Cena kup teraz: 8 300 zł
Użytkownik
Hefalump3
numer aukcji: 4466178639
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 927
Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996 Przebieg (km): 144000 Pojemność silnika (cm3): 1300 Moc silnika (KM): 80 Skrzynia biegów: Manualna Rodzaj paliwa: Benzyna Typ: Terenowy Liczba drzwi: 2/3 Kolor: Niebieski Stan: Używany Uszkodzony: Nie Wyposażenie: Radio+CD, Lakier metallic, 4WD Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Możliwa zamiana
SUZUKI SAMURAI 1996 rok produkcji. 1.3 benzyna
Względem serii zostało zmienione/dołożone:
IRONMAN 2" kompletne zawieszenie resory + amortyzatory + wieszaki 20 cm;
KOPIA SIMEX FEDIMA 29" + felgi 7" DEZENT;
Zmienione przełożenia w mostach na 4,875 + odpowietrzenia mostów;
LOCKRIGHT blokada tylnego mostu automatyczna;
ESCAPE 130 000 lbs wyciągarka 2 piloty + zblocze;
Zderzak przedni + zderzak tylny bardzo wytrzymały, ze stelażem na koło, hi-lift i łopatę;
Snorkel
Halogeny przód HELLA + szperacz tył
2 kpl opon FULDA TRAMP szosowe.
dodatkowo fotel kubełkowy SABELT + pasy 4 punktowe SPARCO.
Przez ostatnie 4 lata samochód był używany sporadycznie, wręcz odpalany "od czasu do czasu " żeby się zupełnie nie zastał. Stan blacharski jest mierny - samochód wymaga szybkiej interwencji kogoś kto ma do tego typu samochodów serce... Powstała korozja jest następstwem tego, że samochód przez ostatnie 3 lata stał "pod chmurą" praktycznie nie ruszany. Samurai czekał na lepsze jutro, trzymałem go bardziej z sentymentu niż z jakiegokolwiek innego powodu,z myślą że nadejdzie dzień, w którym zrobię remont kapitalny karoserii. Niestety, ale z braku czasu i funduszy, w najbliższej perspektywie jest to praktycznie nie możliwe. Do samochodu dokładam komplet drzwi w stanie bardzo dobrym bez rdzy, które można wykorzystać przy odbudowie. Na allegro dostępne są również błotniki komplet ok. 2000 zł - tych już nie zdążyłem zakupić.
Samochód nie jest podrobiony i po szpachlowany na handel - wszystkie mankamenty, choć jest ich dużo, to są widoczne a nie zamaskowane. W podłodze jest do czego spawać - jak ktoś ma czas i umiejętności, to może przywrócić Samuraikowi "blask".
Ze spraw mechanicznych na już:
hałasuje tylni wał, a dokładniej wyrobione są krzyżaki i jest luz - typowe w tym modelu
rozrusznik należałoby przeczyścić na początek - nie zawsze pali od pierwszego przekręcenia
oleje były wymieniane w zeszłe wakacje w silniku Liqui Molly 10W40 - półsyntetyczny.
Tel. 607-[zasłonięte] -400