Suzuki XF 650 Freewind 1999 r.
Motocykl użytkowany przeze mnie dwa sezony, bezawaryjny, wygodny, ekonomiczny zarówno w mieście jaki i na trasie.
Wszystkie konserwacje i wymiany oleju dokonywane przed sezonami.
Napęd posiada jeszcze zapas naciągu.
Przebieg realny (po kontakcie z poprzednim właścicielem) – wynosi niecałe 49 000 km.
Wycena takiego egzemplarza to 4[zasłonięte] 000-55 zł.
Ze względu na ślady użytkowania (zadrapania lewej lagi, lakieru w kilku miejscach, lewego dekla, osłony filtra oleju) wyceniam mój motocykl na 4555 zł .
We wszystkich punktach (felgi, lagi, dekle) znalazłam nabity jednakowy, zgodny numer ramy – co znaczy, że elementy są oryginalne.
Muszę jednak doliczyć za wymienione poniżej elementy, które sprawiają, że moto wygląda zacnie i nie wymaga żadnego wkładu finansowego – poza kosztami paliwa.
W motocyklu zamontowano:
1. Opona przód – Continental Trail Attack (do wglądu oryginalna opona z 1998 r. – niestety rozcięta bo jej demontaż był horrorem).
2. Opona tył Bridgestone BW 502 – stara opona do wglądu.
3. Wymienione obie dętki – grube IRC cross/enduro.
4. Kierownica ZETA – renomowany producent akcesoriów cross/enduro.
5. Handguards z listkami ZETA – osłona klamek i kierownicy.
6. Przewód hamulcowy – przód – w oplocie stalowym HELL.
7. Nowy akumulator EXIDE (gwarancja).
8. Kufer AWINA 48 l (na dwa kaski) + dwie płyty i komplet kluczyków.
9. Alarm z dwoma pilotami (czujnik ruchu, odcięcie zapłonu).
10. Stopka centralna oryginał.
11. Pierdoły takie jak: korek spustowy oleju z magnesem, czerwone kluczyki SUZUKI, ksero instrukcji w języku polskim.
W motocyklu zrobiono:
1. Regularnie wymieniany olej/filtr (oddaję w bańce połowę do zmiany na wiosnę).
2. Świece zapłonowe zmienione po kupnie (mają ok. 10 tys. km)
3. Wymienione łożyska w główce ramy (stare do wglądu).
4. Zmienione klocki hamulcowe oraz płyn hamulcowy (przód/tył).
5. Zmienione pokrycie siodła (skaj DAYTONA firmy Novarti) wraz z obniżeniem kanapy (o 2-3 cm) idealnie dla osoby o niższym wzroście.
Wszystkie zamontowane rzeczy kosztowały 2200 zł i wyceniam je na 1000 zł.
W związku z powyższym cena jaka mnie interesuje to 5555 zł – ubezpieczenie do maja 2015r., przegląd do lipca 2015r.
Polecam motocykl do codziennego użytku – zwrotny, ekonomiczny (4-5 l/100 km), duży prześwit, lekki (do ogarnięcia dla drobniejszego jeźdźca), uniwersalny (bardzo wygodny do jazdy z pasażerem) także w lekkim terenie.
Motocykl pali bezproblemowo, ładnie brzmi i jak na swoje 47 KM daje sporo przyjemności z jazdy. Biegi wchodzą idealnie (zawsze zmieniam z międzygazem).
Możliwość jazdy próbnej po wpłacie całej ustalonej kwoty i podpisaniu Umowy.
Ze względu na moją pracę i pogodę możliwość obejrzenia i jazdy jedynie w weekendy w Dalikowie (pomiędzy Aleksandrowem Łódzkim a Poddębicami)
Z pozdrowieniami dla wszystkich poszukiwaczy rys i zjechanych śrubek :) link do galerii skaz motocykla :)
http://www.fotosik.pl/u/jokerrix/album/[zasłonięte] 17019
Telefon kontaktowy[zasłonięte] 606-12-80