Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki SV 1000S SV1000

17-07-2012, 2:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 600 zł     
Użytkownik thewisnia
numer aukcji: 2458490325
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 418   
Koniec: 14-07-2012 18:25:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 



Witam.

Sprzedam swoją ulubioną maszynę:

Suzuki SV 1000S, rocznik 2003.

Motocykl w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, sporo dodatków.

 

Ale do rzeczy:

Przebieg: 77300km, realny, a nie jak w większości dostosowany do sprzedaży na allegro i otomoto. Po prostu co roku regularnie kierowca nabijał nim około 7 tys. km, co dla mnie jest prawidłowe.

Cena, mimo, ze wysoka, jest adekwatna do stanu maszyny.

Motocykl kupiony w Polsce, ja jestem 3 właścicielem.

SV1000 to maszyna nie na pierwszy raz, więc laikom nie sprzedam.

 

Przed każdym sezonem wymieniałem:

- olej

- płyn chłodniczy

- płyn hamulcowy (cały)

- płyn do sprzęgła (bo jest hydrauliczne)

- filtr oleju

- filtr powietrza (tu akurat bez wymiany, bo jest KN, czyszczony przed sezonem i w połowie sezonu)

Ponadto przed sezonem smarowałem łożyska w kołach.

Jest z gatunku tych, co to myją i smarują motocykl jak tylko się delikatnie zabrudzi. sporadycznie stał na noc na zewnątrz, ale pod przykryciem, a zazwyczaj to w garażu.

W czasie swojego użytkowania w motocyklu wymieniłem/dołożyłem:

- nowe, twardsze sprężyny, uszczelniacze, kapturki przeciwpyłowe oraz olej – w przednich amortyzatorach

- łożysko główki ramy

- łożyska i uszczelniacze w przednim kole

- oś w przedni kole

- obie opony (przednia ma obecnie przebieg ok. 300km, tylna około 1500km), na przedniej są prawie wszystkie frędzle. Obie to Micheliny Pilot Sport.

- tarcze hamulcowe przednie

- błotnik na koło tylne (hugger) w kolorze czarny mat wraz z osłona łańcucha.

- przedłużka przedniego błotnika, żeby nie chlapało na kolektor oraz nie zalewało świecy od jednego gara (w czasie dużej ulewy, jak osłona świecy nie jest wciśnięta prawidłowo, możliwe było zalanie (u mnie się nigdy nie zdarzyło, ale nie cierpię picowania kolektorów co wyjazd J )

- dwa super brzmiące tłumiki: Laser Duotech, dwukomorowe, dające dobry basowy dźwięk, od czasu do czasu strzelają na dohamowaniach.

- wyświetlacz biegów, wykonany przez jednego z majstrów na svforum (solidna robota, żadnych problemów w użytkowaniu)

- crashpady, również wykonane przez jednego z majstrów na svforum, Są dłuższe niż zwykłe, podobno dobrze chronią (u mnie nie musiały, są bez żadnych uszkodzeń).

- pług pod silnikiem

- fender eliminator (czyli inaczej inne mocowanie tablicy rejestracyjnej). Strasznie ciężko wygląda oryginalne mocowanie, więc wybrałem akcesoryjne. Jakby coś, to do motocykla dokładam oryginał.

- trochę obkleiłem niektóre elementy carbonowa folią, aby się nie rysowały (szczególnie plastikowe wykończenia przy siedzeniach oraz miejsce styku kanapy ze zbiornikiem paliwa). Na oględzinach można odkleić, no problem, może dam kilka sztuk folii na ponowne obklejanie J

- zdjęta jest blokada na TRE (większa moc na pierwszych trzech biegach niż w serii, bo fabrycznie producent trochei ja zmniejsza)

- cały napęd został wymieniony w zeszłym roku, ma przejechane około 3000km, więc można powiedzieć, że dopiero się dotarł. Łańcuch regularnie czyszczony naftą i smarowany dobrym smarem

- nowy akumulator (kupiony w kwietniu 2012r.) bo stary miał już problem ze zbyt niskim napięciem przy rozruchu.

Nie jestem handlarzem, sam w większości dbam o stan motocykla.

Sprzedaję, bo zmieniam zainteresowania na te stare bajki z koszami/wózkami no i muszę już rodzinę uspokoić, bo żyć nie daje. Do tego dochodzi zainteresowanie rajdami samochodowymi, więc trochę gotowizny się przyda.


W tym sezonie przejechałem SV-ką około 2000km i niestety, z powodu pracy, nie za często jestem w siodle.


Motocykl został również sprawdzony przez Kose (firma Motokosa, bardzo polecam), gość zna się na rzeczy, wszystko sprawdził, i gra gitara.

Motocykl posiada normalne ślady użytkowania, ale jest ich bardzo niewiele, co dobrze świadczy również o poprzednich właścicielach.

Gdy kupowałem, motocykl miał ślad po parkingówce na prawej stronie owiewki (widać na zdjęciach), ale poprzedni właściciel spolerował to miejsce i go nie robił, ja również, bo mi nie przeszkadzało.

Co do samej jazdy, to prowadzi się lekko, moment ma od samego dołu, ze względu na charakterystykę szarpie trochę na niskich obrotach (rzecz normalna), bardzo elastyczne biegi, znakomite wrażenia zmysłowe. Polecam dla osób, które jeździły mniejszymi motocyklami, SV1000S to przyjemna zmiana na cos w układzie V.

 

Wraz z motocyklem daję trochę części:

- amortyzator skrętu (dostałem od poprzedniego właściciela)

- oryginalne mocowanie tablicy (duże)

- uszczelka (pierścień) od kolektora-2 szt.

- instrukcja obsługi motocykla w języku polskim (wersja papierowa)

- pełna książka serwisowa (manual) w wersji elektronicznej (nie drukowałem, bo łatwiej szukać w razie czego :P )

Na życzenie prześlę filmy z jazdy (go pro) oraz dużo, naprawdę dużo zdjęć.

Drugie zdjęcie obrazuje stan motocykla w roku 2011r.

Motocykla ma ważne OC do czerwca 2013r,. przegląd do kwietnia 2013r.

Jak widać z powyższego, cały czas jest eksploatowany.

Po zakupie śmiało można użytkować bez żadnych przeszkód i mankamentów.

 

Jeżeli boisz się o duży przebieg, to spokojna głowa, ten piec wytrzyma przynajmniej drugie tyle (po zimie odpala za strzała, mnie nigdy nie zawiódł).

Jak będzie miły klient, to streszczę mu jeszcze wszystkie aspekty techniczne z jazdy tym motocyklem (bo to zupełnie inna para kaloszy niż jazda litrową rzędówką).

 

Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem telefonu: 502-[zasłonięte]-565 (nie odpowiadam na sms-y). Motocykl do obejrzenia w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na konkretny termin. Ewentualnie mogę gdzieś podjechać, jak będę miał czas.

Zapraszam.