Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSXR 600 K1 2001 100% sprawny ! zam na auto

16-07-2012, 20:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 999 zł     
Użytkownik _MiSZgtv_
numer aukcji: 2454625756
Miejscowość Włodawa Chełm Lublin
Wyświetleń: 3446   
Koniec: 12-07-2012 18:47:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam Suzuki GSX-R 600 K1. Motocykl prezentuje się i jeździ bardzo dobrze, nigdy nie miałem z nim problemów ani niespodzianek i jestem pewny, że następny właściciel na pewno będzie zadowolony.

Trochę o moto:

Jestem 3 właścicielem motocykla i jeżdżę nim drugi sezon. Poprzednim właścicielem był mój znajomy który sprowadził motocykl do Polski od pierwszego właściciela z Anglii jako bezwypadkowy. Motocykl jest bezwypadkowy wszystkie owiewki są oryginalne i nie klejone. Motocykl ma oryginalne malowanie jakie Suzuki wypuściło w 2001r na dowód tego wklejam stronkę gdzie można zobaczyć sobie jakie malowania wprowadziło Suzuki w danym roczniku:

źródło: http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/gsx-r/gsx-r600_media.html

Motocykl który sprzedaje jest w bardzo dobrym stanie, silnik na pełnym wtrysku chodzi jak igiełka, nie bierze grama oleju, nie dymi, nie ma żadnych niepokojących odgłosów, obroty nie falują, odpala bardzo dobrze zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku bez użycia ssania! Skrzynia biegów jest okej, biegi wchodzą ładnie i nic nie wyskakuje. Napęd i naciąg łańcucha w porządku. Łożysko główki ramy bez luzów, lagi suche, zawieszenie nie wybite. Hamulce sprawują się bardzo dobrze. Rama motocykla jest oryginalna nie ma na niej żadnych rys świadczących o powypadkowej przeszłości motocykla. Motocykl prowadzi się idealnie, przy dużej prędkości można puścić kierownicę i jedzie prosto. Przebieg 43000 jest w 100% oryginalny przy czym silnik jest igiełka.


Aktualne fotki robione 24.06.2012:


Motocykl od kiedy jest w Polsce zawsze zimuje w ciepłym garażu na podnośniku:


Na motocyklu nigdy nie oszczędzałem i zawsze kupowałem wszystko z górnej półki, na początku sezonu wymieniłem olej 10w40 full syntetyk Motul 300V do tego filtr oleju K&N, myślałem że tego lata będą straszne upały i na wszelki wypadek jako płyn chłodniczy zalałem Motul Motocool Expert do +133*C, płyn hamulcowy został zmieniony na Motula RBF 660 najlepszy w swojej klasie, a filtr powietrza standardowy do tego modelu. Wszystko wymieniałem w serwisie na co mam rachunki, dodatkowo kazałem sprawdzić motocykl, pod kątem stanu technicznego dzięki czemu w motocyklu nie trzeba w tym sezonie nic wymieniać ani regulować.

Rzeczy o których warto wspomnieć jakie są w Gixie:

    napęd złoty did i zębatki sunstar,

    hamulce przód i tył w stalowym oplocie

    siedzenie pasażera i sportową nakładkę,

    żarnik xenonowy hid w światłach mijania,

    nadkole tylne z zintegrowaną osłoną łańcucha (trudno dostępny rarytasik),

    akcesoryjna wyższa szybka dzięki czemu komfort jazdy jest dużo lepszy,

    crash-pady carbonowe z adapterami (dzięki czemu nie trzeba było ciąć owiewek),

    ciężarki kierownicy Barracudy wersja limitowana i praktycznie niedostępna w Polsce,

    amortyzator skrętu który poprawia bezpieczeństwo szybkiej jazdy na nierównej nawierzchni,

    gniazdo zapalniczki 12v w zadupku (do podłączenia nawigacji, ładowarki telefonu itp.)

    żółte paski fluorescencyjne w kołach firmy Keiti które bardzo dobrze komponują sie z malowaniem,

    rolki/crash-pady tylnego wahacza (ochraniają wahacz w czasie wypadku i umożliwiają stabilne postawienie motocykla na stojaku),

    tankpad carbon,

    oryginalne giętkie przednie kierunkowskazy od K4 z homologacją,

    osłony setów z logo GSX-R,

    elektrycznie chowana i otwierana tablica ;)

Jest to mój pierwszy motocykl o który bardzo dbałem bo chciałem, żeby bez awaryjnie a przede wszystkim bezpiecznie mi służył. Długo szukałem odpowiedniego egzemplarza. Motocykl nie był katowany, nie jeździł po torze, nikt nie uczył się na nim stuntu ani nie poprawiał od strony technicznej inżynierów Suzuki.

Co do opłat to:

    Ubezpieczenie OC full opcja do 07.03.2013

    Przegląd do 13.07.2012, ale na dniach zrobię więc będzie do lipca 2013

Do motocykla dodaję podnośnik/stojak, 2 kluczyki, książeczkę instrukcję obsługi w języku ang, oryginalne klucze suzuki które umożliwią czynności serwisowe przy motocyklu oraz kilka rzeczy które mi zostały po eksploatacji.


Praktycznie to jestem pewny, że osoba naprawdę zainteresowana kupi go bez wahania. Zgadzam się na sprawdzenie motocykla w serwisie na koszt kupującego.


Kupujesz motocykl do jazdy w pełni przygotowany do sezonu. Cena 11999zł do negocjacji. Dla mocno zainteresowanych bez problemu mogę udostępnić numer vin oraz wysłać dokładniejsze zdjęcia motocykla.


Kontakt:

Tel: 517-[zasłonięte]-305

mail: po przez "Pytanie do sprzedającego"

Dostaję dużo zapytań co do zamiany na auto więc.

Ewentualnie mogę zamienić się na zasadach allegro za auto typu: Audi a6 (c5) tylko 1.9tdi lub lpg, BMW E38,E39, Opel Frontera II, Opel Vectra C z początku produkcji, Peugeot 607, Volvo S80 lub inne ciekawe auto. Przy zamianie cena moto 13tyś. Dopłata w obie strony do uzgodnienia. Propozycje co do zamiany proszę składać tylko na maila z fotką i jakimś opisem pojazdu.