09); 1598 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: X 16 SZR
1.6 16V (1998.09 - 2005.01); 1598 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: X 16 XEL; Z 16 XE
1.8 16V (1998.09 - 2000.09); 1796 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: X 18 XE1
2.0 16V (1998.09 - 2005.01); 1998 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: X 20 XEV
1.2 16V (1998.09 - 2000.09); 1199 ccm - 65 KM/48 kW; Silnik: X 12 XE
1.4 16V (1998.09 - 2005.01); 1389 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: X 14 XE; Z 14 XE
1.2 16V (2000.09 - 2005.01); 1199 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: Z 12 XE
1.6 (2000.09 - 2005.01); 1598 ccm - 84 KM/62 kW; Silnik: Z 16 SE
1.8 16V (2000.09 - 2005.01); 1796 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: Z 18 XE
OPEL CALIBRA A (85_)
2.0 i (1990.06 - 1997.07); 1998 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: C 20 NE
2.0 i 4x4 (1990.06 - 1997.07); 1998 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: C 20 NE
2.0 i 16V (1990.06 - 1994.02); 1998 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: C 20 XE
2.0 i 16V 4x4 (1990.06 - 1994.02); 1998 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: C 20 XE
2.0 i 16V 4x4 (1994.02 - 1997.07); 1998 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: X 20 XEV
2.0 i 16V (1994.02 - 1997.07); 1998 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: X 20 XEV
OPEL COMBO (71_)
1.2 (1994.07 - 2001.10); 1195 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: C 12 NZ; X 12 SZ
1.4 (1994.07 - 2001.10); 1389 ccm - 60 KM/44 kW; Silnik: C 14 NZ; X 14 SZ
1.4 (1994.07 - 2001.10); 1389 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: C 14 SE
1.4 16V (1999.08 - 2001.10); 1389 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: X 14 XE
OPEL COMBO
1.6 (2001.10 - ???); 1598 ccm - 87 KM/64 kW; Silnik: Z 16 SE
OPEL CORSA A (93_, 94_, 98_, 99_)
1.4 S (1990.01 - 1993.03); 1389 ccm - 72 KM/53 kW; Silnik: 14 NV
1.4 i (1990.01 - 1993.03); 1389 ccm - 60 KM/44 kW; Silnik: C 14 NZ
1.4 Si (1991.09 - 1993.03); 1389 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: C 14 SE
1.6 GSI (1989.09 - 1993.03); 1598 ccm - 98 KM/72 kW; Silnik: C 16 SEI
1.6 GSI CAT (1992.02 - 1993.03); 1598 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: C 16 SE
1.4 i (1985.01 - 1993.03); 1389 ccm - 54 KM/40 kW
1.6 GSI (1988.08 - 1992.09); 1598 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: C 16 NZ
OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_)
1.4 i (1989.10 - 1993.03); 1389 ccm - 60 KM/44 kW; Silnik: C 14 NZ
1.4 S (1989.09 - 1993.03); 1389 ccm - 72 KM/53 kW; Silnik: 14 NV
OPEL CORSA B (73_, 78_, 79_, F35_)
1.2 i (1993.03 - 2000.09); 1195 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: X 12 SZ; C 12 NZ
1.4 i (1993.03 - 2000.09); 1389 ccm - 60 KM/44 kW; Silnik: C 14 NZ; X 14 SZ
1.4 Si (1993.03 - 2000.09); 1389 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: C 14 SE
1.6 GSI 16V (1993.03 - 2000.09); 1598 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: C 16 XE
1.4 i 16V (1994.09 - 2000.09); 1389 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: X 14 XE
1.6 i 16V (1994.09 - 2000.09); 1598 ccm - 106 KM/78 kW; Silnik: X 16 XE
1.0 i 12V (1996.11 - 2000.09); 973 ccm - 54 KM/40 kW; Silnik: X 10 XE
1.2 i 16V (1998.03 - 2000.09); 1199 ccm - 65 KM/48 kW; Silnik: X 12 XE
1.2 i (1993.03 - 2000.09); 1195 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: 12 NZ
1.4 i 16V (1997.08 - 2000.09); 1389 ccm - 86 KM/63 kW; Silnik: C 14 SEL
1.6 i 16V (1997.08 - 2000.09); 1598 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: C 16 SEL
OPEL CORSA C (F08, F68)
1.0 (2000.09 - ???); 973 ccm - 58 KM/43 kW; Silnik: Z 10 XE
1.2 (2000.09 - ???); 1199 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: Z 12 XE
1.8 (2000.09 - ???); 1796 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: Z 18 XE
1.4 (2000.09 - ???); 1389 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: Z 14 XE
OPEL FRONTERA A (5_MWL4)
2.2 i (54MWL4) (1995.03 - 1998.10); 2198 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: X 22 XE
OPEL FRONTERA A Sport (5_SUD2)
2.0 i (52SUD2, 55SUD2) (1992.03 - 1998.10); 1998 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: C 20 NE; X 20 SE
OPEL FRONTERA B (6B_)
2.2 i (6B_ZC, 6B_VF, 6B_66, 6B_76) (1998.10 - ???); 2198 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: Y 22 SE; X 22 SE
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_)
2.0 (1990.09 - 1994.03); 1998 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: C 20 NEF
2.0 (1990.09 - 1994.03); 1998 ccm - 99 KM/73 kW; Silnik: C 20 NEJ
2.0 i (1986.09 - 1994.03); 1998 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: C 20 NE
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_)
2.0 (1994.03 - 1999.09); 1998 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: X 20 SE
2.0 16V (1994.03 - 1999.09); 1998 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: X 20 XEV
3.0 V6 (1994.04 - 2001.02); 2962 ccm - 211 KM/155 kW; Silnik: X 30 XE
2.2 16V (1999.09 - 2003.07); 2198 ccm - 144 KM/106 kW; Silnik: Y 22 XE; Z 22 XE
2.0 (1994.03 - 2000.12); 1998 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: 20 SE
OPEL SINTRA
2.2 i 16V (1996.11 - 1999.04); 2198 ccm - 141 KM/104 kW; Silnik: X 22 XE
3.0 i 24V (1996.11 - 1999.04); 2962 ccm - 201 KM/148 kW; Silnik: X 30 XE
OPEL SPEEDSTER
2.0 Turbo (2003.04 - ???); 1998 ccm - 200 KM/147 kW; Silnik: Z 20 LET
OPEL TIGRA (95_)
1.4 16V (1994.07 - 2000.12); 1389 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: X 14 XE
1.6 16V (1994.07 - 1998.08); 1598 ccm - 106 KM/78 kW; Silnik: X 16 XE
1.4 16V (1997.08 - 2000.12); 1389 ccm - 86 KM/63 kW; Silnik: X 14 XE
1.6 16V (1997.08 - 1998.08); 1598 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: C 16 SEL
OPEL TIGRA TwinTop
1.8 (2004.06 - ???); 1796 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: Z 18 XE
OPEL VECTRA A (86_, 87_)
OPEL VECTRA B (36_)
OPEL VECTRA C
1.8 16V (2002.04 - ???); 1796 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: Z 18 XE
3.2 V6 (2002.08 - ???); 3175 ccm - 211 KM/155 kW; Silnik: Z 32 SE
1.6 16V (2004.06 - ???); 1598 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: Z 16 XE
1.8 (2002.04 - ???); 1796 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: Z 18 XEL
3.2 V6 (2002.08 - ???); 3175 ccm - 211 KM/155 kW; Silnik: Z 32 SE
1.8 16V (2002.08 - ???); 1796 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: Z 18 XE
OPEL ZAFIRA (F75_)
1.6 16V (1999.04 - 2005.06); 1598 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: X 16 XEL; Z 16 XE
1.8 16V (1999.04 - 2000.09); 1796 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: X 18 XE1
1.8 16V (2000.09 - 2005.06); 1796 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: Z 18 XE
2.0 OPC (2001.09 - 2005.06); 1998 ccm - 192 KM/141 kW; Silnik: Z 20 LET
2.0 OPC (2002.11 - 2005.06); 1998 ccm - 200 KM/147 kW; Silnik: Z 20 LER; Z 20 LET