Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUZUKI TL1000s duzo dodatków!! zamiana na inny!!

28-01-2012, 14:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik site
numer aukcji: 2066592548
Miejscowość ozorków
Wyświetleń: 331   
Koniec: 28-01-2012 14:08:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPIS

Motocykl posiadam od 2007r przez ten okres nie zdarzyla sie zadna awaria jedynie wymieniane byly czesci eksploatacyjne (wszystkie z górnej półki nigdy nie oszczedzalem na motocyklu) min w tym sezonie wymieniony olej (motul 7100) filtry, akumulator, w zeszlym sezonie caly naped nowy (złoty wzmocniony DID i zebatki tez DID), opona tył (pirelli supercorsa sp), klocki przód i tył (złote EBC), łożysko główki ramy, świece NGK, synchronizacja przepustnic.

MODYFIKACJE

-zmieniony uklad chłodzenia oparty na nowej wersji termostatu z suzuki SV 1000 (krótki obieg) dzieki temu usuwa sie najwieksza wade modelu czyli jazda na zimnej mapie wtrysku, teraz temp w czasie jazdy przekracza 83st. Motocykl pali zdecydowanie mniej i nie wystepuje zjawisko mieszania paliwa z olejem (taki sam uklad chlodzenia z małym obiegiem, jest montowany we wszystkich modelach suzuki SV)

-odseparowany tylny amortyzator łopatkowy od wydechu- nie grzeje sie i zachowuje swoje wlasciwosci amotyzujace

-jednostka sterujaca po upgrade (akcja serwisowa z 1998 mozna sprawdzic w internecie po nr seryjnych komputera zainteresowany moge wyslac zdjecie)

-amortyzator skretu (eliminuje efekt SHIMMY który to nadal opinie TL'ce opinie nie okielznanej i niebezpiecznej maszyny)

-xenony z przodu (soczewka)

-lampa tył biała diodowa

-siedzenia przeprofilowane z wkladkami zelowymi i czerwonym rantem

-tłumiki głośne zbudowane na oryginalnych puszkach ale wnetrze wypelnione wiorami tytanowi i przelotem z siatki tytanowej potrafia w nocy dac niezly pokaz sztucznych ognii ;)

-crash pady z teflonu

-podgrzewane manetki SAITO

Jak widac motocykl doinwestowany i naprawde z zalem sie z nim rozstaje jedynym "wadami" sa slady po glebie parkingowej na prawej owiewce pozatym mozna wsiadac i jechac.

DANE TECHNICZNE:

Pojemność: 1000 ccm

Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa
Typ silnika: widlasty, rozwarcie 90st 2-cylindrowy tzn L-twin
Moc: 125 KM
Masa: 180 kg
Prędkość max: 290 km/h
0-100 km/h: 2.90 s
Rodzaj napędu: łancuch
Skrzynia biegów: 6-cio biegowa

Mozliwa zamiana na inny ciekawy motocykl (cos bardziej turystycznego np SUZUKI DL, KLV, CAPONORD, V-STROM, VARADERO, plus moja doplata)czekam na propozycje na e-maila.

POLECAM OBEJRZEC FILM NA YOU TUBE http://www.youtube.com/watch?v=TyXYuTUi5A4

Tel kontaktowy 606[zasłonięte]413