SPRZEDAM SUZUKI X90
1998r
170 000 km
4X4
SAMOCHÓD ZMODYFIKOWANY WIZUALNIE I TECHNICZNIE, PRACE ZAKOŃCZONE 01.11.2014
AUTO PO PEŁNYM SERWISIE :
ROZRZĄD
ŚWIECE I PRZEWODY
MISKA OLEJOWA, OLEJE I FILTRY
WYMIENIONE OLEJE W MOSTACH, SKRZYNI I REDUKTORZE
FILTR PALIWA
NOWE OC
WYCZYSZCZONA MECHANICZNIE I CHEMICZNIE RAMA, ZABEZPIECZONA ANTYKOROZYJNIE
PREPARATAMI AKTYWNYMI, LAKIEREM EPOKSYDOWYM I POWŁOKĄ ELASTYCZNĄ
MODYFIKACJE
BODY LIFT 7 CM
LIFT ZAWIESZENIA 5 CM
NOWY PRZEDNI STALOWY ZDERZAK Z SERII ON-ROAD
NOWY TYLNY STALOWY ZDERZAK Z SERII ON-ROAD
PRZELOTOWY UKŁAD WYDECHOWY 3 CALOWY
NOWE OPONY AT 235/85R16
NIE WIDOCZNE NA ZDJĘCIACH PROGI POD HI-LIFT Z SERII OFF-ROAD
Samochód zakupiłem we wrześniu w celu dopasowania do x90 nowej serii zderzaków on-road i off-road (ceny dostępne poniżej)
Jako baza opisywana x90 była w stanie nienagannym, i jak na vitarę szosową spisywała się znakomicie, wyposażona była w opony 225/50r16, spalała 7 l / 100 km i równo przy 3 tys / obr na minutę na piątym biegu osiągała licznikowe 120km/h a po zakrętach "latała" prawie jak mx-5 ;)
Obecnie samochód z racji zachowania oryginalnego wnętrza i rozsądnych modyfikacji idealny do całotygodniowego używania w mieście i walki z krawężnikami, studzienkami i miejscami parkingowymi niewykorzystanymi przez zwykłe samochody, a wolnym czasie do szeroko pojętej zabawy w terenie - mimo wszystko związanej z jazdą a nie topieniem go w błocie - opony AT, w środku dalej znajduje się wykładzina, radio itp.
Dodatkowo samochód idealnie sprawdzi się zimą dzięki większemu prześwitowi i oponom które zadbają o odpowiednią przyczepność na każdej nawierzchni.
Latem z racji drzwi bez ramek i zdejmowanym panelom dachowym możemy poczuć się jak w kabriolecie.
Nowemu właścicielowi zostawiam również kwestię wyboru co do układu wydechowego - obecny przelotowy schowany jest za ramą i nie ma możliwości aby go uszkodzić podczas "normalnej" eksploatacji jednak jest odrobinę głośniejszy od oryginału i jeśli nie pasuje Ci ten dźwięk - bez żadnej dopłaty zamontujemy w samochodzie nowy układ wydechowy taki jak siedzi tam seryjnie.
Mimo wszystko nie widzę problemu aby dla potencjalnego nabywcy przygotować ten samochód według jego uznania - wyciągarka, snorkel, opony mt lub simex?
Na wszystkie wymienione w samochodzie elementy nowy nabywca dostanie pisemną gwarancję którą w razie potrzeby będzie realizował w bezpośrednio naszym warsztacie!!!
JEŚLI MASZ JUŻ X90 LUB ZWYKŁĄ VITARĘ A CHCESZ JĄ ZMODYFIKOWAĆ PONIŻEJ PODAJĘ CENY I SPECYFIKACJE NIEKTÓRYCH ELEMENTÓW:
ZDERZAK PRZEDNI X90 ON-ROAD, CZARNY
(MOŻLIWY KAŻDY KOLOR LAKIEROWANIA JEŚLI DOSTARCZYSZ ODPOWIEDNI LAKIER)
WYKONANY Z BLACHY 2,5 mm O WADZE 12 KG - CZYLI TYLE ILE WAŻY ORYGINAŁ!!! 899 ZŁ
ZDERZAK PRZEDNI X90 OFF-ROAD Z PŁYTĄ POD WYCIĄGARKĘ, CZARNY
WYKONANY Z BLACHY 3 mm, MOCOWANIA I PŁYTA 10 mm MASA 19 KG - 1199 ZŁ
MOŻLIWOŚĆ DOMÓWIENIA ORUROWANIA OCHRONNEGO WSPAWANEGO LUB PRZYKRĘCANEGO DO ZDERZAKA - OD 250 ZŁ
ZDERZAK TYŁ ON-ROAD CZARNY
X90 699 ZŁ
VITARA 749 ZŁ
ZDERZA TYŁ OFF-ROAD Z BLACHY 3 mm I PŁYTĄ UMOŻLIWIAJĄCĄ ZAŁOŻENIE WYCIĄGARKI
X90 849 ZŁ
VITARA 899 ZŁ
OSŁONA SILNIKA, MOSTU I SKRZYNI LUB ZABUDOWANIE CAŁEGO PODWOZIA OD 299 ZŁ
BODY LIFT 5 cm, 6 cm , 7 cm LUB 8 cm - OD 699 ZŁ
LIFT NADWOZIA 5 cm - OD 599 ZŁ
KONSERWACJA Z ODDZIELENIEM NADWOZIA OD RAMY,
MYCIE/PIASKOWANIE/SODOWANIE/CHEMIA (DO WYBORU CO KTO LUBI)
NAPRAWA USZKODZEŃ SPOWODOWANYCH PRZEZ KOROZJĘ,
NAŁOŻENIE PREPARATÓW AKTYWNIE REAGUJĄCYCH I PENETRUJĄCYCH NA CAŁĄ RAMĘ I PODWOZIE
NAŁOŻENIE PODKŁADU EPOKSYDOWEGO
NAŁOŻENIE ELASTYCZNEJ POWŁOKI
NP. DLA X90 CZY KRÓTKIEJ VITARY - 1200 ZŁ Z GWARANCJĄ
W razie pytań 600-[zasłonięte] -622
W ODPOWIEDZI NA LICZNE PYTANIA:
1) MODERNIZACJA ZAKOŃCZONA 1.11.2014 I OD TEGO CZASU SAMOCHÓD W NORMALNEJ EKSPLOATACJI - PRZEJECHAŁEM JUŻ Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ JAKIEŚ 300 km I JEŹDZI CO NAJMNIEJ TAK DOBRZE JAK WYGLĄDA !
2) UKŁAD WYDECHOWY, CHOCIAŻ PRZELOTOWY JEST CAŁKIEM CICHY - ODROBINĘ GŁOŚNIEJSZY OD STANDARDOWEGO ( CO UWAŻAM ZA ATUT W TEGO TYPU SAMOCHODZIE) ZA TO SPRYTNIE PRZYTULONY DO RAMY ABY NIE URWAĆ GO GDZIEŚ W TERENIE ;)
3) MOŻLIWA ZAMIANA - JAKO, ŻE TEN SAMOCHÓD MIMO WSZYSTKICH ZALET I JEGO UNIWERSALNOŚCI JEST PEWNEGO RODZAJU ZABAWKĄ W ZWIĄZKU Z CZYM MOGĘ GO ZAMIENIĆ NA INNĄ ZABAWKĘ - MOTOCYKL CROSSOWY ? ENDURO ? ATV ? INNE 4X4 KTÓRE MOGĘ EWENTUALNIE POMOTAĆ A TY BĘDZIESZ MIAŁ OD RAZU GOTOWY SAMOCHÓD ?
4) GWARANCJA - JAK NAPISANE TAK JEST - OTRZYMUJESZ NA PIŚMIE LISTĘ WYMIENIONYCH PODZESPOŁÓW I PRZEPROWADZONYCH PRAC - CZYLI TAK JAKBYŚ KUPIŁ SERYJNY SAMOCHÓD, WSTAWIŁ GO DO NASZEGO WARSZTATU A MY PRZEPROWADZILIŚMY MODERNIZACJĘ TWOJEJ FURY - WSZYSTKO CO W MOJEJ X90 ZOSTAŁO ZMIENIONE MASZ NA PIŚMIE - A JAK COŚ SIĘ POSYPIE (W CO SZCZERZE WĄTPIĘ) NAPRAWIMY TO BŁYSKAWICZNIE!
5 ) NEGOCJACJA CENY - PRÓBOWAĆ MOŻNA - ALE Z DRUGIEJ STRONY KUP ZDROWĄ X90 W ORYGINALNE I ZRÓB CAŁY SERWIS, PROFESJONALNĄ KONSERWACJĘ RAMY , LIFT ZAWIESZENIA I BUDY, DO TEGO JESZCZE ZDERZAKI STALOWE, PROGI I WYDECH, KUP NOWE OPONY, OPŁAĆ OC I CO ILE CI WYSZŁO 20 000 ZŁ ? CHYBA, ŻE TRAFISZ OKAZJĘ ZA 3 KOŁA RESZTĘ POSPAWA ZENEK ZA WINKLEM A OPONY PRZEŁOŻYSZ Z ROZRZUTNIKA DO GNOJU ;)
Z DRUGIEJ STRONY MOŻNA KUPIĆ ŁADNIE POMOTANE X90 TYLE, ŻE NIE MASZ POJĘCIA ILE TO JUŻ W DUPĘ DOSTAŁO I ILE JESZCZE WYTRZYMA....... ALBO POZBAWIONE JEST WYKŁADZINY, WYGŁUSZEŃ ITP I KOMPLETNIE NIE NADAJE SIĘ DO NORMALNEJ JAZDY PO MIEŚCIE.