Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki Samurai - gotowy do sezonu w klasie extreme

11-06-2014, 11:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55 000 zł     
Użytkownik franc4x4
numer aukcji: 4282732866
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1711   
Koniec: 11-06-2014 11:32:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Silnik: Vitara 1.6 8V 92 km - tak też jest w dowodzie rejestracyjnym ! Karoseria: Blacharka po remoncie, snorkel wykonany z kwasówki idący centralnie do środka dachu, szyby na korbkę (-; + wyprofilowane zderzaki + poszerzenia nadkoli (niełamliwe bo z gumy), zaślepiona tylna gródź, obudowane nadkola, wpasowane przednie i tylne lampy. Osłony: reduktora i skrzyni. Mosty - pancerne czterosatelitowe od Toyota BJ70 HD z odciążonymi półosiami + 2 blokady 100% zapinane mechanicznie. Te mosty to biały kruk nawet wśród toyociarzy ! Zawiecha: Coilovery Shocks made in UK. Skok 20 cm, sprężyny dedykowane do masy pojazdu + haltpasy i odboje. Wahacze od Toyoty Land Cruiser. Przekładnia kierownicza : Toyota HDJ 80 Wspomaganie: + chłodniczka - Mitsubishi Pajero Chłodzenie: Chłodnica + wentylatory od VW Passata B5 ( możliwość ręcznego włączenia wentylatorów) bez wymuszania obiegu dodatkową pompą wody. Oczywiście chłodnica z tyłu auta. Klatka: Zewnętrzna Zgodna z zał. J wykonana z rury bezszwowej + wzmocnienia krzyżowe + progi umożliwiające prześlizgiwanie się po drzewach z nakładkami antypoślizgowymi Opony - Super Swamper Bogger 33/14,5/15 + beadlocki wewnętrzne Staun oryginał. Felgi - alu ET - 55 + dystanse. PTO: konstrukcja własna ( testowana w wielu Suzukach w ramach PLP - niezniszczalna). Wykonana zgodnie ze sztuką materiałoznawstwa. Zapina i rozpina się jednym palcem. Bęben luzowany jest za pomocą linki od ręcznego. Reduktor Samurai z wolnym 5;9 przełożeniem (calmini) i wzmocnioną 2 punktową obudową.. Windy- Brdm alu przód + 50m liny syntetycznej Viking 14mm + Superwinch EP 9.0 tył + 30m liny Dyneema 12mm Zbiornik paliwa - plastikowy, zamykany o pojemności 50l. Elektryka: całość oparta na przkaźnikach od Toyoty + klasycznych bezpiecznikach. Instalacja przeniesiona pod dach, zapalanie i wyłączanie auta bezkluczykowe. Panel sterowania pod dachem. Oświetlenie: przód LedBar 24 diody przód + 2 xenony dach, + 2 lampy robocze diodowe tył + dodatkowe światła stopu umieszczone wysoko + lampki diodowe doświetlające koła + listwa oświetlająca mechanika i kabinę. Zegary: deska: klakson, kierunki, wycieraczki i nagrzewnica+ nadmuch na szybę a wszystko co potrzebne : temperatura wody, ciśnienie oleju, wskaźnik paliwa, ładowanie umieszczone pod dachem. Fotele : dwa kubły Sparco + trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Aku: Optima Yellow jako główny + Banner jako pomocniczy Schowki: Wewnątrz kabiny wodoszczelna skrzynka Pelli na dokumety i telefony + schowek w desce na duperele. Z zewnątrz wodoszczelny zamykany zbiornik o poj 30 l + skrzynka woskowa na narzędzia. Sprzęt : trapy umiejscowione poniżej chłodnicy ( wyciaganie i wkładanie 20 sekund), 2 pasy krótkie w kabinie i jeden długi 30m z tyłu pojazdu. 2 szekle + zblocze ARB mają swoje miejsce w kabinie. Saperka na dachu, siekiera pod nogami pilota + taśmy balastowe na klatce. Dodatki: metromierz Trasek, kamera cofania z 12 calowym monitorem pod dachem+ dodatkowe gniazda zapalniczki do GPS-a i ładowania interkomów + zamykane na kluczyk drzwi do kabiny. Waga: 1340 kg z pełnym bakiem i całym szpejem i cały czas autko przypomina Samuraja a nie rozrzutnik do gnoju ! Osiągi: v max na szosowych 90km/h, v max na reduktorze 68 km/h, spalanie na poziomie 10-11l/100km. To autko to wynik moich 12 letnich doświadczeń w rajdach przeprawowych. Zbudowana praktycznie na nowo pod koniec 2012 roku. Od tej pory brał udział w 3 rajdach: Veprskyj Les Rosja - 3 miejsce, Sokólka Eco Challenge - 5 miejsce i Zmota Challenge jako demo car. Sprzedaję z powodu rezygnacji ze startu w rajdach na rzecz wypraw 4x4 a szkoda, żeby stał. Taka maszyna musi jeździć ! W środowisku rajdowym Suzuka znana pod nickiem "Kleszcz". Naprawdę warto bo koszt budowy auta w takiej specyfikacji przekroczy spokojnie 90000 zł. Auto gotowe do sezonu, ze świeżymi olejami, płynami i po wymianie łożysk. Nic nie kapie, cieknie i dymi- do obejrzenia w Myszyńcu u mojego ( nota bene jednego z lepszych w tej krainie szpeniów od 4x4 ) mechanika. Zarejestrowany z ważnym przeglądem, polisą OC i zieloną kartą umozliwiającą starty w Rosji i na Białorusi. Na wszelkie dodatkowe pytania odpowiem telefoniecznie : 509 [zasłonięte] 840 . Tylko poważne oferty zakupu.