Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki Gsx-R GsxR 750 SRAD Wtrysk - Rzetelny opis.

28-06-2012, 4:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 7 400 zł     
Użytkownik afroman23
numer aukcji: 2412692203
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 467   
Koniec: 25-06-2012 11:11:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem prywatnym sprzedawca i motocyklistą, motocykl jest moja własnością i moja osoba widnieje w dowodzie rejestracyjnym. Nie jestem handlarzem który nie jest w stanie Państwu przybliżyć historii motocykla ani jego stanu wizualnego i technicznego. Nasza wspólna przygoda trwa już ponad 3 lata i przyszedł czas na zmiany.

Kilka słów o Suzuki:

Motocykl Suzuki Gsx-R 750 SRAD pochodzi z roku 1997, przebieg 28125 mil czyli 45 tys km wciąż rośnie. Silnik na wtrysku dysponuje mocą 140 KM, zamontowany filtr K&N oraz nowy tłumik MICRON założony w dniu robienia zdjęć.Posiadam do niego wszelkie papiery i homologacje oraz oryginalny karton. Dźwięk bardzo przyjemny nie uciążliwy przy dłuższej wyprawie. Jak już wcześniej wspomniałem, jeżdżę na tym motocyklu od ponad 3 lat i zdecydowałem się go sprzedać z racji chęci posiadania czegoś nowszego.

 

Kilka słów o serwisowaniu i wymianach:

  • Olej MOTUL 5100 wraz z filtrem wymieniany co 5 tyś km, aktualnie na ten sezon został wymieniony.
  • Nowe klocki EBC przód oraz EBC tył.
  • W zeszłym sezonie świece NGK CR8E(oryginalnie są CR9E natomiast wsadziłem cieplejsze by się lepiej oczyszczały)
  • W zeszłym sezonie wymieniony płyn chłodniczy oraz płyn hamulcowy z przodu i z tyłu.
  • W zeszłym sezonie wymieniony łańcuch rozrządu Tourmax(stary do wglądu). Muszę podjechać na regulacje napinacza bo 2 dni temu usłyszałem lekki luz.
  • Sprawdzone luzy zaworowe.
  • Umyty oraz nasmarowany filtr K&N.
  • Założony nowy tłumik MICRON(Seryjny również posiadam)
  • W zeszłym sezonie regulacja przepustnic i czujnika położenia przepustnicy (TPS).
  • W tym sezonie wymieniony alternator oraz regulator napięcia.
  • Złoty łańcuch AFAM czyszczony i smarowany co 500km zostało jeszcze ok 50% regulacji.
  • Nowe crash pady(nie używane :) )
  • Obszyta kanapa specjalna skóra stosowana na pokrycia jachtów, wygodniejsza aniżeli oryginalna.
  • Tylna lampa żarówki diodowe lepiej wyglądają i mniej pobierają prądu.
  • Posiada oryginalny amortyzator skrętu co na naszych drogach jest rzeczą nieoceniona. Nie ma mowy o shimmy i walką z motocyklem w zakrętach.
  • Czarna szyba z garbem lepszy wygląd i aerodynamika.
  • Założone NOWE opony tył Michelin Pilot Road DOT 2007, przód Michelin Pilot Road 2 2CT DOT 2011 z każdym dniem bieżnik ubywa

Kilka słów o stanie wizualnym:

Przypominam że jest to sztuka z 97 roku wiec nosi normalne ślady użytkowania, posiada rysy i odpryski lakieru, ale tym motocyklem się jeździ i nie stoi na wystawie salonowej. Jeśli chodzi o malowanie motocykla uważam że jest to najładniejsze malowanie niebiesko - białe jakie SRAD'Y kiedykolwiek posiadały żywe i pełne kolory cieszą oko. Gdy kupowałem motocykl w Polsce, sprzedawca który go przywiózł z Anglii powiedział ze kiedyś miał na nim mała przygodę i pęknięciu uległa czasza motocykla lampa oraz przedni błotnik. Znając te informacje jeszcze baczniej oglądałem ten motocykl i zauważyłem minimalne wgniecenie ramy ok 1cm(jest na fotce) mimo tych wad zdecydowałem się na zakup motocykla czego dziś nie żałuję. Po zakupie motocykl zawiozłem do pospawania plastików i nawet tego nie malowałem by nowy kupujący nie zarzucił mi ukrywania czegokolwiek. Można kupić na allegro za 230zł nowa czasze naklejki z www.grafnet.eu i nikt by się nie spostrzegł że coś było robione.Jeśli ktoś sobie życzy porobię dokładne fotki w/w elementów.

 

Co jest do zrobienia:

 

  • Powoli zaczęła się pocić prawa laga up side down

Myślę że chyba moja wiedza wyczerpała się już na temat motocykla, aczkolwiek dziękuję za wytrwałość i cierpliwość w czytaniu. Zdecydowanie odradzam kupno Suzuki jako pierwszego motocykla, gdyż po odkręceniu rolgazu zamienia się w bestię. 3 dni temu wracałem nową kupiona Gsx-r 600 kolegi to stwierdzam ze przy moim to po prostu " stoi". Przy umiejętnej jeździe nawet litry maja problem. Tak jak już wcześniej wspomniałem opis jest wyczerpujący, by uniknąć jeżdżenia jak ja 3 dni temu po całej Polsce i marnowania czasu i pieniędzy. Dopiero 4 motocykl z oglądanych udało się kupić reszta to "śmietniki" aż człowiek jest załamany stanem polskich maszyn.

 

W każdym czytanym opisie na allegro pojawia się wzmianka o tym ze motocykl nie był katowany. Przyjmując że katowanie jest to jazda na jednym kole bez oleju i do odcięcia zapłonu to z cała pewnością i czystym sumieniem stwierdzam ze Suzuki nie była katowana. Natomiast była używana do szybkiej turystyki i dojazdów do pracy. Wiec prędkości od 0-250km/h nie były wyzwaniem. Chętnie zamienię się z moja dopłata na coś nowszego może być Gsx-R K1 K2 K3 lub Yamaha R1 RN09.

 

Odnośnie ceny uważam ze jest to uczciwa cena za ten motocykl i jego faktyczny stan, niczego nie ukrywam można przyjechać z mechanikami z ekipa ścigacz.pl oraz ze szwagrem :) Cena dla zdecydowanych jest do negocjacji, przez telefon nic nie opuszczę tylko po wstępnych oględzinach. Również nie ma mowy o jeździe na niej bez gotówki, z racji tego że kiedyś miałem podobna sytuacje, klient się rozwalił i zostałem bez pieniędzy z rozwalonym motocyklem. Jeśli go nie sprzedam to po prostu kupie nowe opony i dalej nim będę jeździł.

 

P.S Motocykl sprzedaję a nie pozbywam się go. Na fotkach jeszcze z nie pasującym za dupkiem oraz seryjnym tłumikiem. Wszelkie informacje 501 [zasłonięte] 153

Przegląd oraz OC ważne do maja 2013r.