Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUZUKI RM 250 (2T) 2006 r. - SORAJ Motocykle

08-12-2014, 23:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 400 zł     
Użytkownik misiek_tj
numer aukcji: 4834326940
Miejscowość radomsko
Wyświetleń: 752   
Koniec: 08-12-2014 23:12:25

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 0
Pojemność silnika: 126 - 250ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 


Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności  2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
darmowa galeria allegroGaleriealle

 

 

SUZUKI RM 250

 

 

Na sprzedaż SUZUKI RM 250 (2T) z 2006 roku.

Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze.

nr vin ramy: JS1RJ18C562[zasłonięte]264

 

 

Tuningowe dodatki:

 

- tylny amortyzator Őhlins 

- kierownica fatbar Zeta

- mus Michelin w przednim kole

- antypoślizgowe poszycie siedzenie One Industries

- tylna tarcza hamulcowa Over-Size

 

 

 

Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów. 

 

 

Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących. odgłosów. Cylinder na nicasilu. Obecnie jest tłok selekcji A 66.34 mm ( zdjęcia tłoka i cylindra w galerii )

 

 

Gaźnik - bez uwag na prace. 

 

 

Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo.

 

 

Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. W motocyklu wymieniliśmy tarcze sprzęgłowe i wypolerowaliśmy rowki na koszu sprzęgłowym. 

 

 

Zawieszenie - amortyzator przedni bez luzów na panewkach działa prawidłowo , brak wycieków. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków. Przednie zawieszenie zostało przez nas zregenerowane ( uszczelniacze Ariette oraz olej 5w Ipone )

 

 

Hamulce - przednia tarcza bez luzów , klocki hamulcowe są nowe. Tylna tarcza jest nowa , klocki hamulcowe są nowe. 

 

 

Koła - motor ma fabryczne felgi Excel. Felgi proste, łożyskach piast są nowe.

 

Napęd - motor ma zupełnie nowy napęd, zębatki stalowe Grosskopf oraz łańcuch oringowy SFR.

 

 

 

Czynności serwisowe wykonane przez nas przy motocyklu:


- nowy olej synetetyczny w skrzyni Ipone Box 2

- regeneracja przedniego zawieszenia ( komplet uszczelniaczy Ariette oraz olej Ipone 5w )

- nowy kompletny rolgaz Accel

- nowe klocki hamulcowe przednie oraz tylne Siffert

- nowa przednia zębatka oraz tylna Grosskopf

- łańcuch oringowy SFR

- nowa tylna tarcza hamulcowa Grosskopf over-size

- nowe łożyska przedniego i tylnego koła NSK

- nowa nóżka zmiany biegów

- nowy ślizg łańcucha Ufo

- nowe tarcze sprzęgłowe EBS

- kupione z serwisu Suzuki osłony chłodnic, przedniej zębatki oraz guma mocująca tylny zacisk

- nowy filtr powietrze 

- dociągnięcie szprych w tylnym i przednim kole

 

 

 

Motocykl kupiliśmy w dobrym stanie technicznym ale wymagał serwisu zamiast sprzedawać taniej postanowiliśmy go zrobić na gotowe. Kupiliśmy i wymieniliśmy wszystkie części wypisane powyżej wyniosły łącznie 2274 zł i są obecnie bez jakiegokolwiek przebiegu, nowy właściciel dostanie stare części i pudełka by prowadzić dalej historie serwisową motocykla. Suzuki ma cylinder na nicasilu obecnie tłok selekcji A oraz korbowód bez luzów. Przy wymianie sprzęgła stwierdziliśmy luz na łożyskach wału korbowego. Jeżeli chodzi o dodatki tuningowe warto wspomnieć o tylnym amortyzatorze Ohlinsa który sporo kosztuje a na pewno doceni go przyszły nabywca motocykla. 

 

Z wad motocykl posiada: luz na łożyskach wału korbowego, pęknięty tylny błotnik ( został pospawany ) ,delikatny rant na przedniej tarczy hamulcowej oraz wgniecioną i spawaną prawą chłodnice oraz głośniej pracujący kosz sprzęgłowy, co jest częste w motocyklach 2t.


 

 

Jeżeli praca praca silnika , skrzyni , sprzęgła, nie będzie zgodna z opisem zwracam koszty przyjazdu! Nie ma problemu żeby przy oględzinach zdjąć dyfuzor i obejrzeć tłok oraz cylinder.

 

 

Motocykl do obejrzenia w Radomsku woj Łódzkie.

 

Suzuki można spakować do zwykłego kombi czy liftbacka ( wystarczy zdjąć lagi z kołem mam klucze i pomogę rozkręcić ). Możemy sami zawieźć motor do klienta.

 

 

Telefon kontaktowy : 793-[zasłonięte]-761 oraz 505-[zasłonięte]-489

Radomsko, woj. Łódzkie

 

 

Poniżej trzy galerie

 
Darmowe galerie na aukcje AllegroGaleriealle
 
Galerie allegro za darmoGaleriealle
 
darmowa galeria allegroGaleriealle