Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki SV 650N K6 - nie CBF, Bandit, Fazer, ER6

30-08-2014, 21:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik golkow
numer aukcji: 4521326585
Miejscowość Gołków
Wyświetleń: 141   
Koniec: 30-08-2014 21:14:04

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 39000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 72
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Miała u mnie zostać dożywotnio, jednak żona coraz częściej chętniej zasiada z tyłu jako plecak. Jak z tyłu jest niektórzy wiedzą, więc muszę zmienić na coś większego (zasadniczo już wybrałem). Sam nie oszczędzałem na sprzęcie i liczę, że nowy właściciel będzie dbać również.

Teraz trochę informacji - tak na szybko co pamiętam - szczegóły ma na fakturach oraz w zapiskach (wszystko do wglądu i przekazania). Motocykl przyprowadzony z Anglii w listopadzie 2007 roku, pierwsza rejestracja w Anglii 09.2006 (właścicielem była dziewczyna), rejestracja w kraju w marcu 2008 r. Motocykl po przywiezieniu do Polski miał 4000 km. Posiadam jeszcze zdjęcia z ogłoszenia. Lampa przednia zmieniona na europejską. Wszelkie płyny eksploatacyjne wymieniane zgodnie z zaleceniami producenta (olej, filtry, płyn chłodnicy, płyn hamulcowy).

Zaraz po kupnie dołożone crashpady Zipser i zalany olej Castrol Power 1 Rancing - wymieniany zawsze co 6000 km lub raz w roku.
Przy 13000 km zmienione świece na irydowe i w między czasie założone przewody w stalowym oplocie HEL oraz lusterka z MuZ1000, tylne crahpady.
Przy 18000 km wymieniony filtr powietrza i założone aTRE (wpinane w instalację na kostkach - łatwo zdemontować), krótkie klamki a'la Pazzo.
Przy 19000 km wymienione pierwszy raz opony na Qualifiery D209.
Przy 25000 km duży przegląd w Poland Position. Dodatkowo wymiana kloszy kierunkowskazów na przyciemniane.
Przy 29000 km zmieniony napęd na DID + Sunstar + zmieniony uszczelniacz wałka zdawczego w PP.
Przy 31000 km wymienione sprężyny na progresywne Wilbersa.
Przy 33000 km zmienione opony na Pirelli Angel ST oraz akumulator (Yuasa).

Ponadto przy 33000 km:
- malowane lagi proszkowo na czarno,
- wymieniony olej, uszczelniacze i panewki przedniego zawieszenia,
- zalany olej Shell Advance Ultra 4T 10W-40
- malowanie proszkowo felgi przedniej i tylnej (wymiana łożysk i uszczelniaczy),
- malowanie całej półki i górnej proszkowo (wymienione łożyska główki ramy - były ok, ale wymieniłem przy okazji),
- nowe lusterka od Kawy ER-6N,
- założone nowe gniazdo 12V przy kierownicy.

Przy 36000 km:
- wymieniony filtr powietrza HiFlo,
- weryfikacja stanu świec (nie wymagały wymiany mimo 24kkm),
- synchronizacja przepustnic w Suzuki Piaseczno.

Aktualny przebieg to 39000km

Oryginalne klamki, lusterka, klosze kierunków, lampa przednia, przewody hamulcowe, śruby podtrzymujące silnik w miejscu crashpadów oddam z motocyklem za symboliczną dopłatą.

Na tę chwilę do zrobienia:
- wymiana oleju,

- wymiana płynu hamulcowego,
- za około 3-4k km wymiana klocków hamulcowych z przodu (są jeszcze oryginalne od nowości),

- przy 48000 km kontrola luzu zaworowego i kontrola przepustnic.

Ubezpieczenie do marca przyszłego roku, przegląd techniczny do października.

 

tel. 515 [zasłonięte] 075