Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUZUKI S83 BOULEVARD VS 1400 intruder 2006r.

24-05-2014, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 500 zł     
Użytkownik karol-S83
numer aukcji: 4240941850
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 127   
Koniec: 24-05-2014 15:13:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SUZUKI S83 BOULEVARD

2006r. 

VIN: JS1VX51L762[zasłonięte]367

 

Data 1 rejestracji: 22.12.2006

Pierwsza rejestracja w kraju: 30.04.2008

Data mojego zakupu 22.06.2012, przebieg przy zakupie 15700 mil

Obecny przebieg: 18600 mil

 

Motocykl – moje oczko w głowie, moje dziecko, miłość – czarny z lekkim oryginalnym niebieskim zabarwieniem (widoczne w słońcu niebieskie drobinki), w pełni oryginalny lakier, w niemal perfekcyjnym stanie.

 

Jako pedant, perfekcjonista, esteta, pasjonat i wariat posiadam pełną dokumentację wszystkiego, co w motocyklu zmodyfikowałem, podmalowałem, poprawiłem, przesmarowałem, dokupiłem, zmieniłem, dopieściłem. Maszyna przepięknie mruczy na wolnych obrotach, po wkręceniu się ryczy…ryczy tak pięknie! Chcesz zostawić czarną krechę?...proszę. 2 bieg, lekki strzał ze sprzęgła, gaaaz… to już nie jest seryjne 62KM..na pewno jest znacząco więcej, to samo tyczy się momentu obrotowego.

 

Motocykl po wielu modyfikacjach, dających ogrom niepowtarzalności, smaku, aczkolwiek na tyle dyskretnych, że nie szpecą maszyny w żaden sposób. Wymienione elementy chronologicznie (tylko te główne, wierzcie mi):

 

1. Komplet opon heidenau K6S przy 15900mil - bardzo dobre, przyczepne opony, stan ok. 90-95%;

2. Tylne klocki hamulcowe 15900mil - zmienione przy wymianie opon;

3. Mocowanie tablicy rejestracyjnej dyskretne, z blachy nierdzewnej wycinanej na wycinarce wodnej - bez oryginalnego podświetlenia tablicy rejestracyjnej i odblasku, tablica jest wysoko schowana pod lampę;

4. Kierunkowskazy czarne aluminiowe, diodowe, przerywacz kierunkowskazów do diodówek, własnego projektu piękne tulejki dystansujące pod kierunki wykonane ze stali nierdzewnej, polerowanej;

5. Wydechy ze stali nierdzewnej, z dorobionymi później wkładami tłumiącymi własnego projektu;

6. Świece, filtr oleju Hiflofiltro, olej castrol 10W40 part synt., olej przekładni tylnej przy 16870 mil;

7. Malowanie puszki licznika, obudów przełączników kierownicy czarny półmat, akryl dwuskładnikowy;

8. Naprawa pompy sprzęgła – zestaw naprawczy (lekko brudziły płyn stare uszczelki, teraz jest wszystko ok);

9. Kierownica w NIESAMOWITYM kształcie wykonana w pełni na zamówienie, malowana proszkowo-piecowo, przewody elektryczne wewnątrz kierownicy, przepuszczone śrubami pod półką górną zawieszenia, za lampą przednią wchodzą w jej mocowanie - bardzo dyskretnie i estetycznie;

10. Podnóżki wysunięte do przodu wg. w pełni własnego projektu - wszystkie elementy wykonane ze stali nierdzewnej, polerowanej, na zamówienie - doskonały wygląd, wysoka funkcjonalność i wygoda - mam 185cm wzrostu i w końcu czułem się bardzo dobrze na tej maszynie - seryjnie umieszczone podnóżki jednak były dość blisko;

11. Zestaw dysz gaźników FACTORY PRO CRB-S49 stage 3.0 + filtry powietrza stożki K&N RU-1822 (wszystko ściągane z ameryki - koszt dysz 399zł, koszt filtrów 352zł);

12. Przewody hamulca przód, hamulca tył, sprzęgła (1 całość! - prowadzona od samej pompy do samego wycisku, bez elementów łączących, skręcanych) HEL stalowy oplot w czarnej koszuli - hamulce pracują zupełnie inaczej, bardziej ostro, z wyczuwalnym oporem;

13. Szersze niż fabryczne klamki sprzęgła i hamulca;

14. Filtr odmy Simota z uwagi na brak airboxów;

15. Pełna, profesjonalna regulacja, synchronizacja, dobór dysz i ustawień wykonane przez Piotra z Jabłonowa Pomorskiego - jeden z tylko dwóch specjalistów na prawdę dobrze znających się na konkretnie tym motocyklu;

16. Lusterka - hybryda małych, prostokątnych luster (dość popularnych na allegro) z pałąkami nierdzewnymi od oryginalnych - zostały bardzo estetycznie ucięte i nawiercone (zdjęcie);

17. Filtr paliwa rozkręcany z wkładem z brązu spiekanego, aluminiowa obudowa anodowana - czarna;

18. Wycisk sprzęgła – nowa uszczelka z autoryzowanego serwisu, polerowanie powierzchni na lustro - występowało tu lekkie pocenie się wycisku - wszystko naturalnie minęło;

19. Wymieniane wszystkie płyny hydrauliczne hamulców i sprzęgła (2 razy już, tak żeby zawsze było świeżo);

20. Manetki gąbki klasyczne z chromowanymi kołpakami - bardzo wygodne i przyczepne;

21. Filtr oleju K&N, olej MOTUL 5100 ester MA2 10W40 (pięknie pachnie) przy 18400mil więc świeżo wymienione i przygotowane do sezonu.

 

Prowadzę zeszyt, w którym wpisane jest WSZYSTKO, najdrobniejsza rzecz jaką zrobiłem z datą, przebiegiem jeśli dotyczy…właśnie wyliczyłem w nim kwotę 6197.20 PLN… wszystko do wglądu, przekazane przyszłemu właścicielowi łącznie z każdą częścią, jaka została, łącznie z pełną dokumentacją fotograficzną przebiegu napraw, zmian, modyfikacji, instrukcjami obsługi, opisami, tekstami, wszystkim co mam, co dotyczy tego motocykla.

 

Chcąc kupić tą maszynę nie kupujesz ponad 260kg stali i aluminium, kupujesz kawałek mnie, kupujesz setki godzin spędzone w garażu. Jak sprzedawałem poprzedni motocykl w serwisie MOTORHOUSE w Chwaszczynie (znani ludzie), powiedzieli, że przez ostatnie 15 lat z nikim takim ani z niczym takim się nie spotkali, mój poprzedni LS650 Savage również miał pełną wszystkiego dokumentację.

 

Od lat pasjonuję się motoryzacją i motocyklizmem - sam w pełni serwisuję swoje motocykle, wiem więc o swoich maszynach wszystko.

 

Motocykl nie wymaga od przyszłego właściciela niczego, wszystkie płyny są nowe, wszystkie podstawowe elementy przesmarowane, czyste, sprawne.

 

Na życzenie prześlę zdjęcie dowolnego detalu, maszynę sprawdzać może najbardziej doświadczony mechanik motocyklowy, dowolny serwis, nie ukrywam kompletnie niczego i odpowiem na każde pytanie. Maszynę trzeba jednak zobaczyć na żywo - dlatego ZAPRASZAM KONIECZNIE DO OGLĘDZIN - Gdańsk. tel. 796 [zasłonięte] 848, [zasłonięte]@gmail.com.

 

Cena została już obniżona - na prawdę zainteresowany motocyklista (który doceni ten sprzęt i wkład środków finansowych i własnej pracy) może liczyć na ewentualne, drobne negocjacje.

 

Sprzedaję motocykl, gdyż przyszła pora na coś innego, na kolejną zabawkę - kupiłem już kolejną.