Miała u mnie zostać dożywotnio, jednak żona coraz częściej chętniej zasiada z tyłu jako plecak. Jak z tyłu jest niektórzy wiedzą, więc muszę zmienić na coś większego (zasadniczo już wybrałem). Sam nie oszczędzałem na sprzęcie i liczę, że nowy właściciel będzie dbać również. Teraz trochę informacji - tak na szybko co pamiętam - szczegóły ma na fakturach oraz w zapiskach (wszystko do wglądu i przekazania). Motocykl przyprowadzony z Anglii w listopadzie 2007 roku, pierwsza rejestracja w Anglii 09.2006 (właścicielem była dziewczyna), rejestracja w kraju w marcu 2008 r. Motocykl po przywiezieniu do Polski miał 4000 km. Posiadam jeszcze zdjęcia z ogłoszenia. Lampa przednia zmieniona na europejską. Wszelkie płyny eksploatacyjne wymieniane zgodnie z zaleceniami producenta (olej, filtry, płyn chłodnicy, płyn hamulcowy). Zaraz po kupnie dołożone crashpady Zipser i zalany olej Castrol Power 1 Rancing - wymieniany zawsze co 6000 km lub raz w roku. Przy 13000 km zmienione świece na irydowe i w między czasie założone przewody w stalowym oplocie HEL oraz lusterka z MuZ1000, tylne crahpady. Przy 18000 km wymieniony filtr powietrza i założone aTRE (wpinane w instalację na kostkach - łatwo zdemontować), krótkie klamki a'la Pazzo. Przy 19000 km wymienione pierwszy raz opony na Qualifiery D209. Przy 25000 km duży przegląd w Poland Position. Dodatkowo wymiana kloszy kierunkowskazów na przyciemniane. Przy 29000 km zmieniony napęd na DID + Sunstar + zmieniony uszczelniacz wałka zdawczego w PP. Przy 31000 km wymienione sprężyny na progresywne Wilbersa. Przy 33000 km zmienione opony na Pirelli Angel ST oraz akumulator (Yuasa). Ponadto przy 33000 km: - malowane lagi proszkowo na czarno, - wymieniony olej, uszczelniacze i panewki przedniego zawieszenia, - zalany olej Shell Advance Ultra 4T 10W-40 - malowanie proszkowo felgi przedniej i tylnej (wymiana łożysk i uszczelniaczy), - malowanie całej półki i górnej proszkowo (wymienione łożyska główki ramy - były ok, ale wymieniłem przy okazji), - nowe lusterka od Kawy ER-6N, - założone nowe gniazdo 12V przy kierownicy. Przy 36000 km: - wymieniony filtr powietrza HiFlo, - weryfikacja stanu świec (nie wymagały wymiany mimo 24kkm), - synchronizacja przepustnic w Suzuki Piaseczno. Aktualny przebieg to 39000km Oryginalne klamki, lusterka, klosze kierunków, lampa przednia, przewody hamulcowe, śruby podtrzymujące silnik w miejscu crashpadów oddam z motocyklem za symboliczną dopłatą. Na tę chwilę do zrobienia: - wymiana oleju,
- wymiana płynu hamulcowego, - za około 3-4k km wymiana klocków hamulcowych z przodu (są jeszcze oryginalne od nowości),
- przy 48000 km kontrola luzu zaworowego i kontrola przepustnic. Ubezpieczenie do marca przyszłego roku, przegląd techniczny do października.
tel. 515 [zasłonięte] 075