Nadeszła pora, aby rozstać się z moim Suzuki Hayabusa.
Jak pewnie widzicie na zdjęciach, dołączyłem kilka fotek z wyjazdu na tor w Kisielinie. Nieobeznanych w temacie pragnę poinformować, że był to wyjazd, mający na celu doskonalenie jazdy, a nie uczestniczenie w wyścigach :)
Motocykl kupiłem w kwietniu 2014 w Poznaniu, w firmie Moto44.pl
Ludzie z Moto44, którzy sprowadzają i sprzedają motocykle znają się narzeczy, bo są przy okazji czynnymi zawodnikami (polecam zerknąć na ich stronę www).
A teraz o samej Hayabusie. Rzecz jasna, nie będę pisał truizmów, bo skoro rozglądasz się za Hayką, to wiesz, czego oczekujesz od motocykla.
Jako, że mam dostęp do hamowni, udało mi się zmierzyć HP i wynik brzmiał:
213KM,
lubię wiedzieć, czym jeżdżę, pogoniłem Zuzannę po A4. Tak - jedzie 300km/h :)
Jednak przede wszystkim kupiłem Hajkę, zgodnie z jej przeznaczeniem, do szybkiej turystyki. Podpatrzyłem na forum użytkowników hayka.pl, rozwiązanie, które o ok 3 cm podnosi kierownicę w stosunku do ustawień fabrycznych. Nawet zapłaciłem za wytoczenie czterech tulej, ale jak się okazało, nigdy ich nie zamontowałem, bo po prostu przyzwyczaiłem się do pozycji za sterem :) Dzienne przeloty po 400 - 600km to czysta przyjemność (mój rekord to 1050km w jeden dzień).
Całkiem niedawno (2kk temu), wymieniłem w moto filtr powietrza, na oryginalny, dedykowany do tego modelu. A poza tym od 10kk znajdziecie na pokładzie:
- opony Dunlop Sport Smart 2 - 95% przód i tył
- crash pady
- złote, skrócone klamki hamulca i sprzęgła
- pełen nowy napęd - 90%
- pięknie brzmiące, zestrojone z mapami zapłonu wydechy VANCE & HINES
- nowe klocki
- przewody hamulcowe (przód) w stalowym oplocie
Motocykl posiada również fabrycznie zamontowany amortyzator skrętu - nie ma mowy o żadnej "shimmy", niezależnie od prędkości. Puszczasz ster i jedziesz prosto.
Oczywiście od modelu K8 poza żwawymi ustawieniami fabrycznymi, zostały wgrane 3 mapy zapłonu, które ułatwiają kontrolę nad motocyklem:
A - SPORT (wyrywa nadgarstki)
B - URBAN (więcej kultury, obcina kilka KM, płynniej oddaje moc)
C - RAIN (można docenić, gdy robi się mokro i ślisko)
Prawdopodobnie, jeżeli szukasz Hayabusy, to już dużo wiesz na temat tego motocykla - czyli żywej legendy wśród jednośladów, dlatego nie będę się specjalnie rozpisywał. Można ją kochać - lub nienawidzić.
Na pytanie, dlaczego ją sprzedaję, odpowiem krótko. Kupuję KTM 690 SM, aby potrenować uślizgi i częściej pojeździć po torze i jako drugi nowszą Hayabusę, po z "żerdką" pod zadkiem 1000 km dziennie jakoś sobie nie wyobrażam.
Na koniec powiem, że moja Hayabusa jest wypieszczona, garażowana w ciepłym pomieszczeniu i zadbana pod każdym względem. Stan oceniam jako bardzo dobry +
Zapraszam na jazdę próbną - rzecz jasna z odpowiednim zapleczem finansowym :)
Możemy sprawdzić motocykl na wybranej przez Kupującego stacji diagnostycznej czy u wskazanego mechanika
Dla poważnie zainteresowanych mogę zrobić więcej zdjęć i podesłać na maila.
Na wszystkie pytania bardzo chętnie odpowiem pod numerem: 509 [zasłonięte] 200
Zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem
|