Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności 2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
YAMAHA YZ 250 F
Na sprzedaż SUZUKI RMZ 250 (4T) z 2007 roku. Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze:
nr vin ramy: JS1RJ41A000[zasłonięte]179
Motocykl sprowadzony.
Tuningowe dodatki:
- kierownica fatbar HI-Band Renthal
- tuning przedniego i tylnego zawieszenia MTR ( sprężyny K-tech )
- dźwignia ciepłego ssania Rekluse
- antypoślizgowe poszycie siedzenia X- Mision
- odpowietrzniki amortyzatorów
- węże chłodnicze GMX
- przednia tarcza hamulcowa Braking
- zupełnie nowa gruba okleina Flu Desings
- rama oraz dekiel sprzęgła wypolerowane na "lustro"
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących odgłosów. Cylinder na nicasilu.
Głowica - zawory wyregulowane, mają jeszcze 3/4 regulacji płytkami.
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Kosz sprzęgłowy nie brzęczy.
Zawieszenie - amortyzator przedni dwu-komorowy bez luzów na panewkach działa prawidłowo, brak wycieków. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków.
Hamulce - przedni zacisk i tarcza bez luzów klocków są prawie nowe. Tylny zacisk i tarcza bez luzów klocków niewiele.
Koła - motor ma fabryczne felgi excel. Felgi proste brak luzów na łożyskach piast. Brak luźnych szprych.
Napęd - zębatki stalowe JTR oraz łańcuch x-ringowy EK 520 SRX w bardzo dobrym stanie ma jeszcze dużo naciągu.
Plastiki - żaden plastik nie jest pęknięty.
Brak luzu oraz wyrobionych frezów na wałku i dźwigni zmiany biegów.
Brak luzów na wałku zdawczym oraz kopce. Chłodnice nie ciekną.
Motor w ładnym stanie bez patentów nie jest porysowany czy wytłuczony. Opony zakładane w lipcu mają jeszcze dużo bieżnika. Silnik składany na uszczelki bez silikonu. Motor w dobrym stanie technicznym i wizualnym był regularnie serwisowany.
W motocyklu wymieniliśmy olej 10w50 , dociągnęliśmy szprychy w tylnym kole, sprawdziliśmy zawory oraz wymieniliśmy łożyska w przednim kole.
Z wad suzuki posiada delikatny rant na przedniej tarczy hamulcowej oraz brak osłony kolanka wydechowego.
Jeżeli praca praca silnika , skrzyni , sprzęgła, nie będzie zgodna z opisem zwracam koszty przyjazdu! Nie ma problemu żeby przy oględzinach sprawdzić głowice i luzy zaworowe czy zmierzyć kompresje.
Motor do obejrzenia w Radomsku woj Łódzkie.
Motor można spakować do zwykłego kombi czy liftbacka ( wystarczy zdjąć lagi z kołem mam klucze i pomogę rozkręcić ). Możemy sami zawieźć motor do klienta.
Telefon kontaktowy : 793-[zasłonięte]-761 oraz 505-[zasłonięte]-489
Radomsko, woj. Łódzkie
Poniżej galeria
|