Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUZUKI XF 650 FREEWIND 99r/49tys/PRAWIE JAK DR 650

26-10-2014, 17:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 666 zł     
Użytkownik joannahiller
numer aukcji: 4693372660
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 237   
Koniec: 26-10-2014 16:39:32

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 49000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Suzuki XF 650 Freewind 1999 r.

 

Motocykl użytkowany przeze mnie dwa sezony, bezawaryjny, wygodny, ekonomiczny zarówno w mieście jaki i na trasie.

Wszystkie konserwacje i wymiany oleju dokonywane przed sezonami.

Przed kolejnym należy przeprowadzić kontrolę luzów zaworowych i wymianę oleju w lagach.

Napęd posiada jeszcze zapas naciągu.

Przebieg realny (po kontakcie z poprzednim właścicielem) – wynosi niecałe 49 000 km.

Łańcuch rozrządu w połowie naciągu.

Wycena takiego egzemplarza to 4[zasłonięte]500-55 zł.

Ze względu na ślady użytkowania (zadrapania lewej lagi, lakieru w kilku miejscach, lewego dekla, osłony filtra oleju)
wyceniam mój motocykl na  5000 zł.

We wszystkich punktach (felgi, lagi, dekle) znalazłam nabity jednakowy, zgodny numer ramy –
co znaczy, że elementy są oryginalne.

Muszę jednak doliczyć za wymienione poniżej elementy które sprawiają, że moto wygląda zacnie i nie wymaga żadnego wkładu finansowego – poza kosztami paliwa.

W motocyklu zamontowano:

1. Opona przód – Continental Trail Attack (do wglądu oryginalna opona z 1998 r. –
niestety rozcięta bo jej demontaż był horrorem).

2. Opona tył Bridgestone BW 502 – stara opona do wglądu.

3. Wymienione obie dętki – grube IRC cross/enduro.

4. Kierownica ZETA – renomowany producent akcesoriów cross/enduro.

5. Handguards z listkami ZETA – osłona klamek i kierownicy.

6. Przewód hamulcowy – przód – w oplocie stalowym HELL.

7. Nowy akumulator EXIDE (gwarancja).

8. Kufer AWINA 48 l (na dwa kaski) + dwie płyty i komplet kluczyków.

9. Alarm z dwoma pilotami (czujnik ruchu, odcięcie zapłonu).

10. Stopka centralna oryginał.

11. Pierdoły takie jak:
korek spustowy oleju z magnesem, zegarek z termometrem OXFORD, czerwone kluczyki SUZUKI,
ksero instrukcji w języku polskim.

 

W motocyklu zrobiono:

1. Regularnie wymieniany olej/filtr  (oddaję w bańce połowę do zmiany na wiosnę).

2. Świece zapłonowe zmienione po kupnie (mają ok. 10 tys. km)

3. Wymienione łożyska w główce ramy (stare do wglądu).

4. Zmienione klocki hamulcowe oraz płyn hamulcowy (przód/tył).

5. Zmienione pokrycie siodła (skaj DAYTONA firmy Novarti) wraz z obniżeniem kanapy (o 2-3 cm) dla osoby o niższym wzroście (oddaję stare pokrycie).

 

Wszystkie zamontowane rzeczy kosztowały 2200 zł i wyceniam je na 1666 zł.

 

W związku z powyższym cena jaka mnie interesuje to 6666 zł
– ubezpieczenie do maja 2015r., przegląd do lipca 2015r.

 

Polecam motocykl do codziennego użytku –
zwrotny, ekonomiczny (4-5 l/100 km), duży prześwit, lekki (do ogarnięcia dla drobniejszego jeźdźca), uniwersalny (bardzo wygodny do jazdy z pasażerem) także w lekkim terenie.

 

Nie chcę się pozbyć motocykla za wszelką cenę, mam go gdzie trzymać i nie oddam go do komisu ponieważ nigdy mnie nie zawiódł i chcę żeby trafił do fajnego nowego właściciela i dał mu tyle frajdy co mnie przez prawie 10 000 km.

 

Motocykl pali bezproblemowo, ładnie brzmi i jak na swoje 47 KM daje sporo przyjemności z jazdy. Biegi wchodzą idealnie (zawsze zmieniam z międzygazem).

Możliwość jazdy próbnej po wpłacie całej kwoty i podpisaniu Umowy.

Ze względu na moją pracę –
możliwość obejrzenia i jazdy jedynie w weekendy
na Bałutach w Łodzi lub w Aleksandrowie Łódzkim.


 

POLECAM I PROSZĘ O POWAŻNE OFERTY (szanujmy swój czas) !!!!

Telefon kontaktowy 666-[zasłonięte]-585

E-mail: [zasłonięte]@interia.pl