Dodatki:
- tuningowa owiewka z przodu
- mocowanie i diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
- mniejsze ładniejsze kierunkowskazy
- akcesoryjna osłona chłodnicy
- sportowy tłumik + filtr powietrza K&N (dorzucam również oryginalny tłumik)
- Crash Pady
Parametry techniczne:
http://www.sv650.info/index.php?id=opis/parametry
Polecane strony o Suzuki SV650:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html
http://www.youtube.com/watch?v=u_yswD6EVSU
Jestem normalnym użytkownikiem a nie handlarzem, który próbuje sprzedać motocykl za wszelką cenę.
Suzuki sprawuje się bardzo dobrze, nigdy nie miałem z nim problemów, nie zawiódł mnie w dłuższej trasie jak również w codziennej jeździe po mieście. To właśnie miasto jest jego naturalnym środowiskiem (streetfighter), gdzie spisuje się znakomicie – mała masa, wymiary mniejsze od turystyków, zwrotność i łatwość manewrowania, silnik Vka, który „ciągnie” już od najniższych obrotów!
SV 650 posiada normalne ślady użytkowania, jak każdy motocykl, nie mniej jednak należy wspomnieć o jego dwóch widocznych na zdjęciach wgnieceniach po prawej stronie baku. Oprócz tego, jak twierdził poprzedni właściciel, motocykl miał typową „parkingówkę”. Jak wyglądała ta „typowa parkingówka” – nie wiem, ale szczerze mówiąc jest to już nieważne. Motocykl oglądany był w serwisie i ogólna diagnoza wyszła: „motocykl jest w porządku”. Także nie było żadnych wad, które wymagają naprawy, oczywiście poza tymi estetycznymi (ale one w zupełności nie przeszkadzają kierowcy:)), – lać paliwo, wsiadać i cieszyć się z jazdy!!!:)
Sam przejechałem nim około 1200 km i…pomimo wcześniejszych wymagań (dobry streetfighter na miasto z rozsądnym spalaniem), stwierdzam, że teraz chce motocykl mocniejszy i z owiewkami, który posłuży mi na dłuższe trasy poza miastem. To jedyny powód sprzedaży.
Motocykl nadaje się dla początkujących motocyklistów jak również dla tych bardziej doświadczonych, którzy wyciągną z niego 100% możliwości. Pomimo „kopa” jaki posiada SVka, jest do ogarnięcia dla amatora dwóch kółek;)
MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY (w granicach rozsądku oczywiście).
Wszelki kontakt pod nr 796[zasłonięte]642 oraz e-mail: [zasłonięte]@wp.pl
Zapraszam na jazdę testową do Wrocławia.
Opcja Kup Teraz tylko po wcześniejszych oględzinach motocykla!!!
|