- regulacja zaworów (wraz z wymianą płytek zaworowych)
- synchronizacja przepustnic
- regulacja wtrysków
- wymiana tarcz sprzęgła- NHC
- wymiana oleju Castrol 10W40 (półsyntetyk)
- wymiana filtra oleju
- przeczyszczenie wkładu filtra powietrza
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana płynu chłodniczego
- pomalowanie kolektora wydechu na czarno, lakierem żaroodpornym
Do tego niedawno zostały naklejone niebieskie paski na koła oraz została odświeżona polerka wydechu.
W tamtym roku zostało wymienione:
- kompletny napęd DID
- klocki hamulcowe Galfer (przód oraz tył)
- przednia opona
Motocykl poza tym wszystkim, jest wyposażony w sportową niebieską szybkę MRA (świetnie sprawdza się przy wyższych prędkościach), wydech Scorpion (piękny basowy dźwięk) i filtr powietrza K&N. Myślę, że obecna moc motocykla jest o wiele większa od oryginalnej.
W GSX-R regularnie był smarowany napęd smarem Ipone. Stan ogumienia z przodu jest bardzo dobry, a z tyłu dobry (na dwa sezony jeszcze w zupełności wystarczy). Silnik jak i skrzynia biegów działają bez żadnego zarzutu, nie ma żadnych niepokojących stuków, a żaden z biegów nie wyskakuje. Stan wizualny określam na bardzo dobry -, posiada on normalne ślady użytkowania wynikające z wieku i przebiegu motocykla. Do SRAD-a posiadam jeszcze tylne siedzenie, jest ono wymienne z plastikową nakładką. Ubezpieczenie OC ważne do 16 stycznia 2015r. a przegląd do 12 maja 2015r. Jestem osobą prywatną, nie handlarzem. Nie mam nic do ukrycia, możliwość sprawdzenia motocykla na dowolnej stacji diagnostycznej. W rozliczeniu chętnie przyjmę inny motocykl 750cc lub samochód marki BMW z benzyniakiem pod maską. Możliwość transportu na terenie całego kraju po uzgodnieniu warunków. Jestem otwarty na propozycje. Kontakt- [zasłonięte]793-57-77.