Witam.
Sprzedam Suzuki SV 1000 S '06r.
Motocykl sprowadzony z Francji , w moich rękach od 4 lat,używany turystycznie, technicznie sprawny,zarejestrowany i ubezpieczony OC 05.2015r.
Stan techniczny:
w ubiegłym sezonie przed wyjazdem do Chorwacji wymienione(od tego czasu zrobione około 3tys/km):
-uszczelniacze przedniego zawieszenia + olej Motul
-filtr powietrza
-wymiana płytek zaworowych + regulacja zaworów
-wymiana płynów hydraulicznych(hamulcowy + sprzęgła)
-wymiana tarcz hamulcowych + klocki hamulcowe "EBC Gold HH"
-regulacja/synchronizacja wtrysków
-kontrola rozrządu
-wymiana oleju Motul + filtr K&N 15/05/2014
-regulacja TPS 15/05/2014
Dodatki:
-bardzo ładny lakier metalik z dodatkami MAT metaliku(motocykl w oryginale był grafitowy)
-crash pady
-wyższa kierownica "Tomaselli"
-wypełnienie zadupka z wbudowanymi kierunkowskazami LED
-kierunkowskazy przednie LED
-błotnik tylnego koła
-przelotowe wydechy Trioval-dają piękny przyjemny basowy dźwięk, mają możliwość zamontowania DbKillera,
-zmodyfikowane sprzęgło w celu uniknięcia wibracji, szarpania i hałaśliwego stukania(wada fabryczna wszystkich SV,DL,TL 1000)
-opony 40% zyżycia
-spalanie min5,6l/100km -max7,5l/100km(spalanie min przy normalnym obciążeniu i predkości do 140km/h, max-przy 3 kufrach 52l,żona + prędkość 150km-170km/h)
-prędkość max 270km/h(max czyli tyle ile udało mi się rozwinąć choć trochę gazu jeszcze było)
Do tej pory motocykl nigdy mnie nie zawiódł,a zrobiłem nim ponad 25tyś km,zwiedzając Europę.
Co niestety nie oznacza że nie posiada wad:
-od niedawna świeci się kontrolka rezerwy(wymieniłem termistory rezerwy, sprawdziłem licznik,wszystko jest ok-usterka musi być błaha jakiś brak styku na kostce ale brakuje mi czasu na sprawdzenie reszty instalacji)
-zamontowany jest napęd najmocniejszy z możliwych na rynku "DC AFAM" sprowadzałem go na zamówienie bo marka AFAM w Polsce jest jeszcze mało popularna ale niestety podczas ubiegłych wakacji uszkodził mi się Scottoiller(automatyczna smarownica łańcucha) przez co łańcuch jest nie równomiernie zużyty. Nie wpływa to na jakość jazdy ale uważam że w tym lub przyszłym sezonie musi być wymieniony.
Poza tym uważam że stan motocykla jest bardzo dobry, nie posiada żadnych wad ukrytych,spokojnie mogę dać gwarancję jakości przyszłemu nabywcy.
Motocykl sprzedaję z wielkim żalem, ale powiększa mi się rodzina i muszę zmienić moto na coś bardziej turystycznego, z chęcią zamienię SV na V-strom 1000 K6, lub Yamaha FJR 1300 K5 ewentualnie Honda CB 1300 S K5.
Więcej informacji udzielę telefonicznie(ze względu na pracę, mogę być niedostępny ale proszę nagrać wiadomość lu wysłać SMS to na-pewno oddzwonię)
VIN JS1BX612[zasłonięte]100351
tel. 782-[zasłonięte]-705
|