Witam. Do sprzedania SUZUKI SAMURAI 1999r. z silnikiem 1.9 TD. Silnik nominalnie posiadał 63 KM, jednak dzięki modyfikacją moc wzrosła do ok. 75 kM i proszę mi wierzyć, że przy aucie, które fabrycznie waży mniej niż tonę jest to zupełnie wystarczająca moc. Samochód w stanie bardzo dobrym kupiony ponad 1,5 roku temu jako auto do wyjazdów na ryby. Dzięki temu samochodowi można odwiedzać naprawdę fajne miejscówki niedostępne dla zwykłych samochodów. Samochód doinwestowany:
- zamontowano nowy akumulator OPTIMA dedykowany do samochodów terenowych z wyciągarkami elektrycznymi (koszt 850 zł)
- założono komplet nowych opon BFG MT KM2 (koszt 1600 zł) + opona na zapas (koszt 300 zł)
- wymieniono wszystkie oleje tj. w mostach, reduktorze, skrzyni, silniku (koszt olejów 320 zł)
- wymiana oleju w silniku powiązana oczywiście z wymianą kompletu filtrów
- zamontowano box dachowy - bardzo solidny i praktyczny ja trzymam w nim dwa futerały na wędki, spinning, szpadel, dwa siedzenia, a jeszcze i tak jest miejsce (koszt 600 zł box + 200 zł pałąki)
- wymieniono amortyzatory z przodu (koszt 260 zł)
- zamontowano reflektory dalekosiężne - tak jak książka pisze sterowane przekaźnikami (koszt 300 zł)
- wymieniono gumy na stabilizatorze i linkę licznika (koszt 250 zł)
- wymieniono cylinderki hamulcowe z tyłu (koszt 150 zł)
- wymieniono gumy zawieszenia na wiele trwalsze plibusze z poliuretanu (koszt 280 zł)
- wymieniono komplet krzyżaków - 6 szt. na markowe japońskie krzyżaki GMB (koszt 300 zł) dwie sztuki jeszcze mi zostały, gdyż kupiłem na zapas więc dorzucam do auta jako gratis:)
- wymieniono poduszkę silnika oczywiście na oryginalną (koszt 650 zł)
- wymieniono komplet poduszek skrzyni biegów (koszt ok. 200 zł)
- zamontowano oryginalny hi-lift wersja extream - niezbędna rzecz w terenie (koszt 500 zł)
- zamontowano wyciągarke WARN - to nie jest jakiś Dragon czy inny chińczyk tylko rasowa wyciągarka, która nigdy mnie nie zawiodła, a jak jedzie się w pojedynkę jest to rzecz niezbędna ułatwiająca życie w momencie kiedy stracimy zdrowy rozsądek (koszt 3000 zł)
- wykonano porządny zderzak przedni blacha 6mm z płytą pod wyciągarkę blacha 10 mm (koszt ok. 1000 zł)
- wymieniono przewody hamulcowe biegnące wzdłuż ramy na miedziane (koszt 100 zł)
- zamontowano porządne, firmowe resory z tyłu firmy Lovells (koszt 1200 zł)
- wymieniono drążki kierownicze na grubsze i mocniejsze ,a co najważniejsze z pojedynczymi końcówkami znawcy tematu wiedzą, jaki jest koszt wymiany nietypowej podwójnej końcówki w oryginalnych lichych drążkach (koszt 650 zł)
- wymieniono rolkę napinacza paska klinowego (100 zł)
- wymieniono fabryczne (ten kto użytkował Samuraia wie, że bardzo niewygodne) siedzenia na fotele od hondy crx po lifcie (koszt ok 450 zł) - oryginalne fotele mogę dorzucić jako gratis
- wymieniono kompletne sprzęgło (koszt ok. 600 zł)
Ponadto wykonano jeszcze takie prace jak: wymiana paska rozrządu, wymiana klocków hamulcowych, wymiana świec żarowych, wypiaskowano i porządnie zakonserwowano podwozie auta, wykonano osłonę przedniego dyfra. Do auta dla chętnego dorzucam oryginalne drążki kierownicze, dodatkowe szekle oraz oryginalne siedzenia. Jak łatwo policzyć z powyższego kwota doinwestowania auta to prawie 14 tys. zł nie wliczając robocizny, której nie było mało. Samochód w ciągłej eksploatacji, garażowany. Silnik specjalnie nie myty, aby kupujący mógł zobaczyć czy nie ma żadnych wycieków.
Wszelkie informację udzielę telefonicznie mój nr to 506 [zasłonięte] 776. Samochód do obejrzenia w okolicach miejscowości Lubin województwo dolnośląskie.