Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności 2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
Na sprzedaż SUZUKI RM 250 (2T) z 2006 roku.
Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze.
nr vin ramy: JS1RJ18C562[zasłonięte]264
Tuningowe dodatki:
- tylny amortyzator Őhlins
- kierownica fatbar Zeta
- mus Michelin w przednim kole
- antypoślizgowe poszycie siedzenie One Industries
- tylna tarcza hamulcowa Over-Size
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących. odgłosów. Cylinder na nicasilu. Obecnie jest tłok selekcji A 66.34 mm ( zdjęcia tłoka i cylindra w galerii )
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. W motocyklu wymieniliśmy tarcze sprzęgłowe i wypolerowaliśmy rowki na koszu sprzęgłowym.
Zawieszenie - amortyzator przedni bez luzów na panewkach działa prawidłowo , brak wycieków. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków. Przednie zawieszenie zostało przez nas zregenerowane ( uszczelniacze Ariette oraz olej 5w Ipone )
Hamulce - przednia tarcza bez luzów , klocki hamulcowe są nowe. Tylna tarcza jest nowa , klocki hamulcowe są nowe.
Koła - motor ma fabryczne felgi Excel. Felgi proste, łożyskach piast są nowe.
Napęd - motor ma zupełnie nowy napęd, zębatki stalowe Grosskopf oraz łańcuch oringowy SFR.
Czynności serwisowe wykonane przez nas przy motocyklu:
- nowy olej synetetyczny w skrzyni Ipone Box 2
- regeneracja przedniego zawieszenia ( komplet uszczelniaczy Ariette oraz olej Ipone 5w )
- nowy kompletny rolgaz Accel
- nowe klocki hamulcowe przednie oraz tylne Siffert
- nowa przednia zębatka oraz tylna Grosskopf
- łańcuch oringowy SFR
- nowa tylna tarcza hamulcowa Grosskopf over-size
- nowe łożyska przedniego i tylnego koła NSK
- nowa nóżka zmiany biegów
- nowy ślizg łańcucha Ufo
- nowe tarcze sprzęgłowe EBS
- kupione z serwisu Suzuki osłony chłodnic, przedniej zębatki oraz guma mocująca tylny zacisk
- nowy filtr powietrze
- dociągnięcie szprych w tylnym i przednim kole
Motocykl kupiliśmy w dobrym stanie technicznym ale wymagał serwisu zamiast sprzedawać taniej postanowiliśmy go zrobić na gotowe. Kupiliśmy i wymieniliśmy wszystkie części wypisane powyżej wyniosły łącznie 2274 zł i są obecnie bez jakiegokolwiek przebiegu, nowy właściciel dostanie stare części i pudełka by prowadzić dalej historie serwisową motocykla. Suzuki ma cylinder na nicasilu obecnie tłok selekcji A oraz korbowód bez luzów. Przy wymianie sprzęgła stwierdziliśmy luz na łożyskach wału korbowego. Jeżeli chodzi o dodatki tuningowe warto wspomnieć o tylnym amortyzatorze Ohlinsa który sporo kosztuje a na pewno doceni go przyszły nabywca motocykla.
Z wad motocykl posiada: luz na łożyskach wału korbowego, pęknięty tylny błotnik ( został pospawany ) ,delikatny rant na przedniej tarczy hamulcowej oraz wgniecioną i spawaną prawą chłodnice oraz głośniej pracujący kosz sprzęgłowy, co jest częste w motocyklach 2t.