Witam. Jestem właścicielem Suzi od maja 2012 r. Kupiłem od znajomego, a więc z pewnych rąk. Aktualny przebieg to 44 tyś., moim zdaniem adekwatny do wieku. Motocykl w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Doinwestowany, zadbany i na bieżąco serwisowany. Badanie techniczne ważne do maja 2016 r. OC ważne do lutego 2016 r. Pierwsza rejestracja w lutym 2008 r. Motocykl posiada:
- alarm „Meta System”
- Filtr powietrza K&N
- Przewody hamulcowe w oplocie (przód i tył)
- Akcesoryjny, dedykowany do tego modelu wydech „Akrapovic” z demontowanym elementem wygłuszającym,
- Akcesoryjne i dedykowane do tego modelu mocowanie tablicy rej. z podświetleniem LED i regulacją kąta nachylenia,
- akcesoryjne regulowane klamki sprzęgła i hamulca
- oryginalną nakładkę na siedzisko pasażera - Crashpady firmy Lightech oraz inne dodatki tej firmy tj. korek wlewu oleju, nakładka na śrubę mocującą górną półkę i rolki tylnego wahacza.
Do motocykla dokładam:
- oryginalne klamki sprzęgła i hamulca
- instrukcję obsługi oraz bardzo przydatny, wydrukowany manual serwisowy, dzięki któremu wiele rzeczy przy motocyklu zrobisz sam,
- dwa komplety kluczyków i pilotów do alarmu
- wykonany na zamówienie stelaż pod centralny kufer (koszt 400 zł.), niestety nie zdążyłem go wykorzystać z powodu braku czasu.
W zeszłym roku wymieniłem akumulator, po sezonie wymieniłem olej z filtrem, płyn hamulcowy i chłodzący, klocki hamulcowe przód i tył. Napęd jest w dobrym stanie. Nieco ponad miesiąc temu założyłem nowe opony przód i tył „Michelin Pilot Power 2 CT”, na których przyjechałem kilkaset km. Generalnie w tym sezonie jeździłem niewiele, do teraz przejechałem niespełna 1,5 tys. km. W mojej ocenie motocykl nie wymaga wkładu finansowego.
Motocykl oczywiście miał przygody, jak większość motocykli, ale co najważniejsze skończyło się na drobnych (kosmetycznych) uszkodzeniach. Widoczna na prawej owiewce przycierka powstała za czasów poprzedniego właściciela. Osobiście wywróciłem Suzi na prawą stronę przy niewielkiej prędkości, zblokowało przednie koło podczas jazdy w ulewie i zaliczyłem krótki ślizg. Na szczęście skończyło się na wymianie crashpada, pedału hamulca nożnego i szyby. Dodatkowo pękło ucho w stelażu zegarów do którego mocowana jest owiewka i lusterko, które zostało profesjonalnie zespawane. Na skutek naprężeń przy upadku powstało drobne pęknięcie przy śrubie mocującej dolne wypełnienie owiewek, co uwidoczniłem na zdjęciu. Co najważniejsze wszystkie istotne elementy konstrukcyjne nie są uszkodzone i nie były nigdy naprawiane. Wszystkie plastiki są oryginalne i w oryginalnym malowaniu. Owiewki nie były nigdy naprawiane (żadnego zgrzewania, nakładania żywicy i tym podobnych). Gorąco polecam ten motocykl. Kontakt pod nr 508 [zasłonięte] 756. Na niepoważne oferty nie będę odpowiadał. Opcja kup teraz dopiero po osobistym obejrzeniu motocykla.